شیوه پاسخ اتوماتیک به تماس ها با قرار دادن آیفون در کنار گوش

تصور کن که یک تماس مهم داری، و همان موقع دستت خیس است یا در حال کار کردن با چیزی هستی که دستت را آلوده کرده و نمی توانی چنان که باید روی دکمه دریافت تماس انگشت خود را بگذاری و با یک سوایپ ساده، تماس را برقرار کنی. در این حالت ممکن است یک تماس مهم از دستت برود! پس راه حل چیست؟

در این آموزش گویا آی تی به شما یاد می دهد که چطور با قرار دادن آیفون خود روی گوش تان، بدون یک لمس بتوانید تماس را برقرار کنید.

ابزار لازم برای پاسخ اتوماتیک به تماس با آیفون چیست؟

همانطور که حدس زده اید باید با یک ابزار، امکان پاسخ اتوماتیک به تماس در آیفون، فراهم کنید اما خوشبختانه از زمانی که iOS 11 روی کار آمده است، اپل امکانی به نام Auto-Answer Calls را روی این سیستم عامل قرار داده که می توانید با انجام تنظیمات آن، به راحتی بدون تماس دست مکالمه هایتان را شروع کنید.

شاید ابزارهای دیگری برای این کار تا کنون روی کار آمده باشند اما اهمیت حریم خصوصی و امنیت تماس ها موجب می شود که اجازه ندهیم تا با کمک این ابزارهای ناشناس، کار پاسخ اتوماتیک به تلفن با آیفون را به انجام برسانیم.

تنها نیازمندی که گوشی شما برای انجام این تنظیمات لازم دارد این است که آیفون خود را جلبریک کرده باشید. در این حالت با استفاده از یک ابزار ساده می توانید به هدف خود برسید.

 

افرادی که از امکانات جیلبریک استفاده می کنند، برای دسترسی به توییک ها، از Cydia or Sileo استفاده می کنند. اما RaiseToAnswer (iOS 11) که کار پاسخ اتوماتیک به تلفن در آیفون را فراهم می کند، با کمک یک ابزار میانی کار می کند. با کمک لینک های زیر این ابزار میانی را ایجاد کنید ( این لینک ها آموزش افزودنRepo جانبی به  Cydia or Sileo است)

پاسخ اتوماتیک به تلفن با آیفون
در این تصویر، شیوه شیوه افزودن Repo جانبی به Sileo را مشاهده می کنید. این تنظیمات کاملا مشابه به Cydia است.

 

RaiseToAnswer iOS11 را نصب کنید

وقتی که با توجه به مرحله قبل، ابزار جانبی را روی Cydia یا Sileo نصب کردید، وارد یکی از این دو شوید، و RaiseToAnswer را در ان جستجو کنید.

این کار را باید در تب جستجو انجام دهید. توجه کنید که در مقابل این عبارت ورژن iOS 11 نیز ذکر شده باشد چرا که غیر از این ورژن روی سیستم موبایلی شما فعال نخواهد بود.

در ادامه، روی یکی از دو گزینه Install یا Get ( به تناسب نوع  Cydia یا Sileo ) کلیک کنید.

کمی صبر کنید تا عملیات نصب به خوبی صورت گیرد. در نهایت بر روی Restart SpringBoard ضربه بزنید تا سیستم به تنظیمات ارائه شده، مچ گردد و آماده استفاده شود.

با انجام این کار RaiseToAnswer بر روی آیفون شما نصب می شود.

نکته ای که وجود دارد این است که به محض انجام این تنظیمات اگر تماسی داشته باشید و گوشی را به سمت گوش خود ببرید، می توانید شاهد اتصال تماس باشید.

تنها چیزی که کاربران از آن شکایت دارند این است که این قابلیت دارای تنظیمات اضافی برای کنترل بهتر نحوه پاسخگویی توسط آیفون نیست. مثلا اگر روزی تمایل داشته باشید که قابلیت پاسخ اتوماتیک به تماس آیفون را قطع کنید و با اسلاید کردن تماس را متصل کنید، هیچ تنظیماتی برای RaiseToAnswer وجود ندارد که این کار را انجام دهید.

این ترفند بر روی پلتفرم های زیر تست شده که موفقیت آمیز بوده است:

  • Phone SE با iOS 11.2.1
  • Phone 8 با iOS 12
  • Phone X با ۱٫۱٫iOS 12
  • Phone 8 با ۱٫۱٫iOS 12
  • Phone X با ۱٫۱٫iOS 12

وقتی که تنظیمات بدین صورت باشد، شما می توانید به دو صورت به تماس های دریافتی پاسخ دهید.

  1. اسلاید کردن دکمه پذیرش تماس روی اسکرین
  2. بالا بردن گوشی تا کنار گوش و پاسخ اتوماتیک به تماس

اگر بخواهید امکان پاسخ دهی اتوماتیک به تماس آیفون را حذف کنید تنها راهی که پیش روی شماست این است که RaiseToAnswer  را کاملا حذف کنید ( Uninstall ). همچنین برای فعال کردن مجدد آن می توانید از این آموزش برای فعال سازی و نصب مجدد RaiseToAnswer  استفاده کنید.

آیا این ترفند را مفید می دانید؟ دیدگاه خود را برای ما بنویسید

منبع

نوشته شیوه پاسخ اتوماتیک به تماس ها با قرار دادن آیفون در کنار گوش اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.