غیرفعال کردن سیری در آیفون و آیپد چگونه انجام می‌شود؟

غیرفعال کردن سیری در آیفون

سیری یا همان دستیار صوتی شرکت اپل، برای همگان مفید نیست. غیرفعال کردن این دستیار صوتی در آیفون و آیپد می‌تواند به دلایلی مانند مفید نبودن، استفاده ناخواسته از طریق کلید کناری و یا ادای ناخواسته عبارت «Hey Siri» باشد. در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم.

شیوه غیرفعال کردن سیری در آیفون و آیپد

غیرفعال کردن دستیار صوتی اپل می‌تواند در چندین گام ساده میسر شود. ابتدا باید اپلیکیشن «Settings» را بر روی آیفون و یا آیپد خود اجرا کرده و سپس گزینه «Siri & Search» را لمس کنید.

غیرفعال کردن سیری در آیفون

در اینجا باید کلید تغییر وضعیت کنار گزینه‌های زیر را لمس کرده تا بتوانید ویژگی‌های مدنظر خود را غیرفعال کنید. این گزینه به ترتیب به شرح زیر هستند:

  • گوش دادن به عبارت «Hey Siri».
  • فشار دادن کلید کناری جهت فعال شدن سیری.
  • اجازه به سیری در حین قفل بودن دستگاه (فقط برای مواقعی که قصد غیرفعال کردن سیری در صفحه قفل را دارید).

غیرفعال کردن سیری در آیفون

هنگامی‌که دو گزینه اول را غیرفعال کردید، در ادامه پیغامی در مقابل شما ظاهر می‌شود که از شما در رابطه با غیرفعال کردن سیری سؤال می‌پرسد. در اینجا باید گزینه «Turn Off Siri» را لمس کنید.

غیرفعال کردن سیری در آیفون

حال می‌بینید که دستیار صوتی سیری بر روی آیفون و یا آیپد شما غیرفعال شده است.

غیرفعال کردن پیشنهادات سیری

در ابتدا، سیری تحت عنوان یک دستیار صوتی در آیفون و آیپد شروع به کار کرد، اما در چند سال گذشته، نقش این دستیار صوتی روزبه‌روز پررنگ‌تر شده است. امروزه سیری در تمامی قابلیت‌های پیشنهاد هوشمند آیفون و آیپد نقش دارد.

از پیشنهادات اپلیکیشن‌ها در کادر جست‌و‌جو گرفته تا اعلان‌های هوشمند در صفحه قفل (چیزی که می‌تواند کاملا آزاردهنده باشد)، همه چیز در پشت صحنه توسط سیری مدیریت می‌شود. البته نباید نگران باشید، زیرا می‌توان این موارد را نیز از طریق اپلیکیشن «Settings» و بخش «Siri & Search»، غیرفعال کرد.

در این بخش باید به سمت پایین حرکت کرده تا بتوانید قسمت «Siri Suggestions» را مشاهده کنید. سپس با لمس کلید تغییر وضعیت کنار “Suggestions In Search” ،”Suggestions In Look Up” و “Suggestions On Lock Screen” می‌توانید این گزینه‌ها را به حالت غیرفعال درآورید.

غیرفعال کردن سیری در آیفون

نوشته غیرفعال کردن سیری در آیفون و آیپد چگونه انجام می‌شود؟ اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.