عرضه جهانی اسمارت‌فون آنر ۲۰ پرو در دوم آگوست آغاز می‌شود

زمان عرضه جهانی اسمارت‌فون قدرتمند آنر 20 پرو فرا رسیده است و این رویداد در آینده‌ای نه‌چندان دور رخ خواهد داد. آنر اخیرا اعلام کرد که اسمارت‌فون پرچم‌دار قدرتمند این برند از روز 2 آگوست در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. روسیه نخستین کشور عرضه‌کننده آنر 20 پرو به‌شمار می‌رود. در ادامه این هندست در کشورهای بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، هلند، جمهوری چک، فنلاند، لهستان، مالزی، مصر، عربستان‌سعودی، امارات متحده عربی و سایر بازارها نیز ارایه خواهد شد.

پس از اعمال ممنوعیت‌های ایالات‌متحده علیه هواوی، اسمارت‌فون آنر 20 پرو در کشور چین رسما عرضه شد. فروش آنر 20 پرو در بازار ایالات‌متحده طی آینده‌ای نزدیک، امری بعید به‌نظر می‌رسد. نسخه پرو در کنار گوشی آنر 20 معرفی شد و به‌همراه سیستم دوربین چهارگانه با کارآیی کمی مناسب‌تر و باتری بزرگ‌تر در دسترس مشتریان قرار گرفت. اما صرف‌نظر از این موارد، 2 گوشی تقریبا مشابه یکدیگر هستند.

از جنبه قیمت‌گذاری محصول انتظار می‌رود که آنر 20 پرو با برچسب قیمتی معادل 555 دلار در بازار روسیه عرضه شود؛ اما قیمت‌گذاری گوشی بسته به هر کشور احتمالا بسیار متغیر خواهد بود. در کنار پردازنده قدرتمند کایرین 980، باتری غول‌پیکر 4000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین چهارگانه (شامل حسگرهای 48، 12، 8 و 2 مگاپیکسلی) با عملکرد چشمگیر و مجهز به حسگر IMX586 سونی، نمایشگر بزرگ 6.26 اینچی “All-view” از نوع IPS LCD همراه با یک حفره 4.5 میلی‌متری جهت استقرار دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از جمله نقاط قوت اساسی برای فروش آنر 20 پرو محسوب می‌شوند.

از نظر نرم‌افزاری، آنر 20 پرو با سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای و مشخصه‌های بسیار جذابی نظیر GPU Turbo 3.0 جهت خلق تجربه گیمینگ روان عرضه خواهد شد. سیستم فراگیر مجازی با قابلیت پشتیبانی از اکثر ایرفون‌های سیم‌دار و بی‌سیم و حساسیت ISO فوق‌العاده بالا با هدف تحقق تجربه عکاسی مناسب‌تر در محیط‌های کم‌نور از جمله قابلیت‌های شاخص این هندست به‌شمار می‌روند. بایستی به‌خاطر داشت که با وجود آغاز فروش این اسمارت‌فون از روز 2 آگوست در کشور روسیه، عرضه آن در سایر کشورها به زمان‌های آینده موکول خواهد شد.

نوشته عرضه جهانی اسمارت‌فون آنر 20 پرو در دوم آگوست آغاز می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.