شیوه ارسال پیام صوتی در اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام که در ابتدا به عنوان یک آلبوم کار خود را شروع کرد و با وجود فیس بوک، خیلی ها تمایل به حضور در این شبکه اجتماعی نداشتند اما روز به روز محبوبیتش را با امکاناتش بیشتر کرد تا جایی که این روزها بیشترین تمرکزش را به سمت تقویت قابلیت های پیام رسانی در دایرکت خرج می کند.

هر چند کسی روزی فکر نمی کرد اینستاگرام تبدیل به فضایی پر کاربر شود اما امروزه بهینه شدن سمت دایرکت و پیام رسانی آن وقابلیت های امنیتی اش، موجب می شود که بیشتر کاربران ایرانی به سمت آن بروند و حتی از خبرهای فیلترینگ هم نترسند! چرا که راه حل برای امکانات مفید همیشه وجود دارد.

امکان ارسال پیام صوتی در اینستاگرام فراهم است

خوشبختانه یکی از کمبود های اینستاگرام این بود که امکان ارسال پیام صوتی در آن فراهم نبود اما حالا می توان با بروز رسانی این نرم افزار این قابلیت را هم در اختیار داشت.

تقریبا یکی دو ماه است که این قابلیت روی کار آمده اما خیلی ها هنوز آن را به کار نبرده اند.

شیوه در اختیار داشتن ارسال پیام صوتی در اینستاگرام

برای ارسال پیام صوتی در اینستاگرام نیاز به هیچ ابزار اضافی نیست بلکه کافی است از طریق مارکت ها، این اپلیکیشن را بروز رسانی کنید. بدین صورت می توانید پکیج نهایی را همراه با قابلیت ارسال صوت در اینستاگرام در اختیار بگیرید

عکس از gadgetsnow.com

روش ارسال پیام صوتی در اینستاگرام

خب با این پیش فرض که اپلیکیشن خود را بروز رسانی کرده اید، وارد اکانت خود شوید.

به بخش دایرکت ها بروید و یک چت جدید را ایجاد کنید یا یکی از چت های قبلی تان را باز کنید.

به سمت پایین جایی که متن خود را تایپ می کنید بروید

ارسال پیام صوتی در اینستاگرام

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید یک علامت میکروفون و ضبط در عکس سمت چپ مشاهده می کنید که مبین امکان اولیه برای ضبط پیام صوتی است. این آیکون در واتس اپ و تلگرام نیز وجود دارد.

بعد از این که تصمیم گرفتید پیام صوتی ارسال کنید این آیکون را فشار دهید و شروع به صحبت کنید و بعد از صحبت ایکون را رها کنید.

همانطور که در سمت راست مشاهده می کنید بعد از ارسال پیام صوتی، یک آیکون پخش در مسیج ها قرار می گیرد.

اگر شما و یا فرد مقابل روی این آیکون کلیک کنند، می توانند صدا را بشنوند.

بدین ترتیب می توانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید و با خیال راحت بدون نیاز به تایپ کردن با دوستان خود مکالمه کنید.

آیا در این باره سوالی دارید؟

منبع 

نوشته شیوه ارسال پیام صوتی در اینستاگرام چگونه است؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.