عرضه هدفون‌های باکیفیت اپل به تاخیر افتاد

اپل چند سال پیش، سهام کمپانی بیتس را با قیمتی برابر با ۳ میلیارد دلار خریداری کرد. بر اساس اخبار منتشرشده اپل در تکاپوی ساخت و عرضه هدفون شخصی خود باک یفیت بسیار بالا است و خبرهایی از عرضه این هدفون در اواخر سال ۲۰۱۸ شنیده می‌شد. اپل قصد دارد باعرضه هدفون‌های جدیدش، موفقیت ایرپاد را ادامه دهد.

بلومبرگ در ادامه جزئیاتی در رابطه با پروژه هدفون‌های جدید اپل منتشر کرد و به این موضوع اشاره داشت که شرکت در حال حاضر بر روی سیستم کاهش نویز صدا کار می‌کند و هدف اصلی، عرضه هدفونی است که توانایی رقابت با Bose و یا بیتس سابق را داشته باشد. ظاهر هدفون جدید، بی‌شباهت به ایرپاد نخواهد بود و هم‌چنین مانند ایرپاد، یک هدفون وایرلس یا بدون سیم است.

اپل قصد داشته تا هدفون جدیدش را تا انتهای سال جاری عرضه کند ولی به دلیل بروز مشکلات و چالش‌هایی درروند کار، به‌احتمال‌زیاد عرضه هدفون به تأخیر خواهد افتاد. نگرانی‌هایی در رابطه با عدم موفقیت محصول جدید در بازار و هم‌چنین عدم توانایی رقابت با نام‌های مطرح وجود دارد.

تأخیر در عرضه هدفون‌های جدید، ممکن است بسیار طولانی شود و حتی امکان طراحی دوباره هدفون از طرف شرکت و طراحان وجود دارد.

هنوز هیچ خبری در رابطه با قیمت هدفون‌های جدید اپل منتشر نشده است، اپل هیچ خبری را به‌صورت کامل تکذیب و تائید نکرده است، پس برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هدفون جدید باکیفیت اپل باید صبر کرد.

اپل ایرپاد

نوشته عرضه هدفون‌های باکیفیت اپل به تاخیر افتاد اولین بار در پدیدار شد.