عرضه آیپد پرو ۵G اپل با نمایشگر mini-LED تا بهار سال ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد

آیپد پرو اپل

مدیت است که شایعاتی درباره تبلت آیپد پرو جدید اپل منتشر می‌شوند. براساس جدیدترین گزارش نشریه Economic Daily News چین، عرضه تبلت جدید شرکت اپل به دلیل اخلال در زنجیره تامین و مشکلات شرکت‌های تولیدکننده قطعات تا بهار سال 2021 به تاخیر افتاده است.

طبق خبرها و شایعات قبلی، قرار بود که این تبلت در نیمه دوم سال جاری میلادی همراه با آیفون‌های جدید اپل معرفی شود. هم‌چنین، انتظار می‌رود که آیپد پرو جدید از شبکه 5G پشتیبانی کرده و از آنتن‌های داخلی توسعه داده شده اپل استفاده کند.

شرکت ال‌جی نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی نمایشگر‌های mini-LED برای مدل‌های 10 و 12 اینچی آیپد پرو با آمریکایی‌ها همکاری می‌کند. در این میان شایعاتی هم درباره استفاده مک‌بوک پرو 15 و 17 اینچی از نمایشگر‌های mini-LED مطرح شده است.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از نمایشگرهای mini-LED برای اپل، سبک‌تر و نازک‌تر شدن محصولات این شرکت است. در کل، عملکرد این نوع از نمایشگر‌ها در بخش بازتولید رنگ و مصرف انرژی همانند پنل‌های OLED است. یکی دیگر از نکات جالب این خبر نیز دوری اپل از شرکت سامسونگ برای تولید پنل‌های صفحه‌نمایش بوده که این شرکت قبلا نقش تامین‌کننده اصلی پنل نمایشگر محصولات اپل را ایفا می‌کرد.

نوشته عرضه آیپد پرو 5G اپل با نمایشگر mini-LED تا بهار سال 2021 به تاخیر افتاد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.