عکس های درز شده از گوشی Gionee Elife S6 نشان می دهند که این گوشی در ۲۵ آبان پرده برداری می شود

عکس های درز شده از گوشی Gionee Elife S6 نشان می دهند که این گوشی در 25 آبان پرده برداری می شود

عکس هایی از معارفه ی گوشی Gionee Elife S6 فاش شد. انتظار می رود که این دستگاه در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) به صورت رسمی پرده برداری شود. اگر تصاویر درست باشند این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED و رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ می باشد. تراشه ی استفاده شده در آن MT6753 مدیا تک و دارای پردازنده ی ۸ هسته ای با قدرت پردازش ۱.۳ گیگا هرتز می باشد. همچنین دارای بدنه ی فلزی و رنگ طلایی خواهد بود.
انتظار می رود دو ورژن مختلف از این گوشی ارائه شود، یک مدل با رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و مدل دیگر با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت. دوربین اصلی گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی و ویدو چت است ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری گوشی ۳۱۵۰ میلی آمپری بوده و سیستم عامل از پیش نصب شده آن نیز اندورید ۵.۱ لالی پاپ می باشد.
از نظر ابعاد دارای ضخامت ۶.۹ میلی متری و وزن آن حدود ۱۴۵.۲ گرم است. به نظر می رسد که این گوشی با قیمت ۲۸۲ دلار ارزش گزاری شود. اگر چه مشخص نیست که کدام مدل گوشی چنین قیمتی خواهد داشت. دوشنبه هفته ی آینده از این گوشی به صورت رسمی پرده برداری خواهد شد. در واقع در میان تصاویر فاش شده از این گوشی عیان است که تاریخ ۱۶ نوامبر روز پرده برداری این گوشی می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته عکس های درز شده از گوشی Gionee Elife S6 نشان می دهند که این گوشی در ۲۵ آبان پرده برداری می شود اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.