عرضه نسخه پایدار رابط کاربری EMUI 10 این ماه برای سری هواوی P30 و میت ۲۰

رابط EMUI 10

هواوی در ماه سپتامبر امسال لیست دستگاه‌هایی که نسخه بتای رابط کاربری EMUI 10 را در ماه‌های آینده دریافت خواهند کرد، منتشر نمود و حالا امروز این شرکت چینی، لیست مذکور را با ارایه جدول زمان‌بندی عرضه نسخه پایدار EMUI 10 به‌روزرسانی کرده است.

نسخه پایدار EMUI 10 تا پایان امسال برای اکثر پرچمداران هواوی ارایه خواهد شد و گوشی‌های P30 و P30 پرو اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که آن را دریافت می‌کنند. این دو هندست قرار است نسخه پایدار را تا قبل از اواسط ماه نوامبر دریافت نمایند. در نیمه دوم این ماه نیز، اسمارتفون‌های سری میت 20، شامل میت 20 ایکس و میت 20 RS پورشه دیزاین، و همچنین سری آنر 20 و مجیک 2 از آن برخوردار خواهند شد.

به‌علاوه، در لیست جدید اشاره شده است که هندست‌های هواوی P20 ،P20 پرو و میت RS پورشه دیزاین، در نیمه دوم ماه نوامبر به نسخه بتای عمومی رابط کاربری EMUI 10 ملحق خواهند شد.

البته باید توجه داشت که این به‌روزرسانی فعلا برای بازار چین است و احتمالا مدتی طول خواهد کشید که شاهد عرضه آن برای کاربران سایر کشورها باشیم. هواوی همچنین اطمینان داده است که در آینده مدل‌های بیشتری آپدیت EMUI 10 را دریافت خواهند کرد و بنابراین اگر گوشی شما هنوز در این لیست قرار ندارد جای هیچ نگرانی نیست.

نوشته عرضه نسخه پایدار رابط کاربری EMUI 10 این ماه برای سری هواوی P30 و میت 20 اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.