طول عمر دوربین سلفی پاپ‌آپ اوپو F11 پرو چقدر است؟

دوربین پاپ آپ اوپو F11 پرو

بریدگی نمایشگر که اصطلاحا Notch نامیده می‌شود بیشتر با آیفون X بر سر زبان‌ها آمد تا مشکل دوربین سلفی در نمایشگر گوشی‌های تمام صفحه را حل کند.

اما این بریدگی نمایشگر از نظر همه زیبا نبود و مخالفانی داشت که باعث شد راه حل دیگر برای این مشکل در نظر گرفته شود که برخی از سازندگان موبایل به استفاده از دوربین‌های پاپ‌آپ روی آوردند.

اما این نوع دوربین‌های جهنده برای خریداران نگران کننده است چرا که آن‌ها می‌ترسند موتور بیرون آورنده دوربین بعد از استفاده زیاد از کار بیفتد اما اوپو چنین دیدگاهی در مورد دوربین‌‌های پاپ‌آپ را صحیح نمی‌داند.

این شرکت چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند، اواسط اسفندماه، اوپو F11 پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی پاپ آپ را معرفی و اعلام کرده که خریداران این نوع گوشی‌ها می‌توانند با خیال راحت روزانه 100 بار از دوربین‌های پاپ‌آپ استفاده کنند و تا 6 سال نگران خراب شدن آن‌ها نباشند. همچنین اگر کاربران از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی به‌‌جای تشخیص‌چهره (که از دوربین سلفی بهره می‌برد) استفاده کنند، طول عمر موتور دوربین پاپ‌آپ بیشتر هم خواهد شد.

قطعا چنین طول عمری برای دوربین‌های جهنده باعث می‌شود نمره قابل قبول بگیرند و خریداران با اطمینان خاطر به سمت این گوشی‌ها بروند.

نوشته طول عمر دوربین سلفی پاپ‌آپ اوپو F11 پرو چقدر است؟ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.