عرضه اندروید اوریو برای گوشی گلکسی نوت ۸ آغاز شد

هفته پیش بود که سامسونگ رسما اعلام نمود که به‌روزرسانی اندروید اوریو ورژن ۸.۰ برای گوشی‌های گلکسی نوت ۸ ، گلکسی S8 و S8 پلاس در دو یا سه هفته آینده منتشر خواهد شد و به‌ نظر می‌رسد بالاخره موعد انتشار این آپدیت فرا رسیده است.

تا به امروز هردو پرچم‌دار گلکسی S8 و S8 پلاس که توسط اپراتورها در ایالات متحده فروخته شده بودند، بسته به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت کرده و تنها فبلت گلکسی نوت ۸ از قافله بازمانده بود.

به روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی نوت 8

اما با انتشار این آپدیت، بالاخره کاربران این فبلت نیز قادر هستند اسمارت‌فون خود را به هشتمین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ارتقا دهند. باید عنوان کرد که این آپدیت فعلا در اختیار برخی کشورها قرار گرفته و انتظار می‌رود به‌زودی برای تمام کاربران عرضه گردد. طبق گزارش‌های بدست آمده، در حال حاضر اندروید اوریو برای گوشی‌هایی که دارای شماره مدل SM-950FD هستند، ارایه شده و بقیه مدل‌ها باید اندکی بیشتر صبر کنند.

طبق تصویر بالا، از تغییرات صورت گرفته در این به‌روزرسانی می‌توان به بهبود قابلیت‌های امنیتی سنسورهای بیومتریک، چند ویژگی جدید، ارتقای عملکرد گوشی، آپدیت هوم اسکرین و کیبورد اختصاصی سامسونگ اشاره نمود.

باید افزود که اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ همراه با بسته امنیتی ماه مارس گوگل همراه گشته که تقریبا حجمی حدود ۱.۵ گیگابایت را دربردارد.

نوشته عرضه اندروید اوریو برای گوشی گلکسی نوت ۸ آغاز شد اولین بار در پدیدار شد.