صدور گواهی FFC برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی واویو

امروز، گفته شده که هدست واقعیت مجازی اچ تی سی واویو توسط کمسیون ارتباطات فدرال (FCC) آژانس مستقل دولت ایالات متحده، گواهی دریافت کرده است.

امروز، گفته شده که هدست واقعیت مجازی اچ تی سی واویو توسط کمسیون ارتباطات فدرال (FCC) آژانس مستقل دولت ایالات متحده، گواهی دریافت کرده است. نه تنها این هدست، بلکه کنترل کننده، بیس استیشن و لینک باکس واویو نیز توسط این آژانس گواهی شده است شد.
یک هفته پیش، گفته شد که شر وانگ بنیانگذاران و مدیر عامل فعلی اچ تی سی به این نکته اشاره کرده است که شرکت اچ تی سی در نمایشگاه تکنولوژی CES ماه آینده موفقیت بزرگی خواهد داشت. توضیحات او در واقع به هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو اشاره می کند و این سخنان در انجمن توسعه دهندگان این دستگاه بیان شده بود. تصاویر جدید غیر رسمی نشان می دهند که در آخرین لحاظات تغییراتی در هدست اچ تی سی و کنترل کننده آن ایجاد شده است.
عرضه ی این محصول به دلیل دستیابی به موفقیت جدید به تعویق افتاده است، اچ تی سی این اکتشاف جدید را در نمایشگاه CES (که از ۶ ام تا ۹ ام ژانویه -۱۶ ام تا ۱۹ ام دی ماه برگزار می شود) به رخ خواهد کشید اما عرضه ی آن تا ماه آوریل (فروردین) انجام نخواهد شد. بدیهی است که این تولید کننده امید زیادی به استقبال مردم از این محصول دارد. امروز در توئیتی از حساب کاربری توئیتر اچ تی سی نوشته شد که “ما امیدواریم همه افراد به همراه دوستان، خانواده و عزیزان خود از تعطیلات لذت ببرند.” سال ۲۰۱۶ سال بزرگی برای واقعیت مجازی خواهد بود.
با توجه به اینکه FCC نیز برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی واویو گواهی صادر کرده است، ما مشتاقانه منتظر دیدن موفقیت بزرگ این شرکت در نمایشگاه CES لاس وگاس هستیم. هر آنچه در این نمایشگاه رخ دهد، ما آن را گزارش خواهیم داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته صدور گواهی FFC برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی واویو اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.