شیائومی Mi Note 2 با اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگر خمیده رسما معرفی شد!

شیائومی Mi Note 2 با اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگر خمیده رسما معرفی شد!

شیائومی بالاخره امروز از Mi Note 2 رونمایی کرد. البته باید به شباهت Mi Note 2 با گلکسی نوت ۷ اذعان کرد. بنظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد از فاجعه گلکسی نوت ۷ بهره کافی و وافی ببرد.

Mi Note 2 دارای طراحی خمیده شیک و باکلاس در جلو و پشت است. همانند گلکسی نوت ۷، Mi Note 2 به نمایشگر خمیده ۵.۷ اینچی OLED است. این پنل‌ها، به احتمال خیلی زیادی از سامسونگ خریداری شده است. رزولوشن این نمایشگر Full HD است. اسنپدراگون ۸۲۱ توان پردازشی این گوشی را تامین می‌کند. در دپارتمان حافظه رم ۶ گیگابایتی LPDDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2 را در کنار یکدیگر می‌بینید. نسخه دیگر، از رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد.

در بخش عکاسی، سنسور ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی سونی IMX318 Exmor را می‌بینید که لرزش‌گیر الکترونیکی دارد. این سنسور قابلیت فیلمبرداری ۴K نیز دارد. ژیروسکوپ سه محوره از لرزش‌ها جلوگیری می‌کند. فناوری‌های PDAF هیبریدی، سیستم اتوفوکوس و فلاش LED دوتایی از دیگر تکنولوژی‌هایی است که در این دوربین می‌یابید. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده و از سنسور IMX268 بهره می‌برد. مهمترین مزیت این دوربین سلفی استفاده از اتوفوکوس است.

شیائومی از فناوری‌های ارتباطی گوناگونی در Mi Note 2 استفاده کرده است. LTE این گوشی از ۶ نوع شبکه و ۳۷ باند پشتیبانی می‌کند. GPS بسیار دقیق و NFC از دیگر فناوری‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید. باتری ۴۰۷۰ میلی‌آمپری، انرژی این گوشی را تامین کرده و فناوری شارژ سریع Quick Charge 3 به شما کمک می‌کند تا در مواقعی که عجله دارید،‌ سریعتر گوشی خود را شارژ کنید.

شیائومی Mi Note 2 در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه اصلی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۴۸۵ دلار در چین و ۵۲۰ دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید که کمی از پول خود را پس‌انداز کنید، نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را می‌توانید با قیمت ۴۱۷ دلار تهیه کنید.

نوشته شیائومی Mi Note 2 با اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگر خمیده رسما معرفی شد! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.