عرضه سامسونگ گلکسی S8 پلاس با نمایشگر ۶ اینچی!

شایعه عرضه سامسونگ گلکسی S8 پلاس 6 اینچی در سال آینده

بیش از گذشت یک سال از معرفی خانواده گلکسی S7، قدم بزرگی که سامسونگ برخواهد داشت، ارایه سری گوشی‌های سری گلکسی S8 در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ خواهد بود. درحالی‌که سامسونگ هنوز صحت اطلاعات منتشر شده درباره گلکسی S8 را تایید نکرده‌ است، شایعاتی جدید درباره این اسمارت‌فون قدرتمند به گوش می‌رسد. بر اساس گفته وب‌سایت کره‌ای “MK News”، سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 پلاس را نیز معرفی کند.

طبق این گفته‌ها، گلکسی S8 پلاس دارای صفحه نمایش ۶ اینچی بوده و همزمان با گلکسی S8، از آن رونمایی خواهد شد. همچنین هر دو مدل عرضه شده، دارای صفحه نمایش با رزولوشن Quad HD بوده که دارای خمیدگی دوقلو (Dual Curve) هستند. از آنجایی که دو لبه‌ خمیده این اسمارت‌فون‌ها چیزی بین S7 و S7 Edge است، از به کار بردن عنوان “Edge” برای این گوشی صرفنظر شده است.

هرچند صفحه نمایش ۶ اینچی بزرگ به نظر می‌رسد، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی S8 پلاس، ممکن است همانند گلکسی نوت ۷، از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی استفاده کند. همچنین با کوچکتر کردن حاشیه‌های این گوشی، نسبت سطح نمایشگر به بدنه به طور شگفت انگیزی، حدود ۹۰ درصد شده است. گمانه زنی‌های دیگری که در مورد ناجیان بعدی سامسونگ منتشر شده، برخورداری از اسکنر اثر انگشت را در نمایشگر هر دو مدل، پیش‌بینی می‌کند. طبق منابع دیگر، ممکن است حسگر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی تعبیه شود.

در حال حاضر نمی‌توان از هیچ شایعه‌ای اطمینان داشت. اما با این حال می‌توان گفت که سری گوشی‌های گلکسی S8 سامسونگ، کاملا با سری S7 متفاوت بوده و تهدیدی جدی برای آی‌فون ۸ اپل به حساب می‌آید.

آیا فکر می‌کنید سایز ۶ اینچ، برای صفحه نمایش گلکسی S8 مناسب است؛ یا ترجیح می‌دهید پرچم‌داران جدید سامسونگ در دو سایز ۵.۵ و ۵ اینچی عرضه شوند؟

نوشته عرضه سامسونگ گلکسی S8 پلاس با نمایشگر ۶ اینچی! اولین بار در پدیدار شد.