شیوع ویروس کرونا هیچ تاثیری بر عرضه تلفن‌های هواوی P40 نخواهد داشت

ما پس از مراسم معرفی اسمارت‌فون‌های پرچمدار هواوی P40 به سراغ مدیرعامل این شرکت، ریچارد یو رفتیم تا در یک نشست خبری آنلاین پرسش‌های خود را مطرح کنیم. وی در این نشست خبری در مورد اکوسیستم نرم‌افزاری Huawei Mobile Services، وضعیت ویروس کرونا و دستیار صوتی جدید Celia صحبت کرد. طبق گفته‌های یو، شیوع COVID-19 هیچ تاثیری در فرآیند فروش تلفن‌های P40، P40 Pro و +P40 Pro نخواهد داشت.

مدیرعامل هواوی این اطمینان را به ما داد که فرآیند تولید تلفن‌ها و قطعات آن‌ها از دسامبر سال گذشته میلادی و قبل از تاثیر شیوع این ویروس بر زنجیره تامین آغاز شده است.

هواوی P40

یو درباره افزایش تقاضای مردم برای خرید لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها نیز صحبت کرد و گفت در حال حاضر، افراد بیشتر از هر زمان دیگری به چنین محصولاتی برای انجام کارهای خود و درس خواندن در خانه نیازمندند. تلفن‌های سری هواوی P40 و تجارت تلفن‌های هوشمند هم از این قاعده مستثنی نیستند، زیرا اکثر مردم بیشتر از هر زمان دیگری به سراغ تلفن‌های خود رفته‌اند.

هواوی می‌توانست همانند سال‌های قبل، از دو پرچمدار جدید رونمایی کند، اما شرکت ترجیح داد تا با معرفی سه تلفن پرچمدار طیف گسترده‌‌تری از کاربران را به سوی خود جذب کند. ریچارد یو گریزی هم به قیمت تلفن هواوی +P40 Pro زد و گفت تولید این تلفن برای ما گران تمام می‌شود، بنابراین، گرانی قیمت این محصول فقط برای خریداران نیست. ما به همین دلیل، تلفن‌های P40 و P40 Pro را معرفی کردیم تا پرچمداران خود را در اختیار تمامی اقشار جامعه قرار دهیم.

هواوی P40

این فرد درباره اکوسیستم نرم‌افزاری Huawei Mobile Services نیز صحبت کرد و گفت تا زمانی که تحریم‌های تجاری دولت ایالات متحده برروی کشور و شرکت ما اعمال می‌شوند، ما خود را برروی توسعه این سرویس متمرکز می‌کنیم. هواوی معتقد است که این سرویس در آینده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا می‌کند. به طوری که انتظار می‌رود، هر روز، هر هفته و هر ماه بهتر شود. البته، اگر وضعیت تجاری بین دو کشور آمریکا و چین بهبود یابد، همکاری ما با شرکت گوگل از سر گرفته خواهد شد.

نوشته شیوع ویروس کرونا هیچ تاثیری بر عرضه تلفن‌های هواوی P40 نخواهد داشت اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.