غول مخابرات جهان ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد

شرکت مخابراتی ای‌تی اند تی (AT&T) طبق یک اطلاعیه رسمی که در ۲۳ می (۲ خرداد) منتشر کرد، از این پس پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را به وسیله درگاه‌های پرداختی بیت‌پی خواهد پذیرفت.
 
غول مخابرات جهان این اقدام را برای راحتی مشتریانش انجام داده تا به شیوه‌ای که می‌خواهند، پرداخت قبض‌هایشان را انجام دهند. گفتنی است که ویژگی پرداخت با ارزهای دیجیتال شامل خرید گوشی‌ همراه و یا استفاده از آن‌ها در فروشگاه‌های ای‌تی اند تی نخواهد شد.
 
بیت‌پی سرویسی است که ارزهای دیجیتال را به پول فیات تبدیل می‌کند و توسط بیش از ۲۰ هزار کسب‌وکار مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت آمریکایی ای‌تی‌ اند تی به عنوان اولین شرکت فعال در حوزه مخابرات در ایالات متحده از این پلتفرم استفاده خواهد کرد.
 
کوین مک‌دورمن، معاون مدیر ای‌تی اند تی، این این باره گفت: ما همیشه به دنبال روش‌هایی هستیم که خدماتمان را گسترده‌تر و بهتر ارائه کنیم. ما مشتریانی داریم که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند و ما خرسندیم که گزینه‌ای برای پرداخت قبض آن‌ها ارائه داده‌ایم تا بتوانند قبض‌هایشان را با روشی که ترجیح می‌دهند، پرداخت کنند.
 
همچنین سخنگوی این شرکت مخابراتی در گفتگو با کوین‌دسک گفت: بیت‌پی، خدمات پردازش پرداخت را برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد و یکی از بزرگترین درگاه‌های پرداختی بیت کوین در جهان است. مشتریان ما در این پلتفرم هستند و همیشه به دنبال روش‌های متفاوتی جهت خدمات‌دهی بهتر به آن‌ها هستیم.
 
در اواخر سال ۲۰۱۸ ای‌تی اند تی اعلام کرد که بر روی مجموعه راهکارهای بلاک چینی سازگار با آژور مایکروسافت و بلاک چین آی‌بی‌ام کار می‌کند. فراهم کردن شفافیت بیشتر و پاسخگویی به زنجیره‌های تامین پیچیده در زمینه‌های تولید، خرده‌فروشی و سلامت، اهدافی هستند که برای این پروژه‌ از آن‌ها یاد می‌شود.