عرضه سامسونگ گلکسی فولد در ماه سپتامبر قطعی است!

گلکسی فولد

با وجود آنکه عرضه گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت X در بهار امسال با تاخیر مواجه شد، اما در نیمه دوم سال جاری شاهد نه یکی و دو تا بلکه سه یا چهار هندست تاشو از طرف شرکت‌های سامسونگ، موتورولا، هواوی و احتمالا شیائومی با طراحی‌ها و قیمت‌های مختلف خواهیم بود.

اولین آنها به احتمال زیاد گلکسی فولد خواهد بود. این دستگاه به علت مشکلاتی که در نمایشگر و لولای خود داشت، مورد بازبینی قرار گرفته و عرضه دوم آن در تاریخ ۶ سپتامبر یعنی اولین روز نمایشگاه IFA 2019 اتفاق خواهد افتاد. فروش آن در کره جنوبی هم از تاریخ ۱۱ سپتامبر شروع خواهد شد.

با اینکه بعید به نظر می‌رسد سامسونگ بتواند عرضه گلکسی فولد را در بازار آمریکا از روز ۱۱ سپتامبر آغاز کند، اما این شرکت صفحه پیش‌سفارش گوشی تاشو خود را مجددا در آمریکا فعال کرده و احتمالا آن را همان موعد مقرر در اختیار مشتریان آمریکایی قرار خواهد داد. شایعات قبلی حاکی از آن بود که عرضه آمریکا برای ۱۸ سپتامبر یا احتمالا یک هفته بعد از تاریخ عرضه کره جنوبی تعیین شده است، اما ایوان بلاس افشاگر معروف در توییتی گفته بود که این مورد در روز ۲۷ سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. بنابراین در مورد بازار آمریکا هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

هرچند تعداد ۲۵۰۰ دستگاه برای عرضه اولیه گلکسی فولد ممکن است چندان زیاد به نظر نرسد، اما مهم این است که هفته بعد شاهد اولین گوشی تاشو یک سازنده بزرگ اسمارتفون در بازار خواهیم بود.

نوشته عرضه سامسونگ گلکسی فولد در ماه سپتامبر قطعی است! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.