عرضه زودتر از موعد Xiaomi Mi 5

Analyst-says-Xiaomi-Mi-5-could-be-launched-before-the-year-is-out.jpgاوایل سال میلادی بود که مرکز آنالیز الکترونیکی Pan Jiutang پیش بینی کرد، Xiaomi Mi 5 اولین تلفن مجهز به چیپست Snapdragon 820 خواهد بود. همچنین پیش بینی شده بود که تولید Mi 5 در دسامبر آغاز و در ماه مارس سال آینده روانه بازار میشود. اما شایعات حاکی از آن است که عرضه این تلفن ممکن است به سال آینده کشیده نشود و این در صورتی است که Qualcomm به موقع جدیدترین چیپ خود را عرضه کند.

Xiaomi سال خوبی را پس از انتشار Mi 4 داشته اما گذشت یک سال از عرضه یک تلفن هوشمند در این صنعت زمان زیادی است و باید به سرعت مدل بعدی جایگزین شود. با امتیاز ۷۳٫۰۳۵ای که Mi 5 AnTuTu کسب کرد بدون شک پردازنده این تلفن Snapdragon 820 خواهد بود و شایعات تا حدی به واقعیت نزدیک میشود.The-Xiaomi-Mi-5-scores-big-on-AnTuTu.jpg

 

بر اساس شایعاتی که در رابطه با این تلفن منتشر شده باید گفت این تلفن احتمالا مجهز به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. پردازنده های به کار گرفته شده در چیپ ۸۲۰ نیز پردازنده ی ۴ هسته ای Kryo برای پردازش اصلی و Adreno 530 برای پردازش گرافیکی هستند. علاوه بر این Mi 5 دارای ۴ گیگ رم در کنار حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای تصویر برداری سلفی تعبیه شده است. این تلفن مجهز به سنسور اثر انگشت و پورت USB-C خواهد بود. نسخه پیش فرض سیستم عامل نیز اندروید ۵٫۱٫۱ است.

Leaksfly-reveals-the-latest-rumored-specs-for-the-Xiaomi-Mi-5.jpg

منبع:Phonearena