طول عمر باتری iPhone 6s Plus

iPhone-6s-Plus-posts-excellent-battery-life-matches-the-Galaxy-Note5-to-the-minuteبدون شک همه با ویژگی های منحصر به فرد خانواده iPhone 6s از جمله قابلیت ۳D Touch و فیلم برداری ۴K آشنایی دارند. بر اساس گفته ها این قابلیت ها باعث شد که ظرفیت باتری ۶s Plus به دلیل کاهش فضای مفید، افت داشته باشد و منتقدان آن را نقطه ضعف iPhone تلقی میکردند. ظاهرا نتایج آزمایشات بر روی این باتری چیز دیگری میگوید و به نظر میرسد این باتری نه تنها نقطه ضعف ۶s Plus نیست بلکه به نقطه قوتی برای این تلفن بدل شده است.

iPhone 6s Plus مجهز به یک باتری ۲٫۷۵۰ میلی آمپری است که ۱۶۵ میلی آمپر از مدل قبلی یعنی iPhone 6 Plus کمتر است. این باتری توانست به مدت ۳۳٫۰۶۰ ثانیه یا به عبارتی ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه به طور مداوم شارژدهی کند. این نتایج بسیار شوکه کننده است و برای آیفون یک رکورد به حساب میرود. حتی این میزان شارژدهی با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری Galaxy Note 5 برابر است.

x

اگرچه شارژدهی باتری iPhone 6s Plus بسیار قابل قبول است اما متاسفانه این باتری ضعف بزرگی در شارژ شدن دارد. به نظر میرسد صفر تا صد این باتری چیزی در حدود ۱۶۵ دقیقه به طول می انجامد که شکست بزرگی نسبت به رقبای اندرویدی خود به حساب میرود.

xxدر مجموع این باتری فراتر از انتظار ظاهر شد و میزان شارژدهی آن به اندازه ای است که بتواند بر روی نقطه ضعف آن سرپوش بگذارد.

منبع: Phonearena