آنتی ویروس

ارائه ابزار مدیریتی جهت نظارت و کنترل

قابلیت گروه بندی ها به صورت استاتیک

تعیین دسترسی های متفاوت به کاربران

صرفه جویی پهنای باند اینترنت شرکت

نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس Kaspersky

  • نت وب

    راه حل های ما برای ادارات کوچک طوری طراحی شده اند تا محافظتی موثر در برابر همه انواع تهدیدهای اینترنتی فراهم نمایند و نصب و کاربری آنها بدون ابزارهای خاص مدیریتی آسان است. نصب سریع و آسان، همراه با پیش فرضهای منطقی و معقول که به شما امکان محافظت آسان از همه سیستمهایتان را می دهد، آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می آورد تا بدون نگرانی درباره امنیت، بر کسب وکار خود متمرکز شوید. با توجه به حساسیت مدیریت تماس ها برای کسب و کارهای مختلف بعد از نصب و راه اندازی ویپ در سازمان و یا شرکت مربوطه به مدت ۱ ماه پشتیبانی رایگان ارائه خواهد شد. همچنین یکی از افراد متخصص (در زمینهIT) سازمان با آموزش دقیق به عنوان ادمین سیستم و رابط با گروه نت وب انتخاب خواهد شد.

  • خدمات نت وب

    ما به عنوان یک شرکت پیشرو و موفق در زمینه ارائه راه حل های امنیتی IT سهم بسزایی در فراگیری تکنولوژی اطلاعات و رشد اقتصادی کشور خواهیم داشت. توجه به مشتریان، کیفیت خدمات و پاسخگویی سریع همواره سر لوحه کار این شرکت قرار داشته و در محیطی برنده – برنده، زمینه رشدی پایدار را برای ذینفعان فراهم می‌سازیم. شرکت نت وب بصورت متمرکز بدنبال ارائه راهمار های نوین امنیتی می باشد. نت وب با در دست داشتن نمایندگی های معتبر از شرکت های تولیدکنندگان معتبر محصولات امنیتی مانند  کسپرسکی، وب اسپای و …. و ارتباط بسیار نزدیک با آنان توانسته مشترکین خود را از مخاطرات امنیتی دور کند و آنها را در ایمن سازی شبکه خود همراهی و یاری کند.

  • کسپرسکی

    کسپرسکی با نام کامل لابراتوار کسپرسکی شرکتی روسی که در زمینهٔ امنیت کامپیوتر فعال است و محصولات با نام‌های ضد ویروس کسپرسکی آنتی ویروس و آنتی ویروس موبایل را می‌سازد.فعالیت های شرکت از طریق پنج دفتر اصلی در اروپای غربی ، اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقا، و منطقه شرق دور و ژاپن هدایت و مدیریت می گردد. شرکت های همکار نیز بیش از ۵۰۰  شرکت در بیش از ۶۰ کشور جهان هستند و عهده دار توزیع محصولات و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی می باشد.هم اکنون محصولات شرکت در بیش از ۱۴۰ کشور جهان ارائه می شود که بیش از ۶۰ کشور در خاورمیانه و آفریقا واقع هستند. همچنین محصولات آزمایشگاه کسپرسکی توسط بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به کار گرفته می شود.سرمایه اصلی  آزمایشگاه کسپرسکی که عامل موفقیت آن در جهان است و فناوری منحصر به فرد حفاظت در برابر تهدیدات دنیای آی تی را برای همه به ارمغان آورده است، گروه همکاران آن است.کارمندان شرکت در بیشروان امنیت آی تی در جهان به شمار می رود ، همه تلاش خود را صرف مبارزه با ((دنیلی زیرزمینی )) آی تی می کنند. این امر سبب شده است که  آزمایشگاه کسپرسکی در مقابل رقبا و در مواجه با خطرات جدید دنیای آی تی ، همیشه یک گام جلوتر باشید.توسعه یک محصول ضد ویروس ، همیشه به معنای در اختیار داشتن آخرین فن آوری نیست ، بلکه به غیر آن به تلاشی شبانه روزی برای تحلیل رفتار تهدیدات فعلی نیز نیاز دارد.

    مزیت های آزمایشگاه ویروس های شرکت کسپرسکی به این قرار است:

    1. نمونه های بدافزارها باید از مناطق جغرافیایی مختلف از سراسر جهان جمع آوری شوند، تعبیه دام هایی برای آن ها، جمع آوری نمونه ها را سرعت می بخشد.
    2. استفاده از ابزار خودکار و منحصر به فردی که نمونه های بدافزار را جمع آوری میکند.
    3. آزمون های روز آمدی نیز به خودکار انجام می شوند.

    آزمایشگاه کسپرسکی برای مقابله موثرتر با هرزنامه ها نیز به طور مستمر عمل پایش و تحلیل ایمیلهای ناخواسته را به این شرح انجام می دهد :

    1. استفاده از یک تیم حرفه ای
    2. تحلیل هرزنامه ها به طور ۲۴ ساعته و در تمامی روزها
    3. بروزرسانی مستمر الگوریتم ای تحلیلی و بهینه سازی آن ها
    4. افزودن امضای هرزنامه های جدید طی چند دقیقه
    5. روزآمد کردن فایل های کاربران به طور بلادرنگ
  • راه حل های تجاری کسپرسکی

    بعضی شرکت‌ها صرفا به دنبال نمایش هستند اما برخی دیگر ساده و بکارآمد محصولاتی به واقع بزرگ خلق می‌کنند. این دیگر امری محرز است که در حوزه‌های مختلف اقتصاد، فقط شرکت‌هایی به موفقیت واقعی و ماندگار دست می‌یابند که به طور کامل خود را وقف موضوع خاصی کرده باشند و بر آن متمرکز بمانند. این موضوع برای ما همان نبرد بی‌امان با بدافزارهای رایانه‌ای است. ۱۳ سال است که مجدانه در تلاش برای کشف و افشا، تحلیل و در نهایت نابودی انواع تهدیدهای حوزه فناوری اطلاعات هستیم. در طول این راه، توشه‌ای سترگ از دانش و تجربه را درباره بدافزارها و چگونگی مبارزه با آنها، برای خود اندوخته‌ایم. و امروز، کسپرسکی کاملا جای پای خود را به عنوان یکی از چهار فروشنده برتر نرم افزارهای امنیت IT به کاربران نهایی در دنیا، محکم کرده است.

    شرکت کسپرسکی

    Kaspersky Lab یک گروه بین‌المللی است که بیش از ۱۷۰۰ متخصص کاملاً برجسته را در استخدام خود دارد و دفتر مرکزی آن واقع در مسکو است؛ که بسان سایر شعبات اصلی آن در اقصا نقاط جهان، سرپرستی فعالیت‌های نمایندگی‌های محلی و شرکای شرکت را در پنج نقطه جهان، یعنی: اروپای غربی، اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی و منطقه آسیای شرقی و اقیانوسیه و ژاپن به عهده دارد. این شرکت در حال حاضر در بیش از صد کشور از نقاط مختلف جهان فعالیت دارد. محصولات و فناوری‌های آن، امروزه چتری حمایتی برای افزون بر ۳۰۰ میلیون کاربر در دنیا گسترده است. بدنه تصمیم‌گیری اصلی این گروه بین‌المللی، هیئت مدیره آن است که مسئول پیاده سازی استراتژی توسعه جامع و انتصاب مدیران ارشد است. این مجمع از ? سهامدار و مدیر ارشد تشکیل می‌شود که هر کدام به نمایندگی از یک حوزه سرپرستی مرکزی و منطقه جهانی در هیئت حضور دارند.

    دانش و تجربه منحصربه فرد

    در سال ۲۰۱۰ کسپرسکی سیزدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. بی‌شک، ارزشمندترین دارایی شرکت اندوخته گران‌قدری است که از دانش و تجربه در این سالیان مبارزه با ویروس‌ها و سایر تهدیدات IT حاصل کرده و برای ما امکان توسعه بیش از پیش کار خود را در زمینه مبارزه با بدافزارها فراهم نموده است. و کمک کرده است تا در رقابت با رقبا همواره یک گام جلوتر باشیم و بتوانیم برای کاربرانمان قابل اعتمادترین سطح از امنیت و محافظت را در برابر انواع حملات جدید تأمین کنیم.

    آنتی ویروس کسپرسکی

    Kaspersky Lab به واسطه تخصص بالا و نگاه ویژه‌ای که دارد، هم اکنون تبدیل به یکی از سرآمدان بازار در عرصه تولید و توسعه آنتی ویروس‌ها شده است. محصول اصلی شرکت، Kaspersky anti – Virus، مرتباً از رهگذر آزمایش‌هایی که مراکز پژوهشی بین‌المللی معتبر و نشریات IT انجام می‌دهند، جوایز برتر را دریافت می‌کند. لابراتوار کسپرسکی همواره در زمینه عرضه و توسعه بسیاری از استانداردهای تکنولوژیک در صنعت آنتی ویروس، پیشرو بوده است؛ از جمله راه‌حل‌های همه جانبه برای لینوکس، یونیکس و NetWare؛ یک تحلیل‌گر شهودی نسل جدید که برای تشخیص ویروس‌های جدیداً منتشر شده طراحی شده، محافظت مؤثر در برابر ویروس‌های کلان و چند ریختی، پایگاه داده آنتی ویروس که به طور پیوسته به روز می‌شود و ابداع تکنیکی برای تشخیص ویروس‌ها در فایل‌های آرشیوی و زیپ شده. anti – Virus 2011 کسپرسکی محصولی است که هدف آن کاربران پیشرفته‌تر است. این آنتی ویروس مجهز به فناوری‌های ضد ویروس اثبات‌شده‌ای است که امنیت کامل را برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان تأمین می‌کند. تصور اینکه صنعت ضدویروس‌ها بدون فناوری‌های متعددی که لابراتوار کسپرسکی خلق و ابداع کرده چگونه می‌توانست باشد، دشوار است. واقعیت این امر را می‌توان با نگاهی به عناوین شرکت‌های نرم افزاری معتبر متعددی که امروزه موتور آنتی ویروس کسپرسکی را برای محصولات خود برگزیده‌اند، نیز دریافت؛ شرکت‌هایی چون: Safenet (ایالات متحده آمریکا)، alt-N(ایالات متحده آمریکا)، Blue Coat (ایالات متحده آمریکا)، Clearswift (انگلستان)، Communigate Systems (ایالات متحده آمریکا)، Critical Path (ایرلند)، D-Link (تایوان)، Finjan (ایالات متحده آمریکا)، GFI (مالت)، IBM (ایالات متحده آمریکا)، Juniper (ایالات متحده آمریکا)، LaNDesk (ایالات متحده آمریکا)، Microsoft (ایالات متحده آمریکا)، Netasq (فرانسه)، Netgear (ایالات متحده آمریکا)، Parallels (روسیه)، Sonicwall (ایالات متحده آمریکا)، WatchGuard (ایالات متحده آمریکا) و ZyXEL (تایوان).

    Kaspersky Internet Security 2011

    نیز یک محصول جدید آزمایشگاه‌های کسپرسکی است که ویژه کاربران خانگی است و برای رایانه‌های شخصی ایمنی کامل را در مقابل انواع تهدید‌های اینترنتی به ارمغان می‌آورد. این راه‌حل امنیتی شامل HIPS (سرنام سیستم جلوگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان) می‌شود که نوعی فناوری کنترل فعالیت کاربردی است که برای هر برنامه‌ای، حتی برنامه‌های جدید، یک درجه امنیتی مشخص می‌کند. این برنامه نخستین ضد ویروسی است که مجهز به تکنولوژی sandbox است؛ فناوری‌ای که با استفاده از مجازی سازی، یک محیط اجرایی ایزوله ایمن برای برنامه‌ها فراهم می‌کند. Kaspersky Internet Security 2011همچنین به کاربران امکان بهره‌گیری از شبکه ایمن کسپرسکی (Kaspersky Security Network) را که یک سیستم ابداعی برای کنترل بدافزارهای منتشر شده است، می‌دهد.

    Kaspersky Mobile Security

    یک راه‌حل امنیتی کاربرپسند و قابل اعتماد است که از دستگاه‌های همراه در برابر حملات شبکه، بدافزارهایی که هدفشان پلتفرم‌های موبایل است و هرزنامه‌های پیامکی، محافظت می‌کند. در صورتی که تلفن همراه مفقود شود نیز داده‌های موجود در حافظه آن، همچنان مورد محافظت قرار خواهند گرفت.

    Kaspersky PURE

    نیز یک راه‌حل جامع برای محافظت از شبکه‌های خانگی است. کسپرسکی ناب معرف کلاسی جدید از محصولات کسپرسکی است که یک محیط دیجیتالی ایمن و خلاق را برای هر کاری که شما از رایانه‌تان بدان منظور استفاده می‌کنید، حاصل می‌آورد. شیوه‌‌های محافظتی کامل در برابر انواع و اقسام تهدیدهایی که از محیط وب برمی‌آیند را با قابلیت‌های نوین و پیشرفته‌ای چون امکانات نظارتی بیشتر والدین، ابزارهای رمزینه‌سازی و پشتیبانی از دادگان، یک برنامه مدیریت رمز عبور و امکان مدیریت کل شبکه خانگی یا تنظیم بهینه تنظیمات امنیتی مرورگر وب و سیستم عامل کلیه رایانه‌های موجود در شبکه، تلفیق و ادغام کرده است. کسپرسکی ناب در عین حال تمام امکانات و قابلیت‌هایی را که کاربران kaspersky anti-Virus وKaspersky Internet Security با آن آشنا بودند و از آنها استفاده می‌کردند، حفظ کرده است؛ مواردی شامل فناوری نوین Sand box (تکنولوژی‌هایی که به برنامه‌های مشکوک اجازه اجرا منتها در محیطی مجازی و ایمن را می‌دهند)، تشخیص پیشگیرانه تهدیدات ناشناس، کنترل برنامه‌ها و ایجاد محدودیت براساس سطح دسترسی برای نرم افزارهای مشکوک به نام‌های عبور، لاگین‌ها، اطلاعات شخصی و تنظیمات سیستم عامل.

    امنیت فضاباز کسپرسکی

    نسخه دوم Kaspersky Open Space Security آخرین فرآورده آزمایشگاه کسپرسکی برای کاربران تجاری است. این برنامه شامل نسخه‌ای به روز شده از کیت مدیریت کسپرسکی، ابزار مدیریت آنتی ویروس اختصاصی و نیز سه اپلیکیشن برای محافظت از سرورها و ایستگاه‌های کاری ویندوزی می‌شود. ابزارهای مدیریتی و محافظتی پیشرفته موجود در محصول به روز شده، امنیت، کارآیی و قابلیت مدیریت اساسا بهبودیافته‌ای را برای تمامی پایانه‌ها در شبکه شرکت، فراهم می‌کنند. تصور اینکه صنعت ضدویروس‌ها بدون فناوری‌های متعددی که لابراتوار کسپرسکی خلق و ابداع کرده چگونه می‌توانست باشد، دشوار است. واقعیت این امر را می‌توان با نگاهی به عناوین شرکت‌های نرم افزاری معتبر متعددی که امروزه موتور آنتی ویروس کسپرسکی را برای محصولات خود برگزیده‌اند، نیز دریافت؛ شرکت‌هایی چون: Safenet (ایالات متحده آمریکا)، alt-N(ایالات متحده آمریکا)، Blue Coat (ایالات متحده آمریکا)، Clearswift (انگلستان)، Communigate Systems (ایالات متحده آمریکا)، Critical Path (ایرلند)، D-Link (تایوان)، Finjan (ایالات متحده آمریکا)، GFI (مالت)، IBM (ایالات متحده آمریکا)، Juniper (ایالات متحده آمریکا)، LaNDesk (ایالات متحده آمریکا)، Microsoft (ایالات متحده آمریکا)، Netasq (فرانسه)، Netgear (ایالات متحده آمریکا)، Parallels (روسیه)، Sonicwall (ایالات متحده آمریکا)، WatchGuard (ایالات متحده آمریکا) و ZyXEL (تایوان). Kaspersky adminisdivation Kit 8.0 مشتمل بر بیش از چهل قابلیت تازه و بهبودیافته می‌شود که به سازمان‌های دارای شبکه کامپیوتری در هر حد و اندازه‌ای، از چند PC گرفته تا شبکه‌های توزیعی (disdivibuted) با ساختار مدیریتی پیچیده، امکان می‌دهد مدلی انعطاف‌پذیر از شیوه مدیریت ضدویروسی خود را پیاده کنند. سهولت نصب و پیاده سازی و زمان کم لازم برای اداره سیستم حفاظتی با بهره گیری از Kaspersky adminisdivation Kit 8.0 باعث شده است مجموع هزینه لازم برای در اختیار داشتن راه‌حل ضدویروس لابراتوار کسپرسکی به حداقل میزان خود برسد.

    امنیت یکپارچه

    وقتی موضوع حفاظت مطمئن در برابر ویروس‌ها و حملات هکرها و ارسال کنندگان هرزنامه به میان می‌آید، Kaspersky Lab برای تمام مشتری‌ها راه‌حل‌هایی دارد. این شرکت گستره‌ای فراگیر از محصولات خود را برای محافظت از کاربران PCهای خانگی و شبکه‌های شرکتی در مقابل سیستم‌های بدافزاری پیچیده و چند منظوره‌ای که امروزه در همه‌ جای اینترنت پخشند، ارائه کرده است. Kaspersky anti spam نیز برای محافظت از کاربران سیستم‌های ایمیل شرکت‌ها و ISPها در برابر هرزنامه‌ها یا ایمیل‌های انبوه ناخواسته طراحی شده است. این برنامه از فناوری تشخیص هوشمند اسیم بهره می‌برد؛ که با تکیه بر تجربه طولانی لابراتوار کسپرسکی در امر محافظت سیستم‌های ایمیل عظیم ساخته شده است. در سال ۱۹۹۹ کسپرسکی نخستین جایی بود که نرم‌افزار ضد ویروس جامع را برای ایستگاه‌های کاری ، فایل سرورها و سرورهایی که روی سیستم عامل‌های Linux Free BSD اجرا می‌شدند، معرفی کرد. امروزه، این کمپانی گستره‌ای کامل از راه‌حل‌های IT مؤثر را برای سیستم‌ عامل‌های متداول لینوکس free BSD ارائه می‌دهد که هم از برنامه‌‌های کلاینت و هم سرور محافظت می‌کنند. به علاوه، آزمایشگاه‌های کسپرسکی مجموعه‌ای جدید از خدمات واسپاری امنیت آی‌تی خود را به موسسات کوچک و بزرگ عرضه می کنند. Kaspersky Hosted Email Security این اطمینان را حاصل می‌آورد که تهدیدات ایمیلی (همچون ویروس، هرزنامه، حمله هکرها و فیشینگ) حتی قبل از اینکه به سرورهای شرکت برسند، خنثی و نابود می‌شوند. سرویس Hosted Web Security کسپرسکی نیز برای محافظت در برابر حملات IT است که قصد نفوذ به شبکه شرکت از طریق درگاه‌های اینترنت دارند.استفاده از کل گستره محصولات آزمایشگاه‌های کسپرسکی، سطحی بی‌نظیر از محافظت را در مقابل بدافزارها و سایر تهدیدات خارجی، حاصل می‌آورد. مشتریان کسپرسکی به محدوده‌ای گسترده از سرویس‌های افزوده دسترسی دارند تا بتوانند در خصوص کارکرد عالی محصولات ما حداکثر اطمینان را داشته باشند. شرکت برای پایگاه داده آنتی‌ویروس، هر ساعت و برای پایگاه داده آنتی اسپم روزانه ۱۲ تا ۲۴ بار آپدیت منتشر می‌کند. پشتیبانی فنی ما به طور شبانه‌روزی و به چندین زبان، از طریق تلفن و ایمیل، فعال است و دیتابیس ضدویروس و ضد اسپم، تحقیقاً هر ساعت از روز آپدیت می‌شود. ما همچنین راه‌حل‌های ضد ویروسی اختصاصی و سامانه‌های امنیت اطلاعات را برای مشتریان شرکتی طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی می‌کنیم.

    مشتریان

    گرچه بیشتر مشتریان شرکتی ‌ما در ردیف شرکت‌های کوچک و متوسط قرار می‌گیرند، اما طرف‌های قرارداد ما شامل بسیاری از سازمان و موسسات دولتی و بازرگانی بزرگ روسی و بین‌المللی نیز می‌شوند.

  • چرا کسپرسکی ؟

    بعضی شرکت‌ها صرفا به دنبال نمایش هستند اما برخی دیگر ساده و بکارآمد محصولاتی به واقع بزرگ خلق می‌کنند. این دیگر امری محرز است که در حوزه‌های مختلف اقتصاد، فقط شرکت‌هایی به موفقیت واقعی و ماندگار دست می‌یابند که به طور کامل خود را وقف موضوع خاصی کرده باشند و بر آن متمرکز بمانند. این موضوع برای ما همان نبرد بی‌امان با بدافزارهای رایانه‌ای است. ۱۳ سال است که مجدانه در تلاش برای کشف و افشا، تحلیل و در نهایت نابودی انواع تهدیدهای حوزه فناوری اطلاعات هستیم. در طول این راه، توشه‌ای سترگ از دانش و تجربه را درباره بدافزارها و چگونگی مبارزه با آنها، برای خود اندوخته‌ایم.
    و امروز، کسپرسکی کاملا جای پای خود را به عنوان یکی از چهار فروشنده برتر نرم افزارهای امنیت IT به کاربران نهایی در دنیا، محکم کرده است.

    شرکت 

    Kaspersky Lab یک گروه بین‌المللی است که بیش از ۱۷۰۰ متخصص کاملاً برجسته را در استخدام خود دارد و دفتر مرکزی آن واقع در مسکو است؛ که به سان سایر شعبات اصلی آن در اقصای نقاط جهان، سرپرستی فعالیت‌های نمایندگی‌های محلی و شرکای شرکت را در پنج نقطه جهان، یعنی: اروپای غربی، اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی و منطقه آسیای شرقی و اقیانوسیه و ژاپن به عهده دارد. این شرکت در حال حاضر در بیش از صد کشور از نقاط مختلف جهان فعالیت دارد. محصولات و فناوری‌های آن، امروزه چتری حمایتی برای افزون بر ۳۰۰ میلیون کاربر در دنیا گسترده است.بدنه تصمیم‌گیری اصلی این گروه بین‌المللی، هیئت مدیره آن است که مسنول پیاده سازی استراتژی توسعه جامع و انتساب مدیران ارشد است. این مجمع از سهامداران و مدیران ارشد تشکیل می‌شود که هر کدام به نمایندگی از یک حوزه سرپرستی مرکزی و منطقه جهانی در هیئت حضور دارند.

    دانش و تجربه منحصربه فرد

    در سال ۲۰۱۰ کسپرسکی سیزدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. بی‌شک، ارزشمندترین دارایی شرکت اندوخته گران‌قدری است که از دانش و تجربه در این سالیان مبارزه با ویروس‌ها و سایر تهدیدات IT حاصل کرده و برای ما امکان توسعه بیش از پیش کار خود را در زمینه مبارزه با بدافزارها فراهم نموده است. و کمک کرده است تا در رقابت با رقبا همواره یک گام جلوتر باشیم و بتوانیم برای کاربرانمان قابل اعتمادترین سطح از امنیت و محافظت را در برابر انواع حملات جدید تأمین کنیم.

    آنتی ویروس کسپرسکی

    Kaspersky Lab به واسطه تخصص بالا و نگاه ویژه‌ای که دارد، هم اکنون تبدیل به یکی از سرآمدان بازار در عرصه تولید و توسعه آنتی ویروس‌ها شده است. محصول اصلی شرکت، Kaspersky anti – Virus، مرتباً از رهگذر آزمایش‌هایی که مراکز پژوهشی بین‌المللی معتبر و نشریات IT انجام می‌دهند، جوایز برتر را دریافت می‌کند. لابراتوار کسپرسکی همواره در زمینه عرضه و توسعه بسیاری از استانداردهای تکنولوژیک در صنعت آنتی ویروس، پیشرو بوده است؛ از جمله راه‌حل‌های همه جانبه برای لینوکس، یونیکس و NetWare؛ یک تحلیل‌گر شهودی نسل جدید که برای تشخیص ویروس‌های جدیداً منتشر شده طراحی شده، محافظت مؤثر در برابر ویروس‌های کلان و چند ریختی، پایگاه داده آنتی ویروس که به طور پیوسته به روز می‌شود و ابداع تکنیکی برای تشخیص ویروس‌ها در فایل‌های آرشیوی و زیپ شده. anti – Virus 2011 کسپرسکی محصولی است که هدف آن کاربران پیشرفته‌تر است. این آنتی ویروس مجهز به فناوری‌های ضد ویروس اثبات‌شده‌ای است که امنیت کامل را برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان تأمین می‌کند. تصور اینکه صنعت ضدویروس‌ها بدون فناوری‌های متعددی که لابراتوار کسپرسکی خلق و ابداع کرده چگونه می‌توانست باشد، دشوار است. واقعیت این امر را می‌توان با نگاهی به عناوین شرکت‌های نرم افزاری معتبر متعددی که امروزه موتور آنتی ویروس کسپرسکی را برای محصولات خود برگزیده‌اند، نیز دریافت؛ شرکت‌هایی چون: Safenet (ایالات متحده آمریکا)، alt-N(ایالات متحده آمریکا)، Blue Coat (ایالات متحده آمریکا)، Clearswift (انگلستان)، Communigate Systems (ایالات متحده آمریکا)، Critical Path (ایرلند)، D-Link (تایوان)، Finjan (ایالات متحده آمریکا)، GFI (مالت)، IBM (ایالات متحده آمریکا)، Juniper (ایالات متحده آمریکا)، LaNDesk (ایالات متحده آمریکا)، Microsoft (ایالات متحده آمریکا)، Netasq (فرانسه)، Netgear (ایالات متحده آمریکا)، Parallels (روسیه)، Sonicwall (ایالات متحده آمریکا)، WatchGuard (ایالات متحده آمریکا) و ZyXEL (تایوان).

    Kaspersky Internet Security 2011

    نیز یک محصول جدید آزمایشگاه‌های کسپرسکی است که ویژه کاربران خانگی است و برای رایانه‌های شخصی ایمنی کامل را در مقابل انواع تهدید‌های اینترنتی به ارمغان می‌آورد. این راه‌حل امنیتی شامل HIPS (سرنام سیستم جلوگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان) می‌شود که نوعی فناوری کنترل فعالیت کاربردی است که برای هر برنامه‌ای، حتی برنامه‌های جدید، یک درجه امنیتی مشخص می‌کند. این برنامه نخستین ضد ویروسی است که مجهز به تکنولوژی sandbox است؛ فناوری‌ای که با استفاده از مجازی سازی، یک محیط اجرایی ایزوله ایمن برای برنامه‌ها فراهم می‌کند. Kaspersky Internet Security 2011همچنین به کاربران امکان بهره‌گیری از شبکه ایمن کسپرسکی (Kaspersky Security Network) را که یک سیستم ابداعی برای کنترل بدافزارهای منتشر شده است، می‌دهد.

    Kaspersky PURE

    نیز یک راه‌حل جامع برای محافظت از شبکه‌های خانگی است. کسپرسکی ناب معرف کلاسی جدید از محصولات کسپرسکی است که یک محیط دیجیتالی ایمن و خلاق را برای هر کاری که شما از رایانه‌تان بدان منظور استفاده می‌کنید، حاصل می‌آورد. شیوه‌‌های محافظتی کامل در برابر انواع و اقسام تهدیدهایی که از محیط وب برمی‌آیند را با قابلیت‌های نوین و پیشرفته‌ای چون امکانات نظارتی بیشتر والدین، ابزارهای رمزینه‌سازی و پشتیبانی از دادگان، یک برنامه مدیریت رمز عبور و امکان مدیریت کل شبکه خانگی یا تنظیم بهینه تنظیمات امنیتی مرورگر وب و سیستم عامل کلیه رایانه‌های موجود در شبکه، تلفیق و ادغام کرده است. کسپرسکی ناب در عین حال تمام امکانات و قابلیت‌هایی را که کاربران kaspersky anti-Virus وKaspersky Internet Security با آن آشنا بودند و از آنها استفاده می‌کردند، حفظ کرده است؛ مواردی شامل فناوری نوین Sand box (تکنولوژی‌هایی که به برنامه‌های مشکوک اجازه اجرا منتها در محیطی مجازی و ایمن را می‌دهند)، تشخیص پیشگیرانه تهدیدات ناشناس، کنترل برنامه‌ها و ایجاد محدودیت براساس سطح دسترسی برای نرم افزارهای مشکوک به نام‌های عبور، لاگین‌ها، اطلاعات شخصی و تنظیمات سیستم عامل.

    Kaspersky Mobile Security

    یک راه‌حل امنیتی کاربرپسند و قابل اعتماد است که از دستگاه‌های همراه در برابر حملات شبکه، بدافزارهایی که هدفشان پلتفرم‌های موبایل است و هرزنامه‌های پیامکی، محافظت می‌کند. در صورتی که تلفن همراه مفقود شود نیز داده‌های موجود در حافظه آن، همچنان مورد محافظت قرار خواهند گرفت.

    امنیت فضای باز کسپرسکی

    نسخه دوم Kaspersky Open Space Security آخرین فرآورده آزمایشگاه کسپرسکی برای کاربران تجاری است. این برنامه شامل نسخه‌ای به روز شده از کیت مدیریت کسپرسکی، ابزار مدیریت آنتی ویروس اختصاصی و نیز سه اپلیکیشن برای محافظت از سرورها و ایستگاه‌های کاری ویندوزی می‌شود. ابزارهای مدیریتی و محافظتی پیشرفته موجود در محصول به روز شده، امنیت، کارآیی و قابلیت مدیریت اساسا بهبودیافته‌ای را برای تمامی پایانه‌ها در شبکه شرکت، فراهم می‌کنند. تصور اینکه صنعت ضدویروس‌ها بدون فناوری‌های متعددی که لابراتوار کسپرسکی خلق و ابداع کرده چگونه می‌توانست باشد، دشوار است. واقعیت این امر را می‌توان با نگاهی به عناوین شرکت‌های نرم افزاری معتبر متعددی که امروزه موتور آنتی ویروس کسپرسکی را برای محصولات خود برگزیده‌اند، نیز دریافت؛ شرکت‌هایی چون: Safenet (ایالات متحده آمریکا)، alt-N(ایالات متحده آمریکا)، Blue Coat (ایالات متحده آمریکا)، Clearswift (انگلستان)، Communigate Systems (ایالات متحده آمریکا)، Critical Path (ایرلند)، D-Link (تایوان)، Finjan (ایالات متحده آمریکا)، GFI (مالت)، IBM (ایالات متحده آمریکا)، Juniper (ایالات متحده آمریکا)، LaNDesk (ایالات متحده آمریکا)، Microsoft (ایالات متحده آمریکا)، Netasq (فرانسه)، Netgear (ایالات متحده آمریکا)، Parallels (روسیه)، Sonicwall (ایالات متحده آمریکا)، WatchGuard (ایالات متحده آمریکا) و ZyXEL (تایوان). Kaspersky adminisdivation Kit 8.0 مشتمل بر بیش از چهل قابلیت تازه و بهبودیافته می‌شود که به سازمان‌های دارای شبکه کامپیوتری در هر حد و اندازه‌ای، از چند PC گرفته تا شبکه‌های توزیعی (disdivibuted) با ساختار مدیریتی پیچیده، امکان می‌دهد مدلی انعطاف‌پذیر از شیوه مدیریت ضدویروسی خود را پیاده کنند. سهولت نصب و پیاده سازی و زمان کم لازم برای اداره سیستم حفاظتی با بهره گیری از Kaspersky adminisdivation Kit 8.0 باعث شده است مجموع هزینه لازم برای در اختیار داشتن راه‌حل ضدویروس لابراتوار کسپرسکی به حداقل میزان خود برسد.

    امنیت یکپارچه

    وقتی موضوع حفاظت مطمئن در برابر ویروس‌ها و حملات هکرها و ارسال کنندگان هرزنامه به میان می‌آید، Kaspersky Lab برای تمام مشتری‌ها راه‌حل‌هایی دارد. این شرکت گستره‌ای فراگیر از محصولات خود را برای محافظت از کاربران PCهای خانگی و شبکه‌های شرکتی در مقابل سیستم‌های بدافزاری پیچیده و چند منظوره‌ای که امروزه در همه‌ جای اینترنت پخشند، ارائه کرده است. Kaspersky anti spam نیز برای محافظت از کاربران سیستم‌های ایمیل شرکت‌ها و ISPها در برابر هرزنامه‌ها یا ایمیل‌های انبوه ناخواسته طراحی شده است. این برنامه از فناوری تشخیص هوشمند اسیم بهره می‌برد؛ که با تکیه بر تجربه طولانی لابراتوار کسپرسکی در امر محافظت سیستم‌های ایمیل عظیم ساخته شده است. در سال ۱۹۹۹ کسپرسکی نخستین جایی بود که نرم‌افزار ضد ویروس جامع را برای ایستگاه‌های کاری ، فایل سرورها و سرورهایی که روی سیستم عامل‌های Linux Free BSD اجرا می‌شدند، معرفی کرد. امروزه، این کمپانی گستره‌ای کامل از راه‌حل‌های IT مؤثر را برای سیستم‌ عامل‌های متداول لینوکس free BSD ارائه می‌دهد که هم از برنامه‌‌های کلاینت و هم سرور محافظت می‌کنند. به علاوه، آزمایشگاه‌های کسپرسکی مجموعه‌ای جدید از خدمات واسپاری امنیت آی‌تی خود را به موسسات کوچک و بزرگ عرضه می کنند. Kaspersky Hosted Email Security این اطمینان را حاصل می‌آورد که تهدیدات ایمیلی (همچون ویروس، هرزنامه، حمله هکرها و فیشینگ) حتی قبل از اینکه به سرورهای شرکت برسند، خنثی و نابود می‌شوند. سرویس Hosted Web Security کسپرسکی نیز برای محافظت در برابر حملات IT است که قصد نفوذ به شبکه شرکت از طریق درگاه‌های اینترنت دارند. استفاده از کل گستره محصولات آزمایشگاه‌های کسپرسکی، سطحی بی‌نظیر از محافظت را در مقابل بدافزارها و سایر تهدیدات خارجی، حاصل می‌آورد. مشتریان کسپرسکی به محدوده‌ای گسترده از سرویس‌های افزوده دسترسی دارند تا بتوانند در خصوص کارکرد عالی محصولات ما حداکثر اطمینان را داشته باشند. شرکت برای پایگاه داده آنتی‌ویروس، هر ساعت و برای پایگاه داده آنتی اسپم روزانه ۱۲ تا ۲۴ بار آپدیت منتشر می‌کند. پشتیبانی فنی ما به طور شبانه‌روزی و به چندین زبان، از طریق تلفن و ایمیل، فعال است و دیتابیس ضدویروس و ضد اسپم، تحقیقاً هر ساعت از روز آپدیت می‌شود. ما همچنین راه‌حل‌های ضد ویروسی اختصاصی و سامانه‌های امنیت اطلاعات را برای مشتریان شرکتی طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی می‌کنیم.

    مشتریان

    گرچه بیشتر مشتریان شرکتی ‌ما در ردیف شرکت‌های کوچک و متوسط قرار می‌گیرند، اما طرف‌های قرارداد ما شامل بسیاری از سازمان و موسسات دولتی و بازرگانی بزرگ روسی و بین‌المللی نیز می‌شوند.

  • مجموعه محصولات خانگی کسپرسکی

    مجموعه محصولات خانگی کسپرسکی حاوی آخرین تکنولوژیهای پیشرفته لابراتوار کسپرسکی جهت محافظت دربرابر کدهای مخرب، حملات شبکه و جلوگیری از اسپم می باشد. کلیه اجزاء محصول جهت جلوگیری از تداخلهای سیستم و اطمینان از عملیات سریع کامپیوتر شما با هم مجتمع شده اند.
    این محصولات عبارتند از:

    • Kaspersky Anti-Virus
    • Kaspersky Internet Security Multi Device
    • Kaspersky Total Secutiry Multi Device
    • Kaspersky Internet Security For Android
    • Kaspersky Password Manager
  • Kaspersky Total Security Multi Device

    Kaspersky Total Security – Multi-Device آخرین امنیت ما را برای کامپیوترها و دستگاه‌های سیار به ارمغان آورده و از حریم خصوصی، سرمایه‌های مالی، هویت، عکس‌ها، فایل‌ها و فرزندان شما روی کامپیوتر، مک، و دستگاه‌های اندروید شما حفاظت می‌کند.

    • از شما در مقابل تهدیدات اینترنت امروزی دفاع می‌کند
    • بهترین حفاظت چند دستگاهی ما را ارائه می‌دهد
    • از حریم خصوصی شما حفاظت می‌کند
    • امنیت بانکداری و خرید آنلاین را اضافه کرده است
    • از هویت، عکس‌ها، فایل‌ها و غیره حفاظت می‌کند
    • فرزندان شما را در فضای آنلاین امن نگه می‌دارد
    • مدیریت امنیت را ساده کرده است
    • حفاظت و عملکرد را ترکیب می‌کند

    از زندگی دیجیتالی شما حفاظت می‌کند
    Kaspersky Total Security – Multi-Device راهکار غایی امنیتی است و حریم خصوصی، پول، هویت، فایل‌ها و خانواده‌ی شما را در مقابل تهدیدات اینترنتی، جرایم سایبری و بدافزارها محافظت می‌کند. به همین دلیل است که ما به آن امنیت جامع (total security) می‌گوییم.

    شما را روی دستگاه‌های متعددی محافظت می‌کند
    با تنها یک محصول و یک لایسنس، Kaspersky Total Security – Multi-Device بالاترین سطح امنیت را برایتان به ارمغان می‌آورد، چه از کامپیوتر، مک، گوشی اندروید یا تبلت اندروید خود استفاده کنید. چه خانه باشید چه بیرون، از هر دستگاهی که استفاده می‌کنید، از مزایای این محصول انعطاف پذیر و مستحکم سود خواهید برد.

    از حریم خصوصی محافظت می‌کند
    فناوری‌های نوآورانه به شما کمک میکند تا زندگی خصوصی خود را کاملاً خصوصی نگه دارید. Webcam Protection دسترسی‌های غیر مجاز به وب‌کم کامپیوتر شما را مسدود می‌کند تا مجرمان سایبری نتوانند از شما جاسوسی کنند. همچنین می‌توانید اسناد محرمانه را رمزنگاری کرده و فایل‌های ناخواسته را نابود کنید. به منظور اینکه ارتباطات موبایل امنی داشته باشید، اگر کسی گوشی اندروید شما را برداشته، Privacy Protection دسترسی‌های غیر مجاز به تماس‌ها و پیام‌های شما را مسدود می‌کند.

    جلوگیری از سرقت پول‌های شما
    چه از یک کامپیوتر و چه مک استفاده می‌کندی، فناوری منحصر به فرد Safe Money به صورت خودکار امنیت بیشتری را به فعالیت‌های بانکی و خرید آنلاین شما اضافه می‌کند تا کلاهبردارهای آنلاین نتوانند پول یا حساب شما را بربایند. هیچ عرضه کننده‌ی امنیتی دیگری نیست که این مجموعه از فناری‌های امنیتی را ارائه دهد. حتی تست‌های مستقل هم به توانایی‌های Safe Money پی برده اند.

    هویت، عکس‌ها، فایل‌ها و غیره را امن نگه دارید
    امکانات ضدفیشینگ شما را در مقابل هکرهایی که قصد دارند پول و هویت شما را بربایند محافظت می‌کند. به علاوه، Password Manager به شما کمک می‌کند تا گذرواژه‌های قوی بسازید، از آن‌ها حفاظت کرده و آن‌ها را برای تمام حساب‌های آنلاین و سایت‌های محبوب خود مدیریت کنید. همچنین از آنجایی که خاطرات و اسناد با ارزش شما نیاز به حفاظت دارند، ما یک پشتیبان گیری مبتنی بر رایانش ابری ارائه داده ایم تا از عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی‌ها، اسناد مالی و غیره پشتیبان گیری کنید. با این روش اشتراک گذاری آن‌ها آسان شده و می‌توانید از هر دستگاهی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

    کودکان را از خطرات آنلاین محافظت کنید
    از آنجا که وب خطرات زیادی در خود دارد، قابلیت Parental Control (کنترل والدین) حفاظت از فرزندان در فضای آنلاین را تسهیل کرده است. کنترل والدین به شما کمک می‌کند تا فرزندان خود را در مقابل آزاردهنده‌های جنسی، محتویات نامناسب، خرید اپلیکیشن از فروشگاه‌های آنلاین، دسترسی به بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی نامناسب و افشای اطلاعات شخصی محافظت کنند.

    تسهیل امنیت در تمام دستگاه‌های شما

    با یک حساب My Kaspersky ابزارهایی دریافت خواهید کرد که بتوانید امنیت خود را برای دستگاه‌های متعددی مدیریت کنید. هر گاه که آنلاین باشید، می‌توانید وضعیت امنیتی تمام دستگاه‌های خود را کنترل کنید، امکانات خاصی را فعال سازی کنید، لایسنس خود را مدیریت کنید، و تغییر دهید که چه دستگاه‌هایی حفاظت شده باشند. شما همواره در جریان آخرین محصولات ما و محصولات رایگانی که می‌توانید دانلود کنید، قرار خواهید گرفت.

    حفاظت و کارآیی را ترکیب می‌کند

    از آنجایی که Kaspersky Total Security – Multi-Device حفاظت و کارآیی را با هم می‌آمیزد، تمام دستگاه‌های شما می‌توانند عملکرد بالای خود را حفظ کنند. فناوری‌های امنیتی ما در پشت صحنه فعالیت می‌کنند و این یعنی این سطح بالا از امنیت زندگی دیجیتالی شما را کند نخواهد کرد.

  • Kaspersky Internet Security Multi Device

    اینترنت سکیوریتی – مولتی دیوایس راهکار امنیتی کسپرسکی که برای پلتفرمهای ویندوز یا PC، مکینتاش و همچنین دستگاههای اندرویدی ارائه میگردد. اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس با کاربری بسیار ساده و سازگاری با سه پلتفرم یا سیستم عامل محبوب ویندوز، مک و اندروید (تلفن هوشمند و تبلت) این امکان را فراهم میسازد تا روی هر یک از این پلتفرم ها یا، با خرید چند دستگاهه این محصول، آن را روی ترکیبی دلخواه از این پلتفرم ها نصب نمایید و از امکانات آن روی تمامی دستگاههای خود بهره مند شوید:

    • سازگاری چند دستگاهی
    • سیستم محافظتی انعطاف پذیر
    • حفاظت لحظه ای
    • محافظت های ضد سرقتی

    اینترنت سکیوریتی – مولتی دیوایس

    PC، مکینتاش و همچنین دستگاههای اندرویدی ارائه میگردد. اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس با کاربری بسیار ساده و سازگاری با سه پلتفرم یا سیستم عامل محبوب ویندوز، مک و اندروید (تلفن هوشمند و تبلت) این امکان را فراهم میسازد تا روی هر یک از این پلتفرم ها یا، با خرید چند دستگاهه این محصول، آن را روی ترکیبی دلخواه از این پلتفرم ها نصب نمایید و از امکانات آن روی تمامی دستگاههای خود بهره مند شوید:

    • سازگاری چند دستگاهی
    • سیستم محافظتی انعطاف پذیر
    • حفاظت لحظه ای
    • محافظت های ضد سرقتی

    برقراری امنیت دستگاههای مختلف

    کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس علاوه بر محافظت از سیستم و اطلاعات این امکان را برای شما فراهم میسازد تا با آزادی و امنیت کامل و در دستگاههای دلخواه خود به وبگردی و استفاده از اینترنت بپردازید.

    برقراری امنیت دستگاههای مختلف

    با خرید تنها یک لایسنس (چندکاربره) از این محصول میتوانید امنیت یک یا چند دستگاه از دستگاههای زیر را برقرار نمایید:

    • رایانه های شخصی (PC) تحت ویندوز
    • سیستم های مک
    • تلفن های هوشمند اندرویدی
    • تبلت های اندرویدی
    • دستگاههای آیفون و آیپد (ابزار Safe Browser برای iOS بصورت رایگان موجود است)

    برقراری امنیت ترکیبی از سیستم ها

    بعنوان مثال با خرید یک لایسنس پنج دستگاهه اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس میتوانید آن را روی مواردی نظیر نمونه های زیر فعال نمایید:

    • ۱ رایانه رومیزی، ۲ لپتاپ، و ۲ تلفن هوشمند اندرویدی؛ یا
    • ۲ تلفن هوشمند اندرویدی، ۲ تبلت اندرویدی، ۱ سیستم مک؛ و یا ترکیب های گوناگون دیگر.
    • Kaspersky Safe Browser راهکار امنیتی رایگان شرکت کسپرسکی برای iOS میباشد که قابلیت فعالسازی روی هر تعداد از آیفون و یا آیپد را دارد
    • مهم نیست چه ترکیبی از سیستم ها را انتخاب مینمایید چرا که حتی میتوانید طی مدت زمان اعتبار لایسنس خریداری شده، دستگاههای مورد حفاظت با آن لایسنس را نیز تغییر دهید.

    تنظیمات امنیتی، اجرایی، و عملکردی قابل تغییر برای هر یک از دستگاهها

    رایانه های شخصی، سیستم های مک، و انواع موبایل یا تبلت تحت اندروید هر کدام نیازهای امنیتی متفاوتی دارند. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس در ساده ترین حالت موارد زیر را ارائه مینماید:

    • قابلیت های امنیتی مختص هر نوع از دستگاهها
    • فناوریهای امنیتی که به حفظ عملکرد و کارآیی آن دستگاه کمک مینماید
    • محیط های کاربری با سهولت استفاده و مختص هر دستگاه

    حفاظت و شناسایی لحظه ای در مقابل تمامی انواع بدافزارهای و تهدیدات سایبری جدید و روزافزون

    چه از رایانه شخصی تحت ویندوز یعنی PC استفاده میکنید، چه از سیستم مک، یا موبایل و تبلت اندرویدی

    • تمامی برنامه ها و فایلهایی که از طریق اینترنت اجرا، ذخیره، و یا دانلود مینمایید بسرعت بررسی و اسکن میگردند
    • تهدیدات بالقوه در لحظه کنترل و بررسی میگردند و پیش از آنکه هر اقدام خطرناکی از سوی آنها پیشگیری میگردد

    حفظ امنیت اطلاعات دستگاههای اندرویدی گم شده یا سرقت شده شما

    اگر دستگاه تلفن یا تبلت اندرویدی شما گم یا سرقت شده است کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس قابلیت هایی را برای کنترل، اعمال تنظیمات و اقدامات دیگری از راه دور را فراهم میسازد:

    • بمنظور محافظت از داده های شخصی موجود روی این دستگاهها میتوانید از راه دور و از طریق پنل تحت وب دستگاه مورد نظر را قفل نمایید، اطلاعات را از روی آن حذف نمایید، ارسال هشدار صوتی، و گرفتن عکس از سارقین از طریق دوربین این دستگاهها.
    • میتوانید دستگاه موبایل یا تبلت اندرویدی گم یا سرقت شده خود را مکانیابی نمایید.

    محافظت در مقابل آخرین بدافزارها و حملات سایبری

    روزانه بیش از ۳۱۵ هزار تروجان جدید توسط سودجویان سایبری منتشر میگردد. لذا بمنظور حفاظت از سیستم و اطلاعات محرمانه میبایست از یک راهکار امنیتی که هماهنگ با آخرین تغیرات و تهدیدات میباشد استفاده نمود.فناوری های امنیتی کسپرسکی که به مراتب جوایز و نشان های زیادی در حوزه امنیت و ارزیابی های مربوطه کسب نموده اند، از توانایی و قدرت زبانزدی در مقابله با تهدیدات جدید و روزافزون برخور میباشند. نتایج ارزیابی های صورت گرفته از سوی موسسات و مراکز ارزیابی راهکارهای امنیتی غیروابسته نشان میدهد که فناوری شناسایی تحت ابری شرکت کسپرسکی قادر است تا ظرف مدتی کوتاه که در برخی موارد دو صدم ثانیه گزارش شده تهدیدات جدید را شناسایی نمایند. لذا با وجود بروزرسانی های لحظه ای و عکس العمل فوق سریع این نرم افزار علیه بدافزارهای جدید، محصولات آزمایشگاه کسپرسکی را همواره میتوان بهترین گزینه امنیتی هر کاربری دانست.

    امنیت را بدون آنکه لطمه ای به عملکرد سیستم وارد گردد تجربه نمایید

    در حالی که نیاز است از امنیت سیستم رایانه خود و اطلاعات ذخیره شده روی آن اطمینان حاصل نمایید، اصلاً خوشایند نیست که این حفظ امنیت منجر به ایجاد خلل در عملکرد سیستم یا افت سرعت آن گشته و به شما اجازه ندهد تا همچون گذشته از رایانه خود استفاده نمایید.علیرغم پیچیدگی روزافزون حملات بدافزاری جدید که پیوسته در حال گسترش میباشند، آزمایشگاه کسپرسکی موفق گردیده تا امنیت و کارآمدی سیستم را در کنار هم برای کاربران به ارمغان آورد لذا مادامی که محصولات امنیتی کسپرسکی بصورت پشت پرده به حفظ امنیت سیستم میپردازند شما میتوانید از بیشترین کارآیی سیستم بهره مند گردید و با اطمینان خاطر به فعالیت های کاری یا روزمره خود بپردازید.

    از جاسوسی سودجویان و مجرمین سایبری از طریق وب کم* جلوگیری نمایید

    مجرمین سایبری بسرعت متوجه استفاده عمده و روزافزون از وب کم ها گردیدند و بر آن شدند تا به سودجویی از این طریق بپردازند و اخیراً نیز خبرهای زیادی در مورد دستیابی به وب کم افراد گوناگون و سودجویی و استفاده غیرمجاز افراد گوناگون شنیده ایم. اما سوال پیش می آید که برای جلوگیری از این حملات یا اقدامات جاسوسی چه باید کرد؟شرکت کسپرسکی اخیراً به توسعه فناوری محافظت از وب کم (Webcam Protection) که از دسترسی کاربران غیرمجاز به دسترسی از راه دور به وب کم شما جلوگیری مینماید. لذا دیگر نیازی نیست که نگران امنیت استفاده از وب کم و یا دسترسی های غیرمجاز هکرها و یا افراد سودجو باشید که مبادا از این طریق به حریم شخصی شما تجاوز نمایند.*قابلیت Webcam Protection تنها برای رایانه های شخصی تحت ویندوز موجود است.

    مانع سرقت پول و یا اطلاعات مالی خود شوید

    بانکداری، خرید و سیستم های پرداخت آنلاین به سهولت انجام بسیاری از فعالیت های روزانه ما کمک نموده اند ولی در عوض ریسکهای امنیتی جدی، نظیر احتمال قوی سرقت کلمات عبور، اطلاعات بانکی و حتی پول شما را نیز بهمراه داشته است.برای بازدید یک وبسایت به منزله ی انجام امور بانکی، خرید، و یا انجام پرداخت های آنلاین، چه از رایانه شخصی PC استفاده مینمایید، چه از سیستم های مک*، فناوری منحصر بفرد کسپرسکی تحت عنوان Safe Money یا پول امن، امنیت وبسایت مورد نظر را بررسی نموده تا مبادا با ورود به یک سایت جعلی یا کلاهبرداری، ریسک های عنوان شده متوجه شما نگردد ضمن آنکه پس از آن نیز وبسایت در محیطی ویژه و محافظت شده باز میگردد. قابلیت Safe Money بشکل کارآمدی به افزودن یک لایه امنیتی برای امور مالی آنلاین شما میپردازد که این امر به غیرقابل دسترس بودن اطلاعات حساب یا کارت بانکی، و سایر اطلاعات شخصی شما کمک مینماید.*قابلیت Webcam Protection تنها برای رایانه های شخصی تحت ویندوز موجود است.

    به سارقین هویتی اجازه سودجویی از اطلاعات شخصی و بانکی خود را ندهید

    هرج و مرجی را که در نتیجه دسترسی فردی به اطلاعات محرمانه شما اتفاق می افتد را تصور نمایید. اگر مجرمین سایبری به کلمات عبور و اطلاعات شخصی شما دست یابند در واقع به “هویت دیجیتال” شما دست یافته اند و از لحاظ مالی یا سایر جهات خسارات فراوانی را میتوانند برای شما به بار بیاورند.از آنجایی که حتی وبسایتهای ایمن نیز گاهی ممکن است بدلیل آسیب پذیریها و یا تحت تأثیر بدافزارهای گوناگون متوجه اشکالات امنیتی بزرگی گردند – که بعنوان مثال میتواند به ارسال خودکار کدهای مخرب به رایانه، تلفن همراه و یا تبلت شما بیانجامد – شرکت کسپرسکی تمام لینکهای داخلی وبسایتها را نیز بررسی نموده و پیش از ورود شما به آن لینک یا صفحه از ایمنی آنها اطمینان حاصل مینماید. فناوری های شرکت کسپرسکی حتی حسابهای ایمیل شما را نیز بررسی نموده تا از هرگونه اقدام فیشینگ سودجویان مبنی بر نفوذ و دستیابی به اطلاعات شخصی و محرمانه که منجر به سواستفاده مالی و هویتی این افراد میگردد جلوگیری نماید.

    از استفاده ایمن کودکان خود از محیط اینترنت مطمئن باشید

    تهدیدات اینترنتی گاهی برای بزرگسالانی که در زمینه اینترنت و مباحث امنیتی اطلاعات زیادی دارند نیز گاهی هراس انگیز میباشد چه برسد به کودکان و فرزندانی که سریعاً به هرآنچه میبینند و هرآنکه با آنها در تماس است اطمینان میکنند. بهرحال، از آنجایی که در عصر حاضر اینترنت بعنوان یک ابزار کمک آموزشی بسیار مؤثر و قدرتمند استفاده میگردد نباید از برقراری امنیت استفاده از این محیط برای فرزندان خود غافل بمانیم.قابلیت های گوناگون ابزار Parental Control یا ابزار کنترلی والدین کسپرسکی که تاکنون جوایز بسیاری را در این حوزه کسب نموده است، این امکان را فراهم میسازد تا بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی شما باشد، از ایمنی دسترسی فرزندان خود به شبکه اینترنت و تهدیدات امنیتی و اخلاقی موجود در این شبکه اطمینان خاطر داشته باشید. شرکت کسپرسکی با این ابزار این امکان را فراهم ساخته تا بسادگی استفاده کودکان و فرزندان از اینترنت، زمان دسترسی و مخاطبین مورد تماس در این شبکه را کنترل، بررسی و محدود نمایید و تفاوتی ندارد که سیستم مورد استفاده فرزندان شما PC و یا مک میباشد. شما همچنین قادر خواهید بود که مانع دانلود فایلها، و دستیابی به وبسایت های خاص و یا وبسایتهایی با محتویات غیر اخلاقی شوید، دسترسی به شبکه های اجتماعی را مدیریت نمایید، و از ارسال اطلاعات حساس و کلیدی تعریفی توسط فرزندان جلوگیری نمایید.

    در هر زمان و در هر مکان ضمن حفظ امنیت به مدیریت هزینه ها بپردازید

    زمانی که از شبکه های وایرلس عمومی استفاده مینمایید، مجرمین بسادگی میتوانند به ایمیل ها، کلمات عبور، اطلاعات کارت های بانکی و اعتباری و غیره دست یابد. علاوه بر حفظ امنیت دائمی اطلاعات، میبایست مراقب هزینه های استفاده از شبکه های وایرلس یا شبکه های دیتای خود (۳G/4G/…) نیز باشید. قابلیت هشدار امنیتی وایرلس شرکت کسپرسکی (Wi-Fi Security Notification*)، بصورت خودکار شما را از امنیت کانکشن وایرلس مورد استفاده مطمئن ساخته، آسیب پذیری ها را بررسی نموده و در مورد وجود هرگونه خطر احتمالی ضمن هشدار شما را در مورد تنظیمات امنیتی مورد نیاز و نحوه اعمال آنها روی رایانه راهنمایی میسازد. علاوه بر این، قابلیت جدید این نرم افزار یعنی، Cost-Aware Networking* یا اتصال با استفاده اقتصادی و هوشمند از ترافیک شبکه، بصورت خودکار از استفاده بیشتر از ترافیکی که تعریف مینمایید جلوگیری نموده تا دیگر نگران حجم و هزینه استفاده از این شبکه ها (بویژه بهنگام استفاده از شبکه های دیتای ۳G/4G و یا شبکه های وایرلس عمومی و محدود) نباشید.*این قابلیت ها (Wi-Fi Security Notification و Cost-Aware Networking) تنها برای رایانه های تحت ویندوز موجود هستند و قابلیت Cost-Aware Networking تنها برای ویندوز ۸ و یا نسخه های بالاتر این سیستم عامل قابل استفاده است.

    انواع گوناگون رایانه ها و تلفن های همراه خود را ایمن سازید

    اگر در هر زمان و در هر مکان از وبگردی، استفاده از شبکه های اجتماعی، انجام امور بانکی و خرید آنلاین لذت میبرید، نیاز است که علاوه بر حفظ امنیت سیستم کامپیوتر و لپتاپ خود، ایمنی دستگاههای تلفن و تبلت اندرویدی خود را نیز تأمین نمایید.لذا با خرید یک لایسنس محصول اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس (چند دستگاهه) میتوانید امنیت ترکیبی از سیستم های PC، مک، و تلفن ها و تبلت های اندرویدی خود را برقرار نمایید و تفاوتی نمیکند ترکیب این سیستم ها به چه صورت است. بعنوان مثال با خرید یک لایسنس ۵ دستگاهه، میتوانید این لایسنس را برای نصب و فعالسازی اینترنت سکیوریتی روی: یک PC، دو تلفن همراه و دو تبلت؛ و یا یک سیستم مک، دو PC، و یا دو تبلت… استفاده نمایید.

    از دستگاههای تلفن و تبلت اندرویدی خود محافظت نمایید

    ۹۹ درصد بدافزارهای موبایلی دستگاههای اندرویدی را مورد هدف قرار داده اند. علاوه بر آن، از آنجایی که اغلب این دستگاه های قابل حمل از ابعاد کوچکی برخوردارند، احتمال گم شدن یا به سرقت رفتن آنها کم نیست، لذا ممکن است افراد سودجو یا کلاهبرداری به اطلاعات شخصی، بانکی و اطلاعات مربوط به کارتهای بانکی و اعتباری شما دست یابند. فناوریهای امنیتی شرکت کسپرسکی برای موبایل، و قابلیت های امنیتی مبتنی بر ابر این شرکت شما را در حفظ امنیت تلفن و تبلت اندرویدی خود در برابر آخرین ویروس ها، بدافزارهای جاسوسی و حملات اینترنتی و موارد دیگر یاری مینماید. علاوه بر این، قابلیت های محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه (Privacy Protection)، این امکان را فراهم میسازد تا اطلاعاتی نظیر مخاطبین، تماس ها، پیامک ها، و گزارش تماس های ورودی و خروجی را مخفی ساخته؛ و یا بهنگام گم یا سرقت شدن تلفن همراه خود با استفاده از ابزارهای ویژه ضدسرقت آن نسبت به قفل نمودن دستگاه، حذف اطلاعات و داده های خود از روی آن، و یا حتی مکانیابی آن اقدام نمایید.

  • Kaspersky Anti-Virus 2015

    کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۵ اولین خط دفاعی رایانه شما در مقابل تهدیدات و بدافزارهای امنیتی عصر حاضر میباشد. از اولین لحظه پس از نصب آنتی ویروس کسپرسکی، رایانه شما بدون آنکه متوجه هرگونه افت سرعت یا خلل در عملکرد شود، از محافظت اساسی و لحظه ای آنتی ویروس در مقابل آخرین حملات بدافزاری برخوردار میگردد.

    • محافظت در مقابل آخرین ویروسها، بدافزارهای جاسوسی و …
    • اسکن و هشدار در مورد ایمیل ها و لینک های خطرناک و آلوده
    • به ارمغان آوردن ترکیبی از امنیت و کارآیی سیستم

    • محافظت ضدویروسی

    نرم افزار ضدویروس کسپرسکی که تابحال برنده چندین جایزه گردیده است از رایانه شما در مقابل تمامی انواع بدافزار محافظت مینماید که این موارد عبارتند از:

    1. ویروسهای کامپیوتری
    2. ویروسهای تروجان
    3. کرم ها (Worm)
    4. روتکیت ها (Rootkit)
    5. بدافزارهای جاسوسی (Spyware)
    6. بات ها (Bot) و …
    • محافظت لحظه ای بمنظور فناوری محافظت تحت ابری

    یکی از ابزارهای مرتبط Safe Money یا پول ایمن میباشد که:

    1. مقایسه آدرس وبسایت ها با دیتابیس و لیست موجودی از وبسایت های ایمن
    2. بررسی certificate مورد استفاده برای کانکشن های secure تا از ارجاع به سایتهای جعلی جلوگیری شود
    3. بررسی و حفاظت کامل هنگام عملیات بانکی
    • جلوگیری از سودجویی از آسیب پذیری های نرم افزاری

    در صورتی که سیستم عامل رایانه شما یا نرم افزارهای نصب شده روی آن بدلیل بروز نبودن و یا عدم برخورداری از اصلاحیه ها دارای باگ و یا آسیب پذیری هایی باشند، فناوری ویژه کسپرسکی تحت عنوان Automatic Exploit Prevention یا سیستم اتوماتیک جلوگیری از سودجویی سایبری …:

    1. اقدام به اجرای فایلهای اجرایی از سوی نرم افزار های حاوی آسیب پذیری را شناسایی و کنترل مینماید،
    2. به بررسی دقیق عملکرد فایلهای اجرایی و شناسایی هرگونه اقدام مشکوک و مشابه بدافزارها پرداخته، و
    3. در دسترسی ها و فعالیت های نرم افزارهای حاوی آسیب پذیری ایجاد محدودیت مینماید.
    • محافظت در مقابل تروجان های بلاکر یا قفل کننده صفحه (screen locker)

    تروجان های بلاکر، بعضاً ضمن قفل نمودن صفحه از شما اطلاعات مهم مالی یا مثلاً اطلاعات حساب کاربری شما در یک وبسایت را اخاذی میکنند تا بتوانید به سیستم خود و اطلاعات روی آن دسترسی مجدد داشته باشید. با فعالسازی قابلیت جدید protection against screen lockers در کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۵، این نرم افزار ضمن بکارگیری آخرین تمهیدات از هرگونه فرآیند خطرناک امنیتی و مخرب جلوگیری مینماید.

    • بروزرسانی کارآمد برای دیتابیس ضدویروس

    با توجه به اینکه کسپرسکی همواره بروزرسانی و وجود بخش قابل توجهی از دیتابیس روی سیستم شما را ضروری میداند، سیستم شما…

    1. کمترین تأثیر در عملکرد و یا افت سرعت را خواهد داشت، و
    2. نصب و بروزرسانی این نرم افزار با سرعت بیشتری صورت میپذیرد.
    • URL Advisor یا راهنمای امنیتی وبگردی

    با بهره مندی از داده های تحت وب در خصوص وبسایت های گوناگون و امنیت آنها و یا اطلاعات مربوط به آخرین وبسایت های جعلی شما را، بویژه در صفحات نتیجه موتورهای جستجو، با استفاده از آیکون های رنگی از ایمنی ورود به آن لینک یا صفحه مطلع میسازد و بشما اعلام مینماید که آن صفحه خطرناک و آلوده، مشکوک، و یا قابل اطمینان و پاک میباشد.

    • File Advisor یا راهنمای امنیتی فایل ها

    با تنها یک کلیک ساده این قابلیت کسپرسکی با استفاده از فناوریهای تحت ابری شما را از ایمنی اجرا یا دسترسی فایلهای مورد نظر مطلع میسازد.

    • محافظت ضد فیشینگ

    در صورتی که بنا به دلایلی سیستم شما با بدافزارهای احتمالی که بعضاً شما آنها را مورد اطمینان تعریف نموده اید، آلوده گردد و داده های شما بهر دلیلی تحت تأثیر این حمله خسارت ببینند، فناوری System Watcher و یا نظارت بر سیستم موجود در آنتی ویروس ۲۰۱۵:

    1. تمامی اقدامات مشکوک که روی سیستم صورت میگیرد را تحت نظر داشته و شناسایی می نماید، و
    2. شما را قادر میسازد تا با برگرداندن داده های آسیب دیده به حالت قبل از این حمله داده های خود را براحتی بازیابید.
    • مصرف حداقلی منابع سیستم

    کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۵ کمترین تاثیر را روی عملکرد و یا سرعت سیستم، شبکه، و یا نصب سایر نرم افزارها و موارد زیر خواهد داشت.

    1. اجرای برنامه ها
    2. اجرای مرورگرهای وب
    3. همچنین با حالت بازی یا Gamer Mode این امکان را فراهم میسازد تا با کمترین مزاحمت امنیتی و تبلیغاتی به بازیهای آنلاین بپردازید.
    • آنتی ویروس ۲۰۱۵ بهینه سازی شده تا سیستم…
    1. آغاز بکار یا start-up سریعتری داشته باشد،
    2. در مدت زمان کمتری خاموش یا shutdown شود،
    3. و در سریعترین زمان به تنظیمات مختلف نرم افزاری بویژه در این ابزار امنیتی بپردازد.
    • مصرف باتری کمتر و افزایش طول عمر باتری

    در صورتی که از لپتاپ استفاده مینمایید و برق این لپتاپ یا رایانه همراه از باتری تأمین میگردد، کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۵ ضمن بهینه سازی پردازش های مورد نیاز کمترین انرژی برق را مصرف مینماید تا بتوانید در بیشترین زمان ممکن از رایانه همراه خود و با استفاده از انرژی باتری آن استفاده نمایید.

    • بهینه سازی شده برای ویندوز

    نسخه ۲۰۱۵ از کسپرسکی آنتی ویروس بیشترین سازگاری با ویندوز ۸ را دارا میباشد.

    • محیط اصلی توسعه یافته

    با بهره گیری از آخرین ایده ها در مورد کارآمدی صفحه اصلی برنامه، پنجره یا صفحه اصلی نرم افزار کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۵ به شکلی کارآمدتر از پیش تغییر یافته است.

    • تنظیمات کارآمد

    محیط اصلی نرم افزار جدید تنها تنظیماتی که بیشترین مورد استفاده را دارند شامل میشوند لذا کاربر ساده تر از پیش میتواند به اعمال تنظیمات اصلی بپردازد.

    • ارتقاء اتوماتیک نسخه نرم افزار به نسخه های ۲۰۱۵

    آخرین نسخه های نرم افزار آنتی ویروس کسپرسکی میتوانند بصورت اتوماتیک بر روی سیستم دانلود و نصب شوند بدون آنکه نیاز به بروزرسانی اضافه تر و یا موارد دیگری باشد.

    • قابلیت های توسعه یافته ویروس یابی

    یکی از این قابلیت ها، قابلیت توسعه یافته Task Manager است که وضعیت فرآیندهای ویروس یابی و اینکه این پردازش های امنیتی کسپرسکی چقدر از منابع پردازشی کسپرسکی استفاده مینماید را نشان میدهد.

    محافظت در مقابل آخرین بدافزارها و حملات سایبری

    روزانه بیش از ۳۱۵ هزار تروجان جدید توسط سودجویان سایبری منتشر میگردد. لذا بمنظور حفاظت از سیستم و اطلاعات محرمانه میبایست از یک راهکار امنیتی که هماهنگ با آخرین تغیرات و تهدیدات میباشد استفاده نمود.فناوری های امنیتی کسپرسکی که به مراتب جوایز و نشان های زیادی در حوزه امنیت و ارزیابی های مربوطه کسب نموده اند، از توانایی و قدرت زبانزدی در مقابله با تهدیدات جدید و روزافزون برخور میباشند. نتایج ارزیابی های صورت گرفته از سوی موسسات و مراکز ارزیابی راهکارهای امنیتی غیروابسته نشان میدهد که فناوری شناسایی تحت ابری شرکت کسپرسکی قادر است تا ظرف مدتی کوتاه که در برخی موارد دو صدم ثانیه گزارش شده تهدیدات جدید را شناسایی نمایند. لذا با وجود بروزرسانی های لحظه ای و عکس العمل فوق سریع این نرم افزار علیه بدافزارهای جدید، محصولات آزمایشگاه کسپرسکی را همواره میتوان بهترین گزینه امنیتی هر کاربری دانست.

    امنیت را بدون آنکه لطمه ای به عملکرد سیستم وارد گردد تجربه نمایید

    در حالی که نیاز است از امنیت سیستم رایانه خود و اطلاعات ذخیره شده روی آن اطمینان حاصل نمایید، اصلاً خوشایند نیست که این حفظ امنیت منجر به ایجاد خلل در عملکرد سیستم یا افت سرعت آن گشته و به شما اجازه ندهد تا همچون گذشته از رایانه خود استفاده نمایید.علیرغم پیچیدگی روزافزون حملات بدافزاری جدید که پیوسته در حال گسترش میباشند، آزمایشگاه کسپرسکی موفق گردیده تا امنیت و کارآمدی سیستم را در کنار هم برای کاربران به ارمغان آورد لذا مادامی که محصولات امنیتی کسپرسکی بصورت پشت پرده به حفظ امنیت سیستم میپردازند شما میتوانید از بیشترین کارآیی سیستم بهره مند گردید و با اطمینان خاطر به فعالیت های کاری یا روزمره خود بپردازید.

  • Kaspersky Internet Security For Android

    هرگاه صحبت ویروس‌ها، حملات اینترنتی، سرقت هویت و تبهکارانی می‌شود که قصد سرقت اطلاعات کارت اعتباری یا بانکی را دارند، اسمارت‌فون (تلفن هوشمند) و تبلت شما نیز به همان اندازه رایانه‌تان آسیب‌پذیر می‌نماید. به علاوه، وسایل همراه جمع و جور امروزی بسیار مستعد گم شدن هستند و هدف آسانی برای سارقان محسوب می‌شوند. درنتیجه احتمال افتادن اطلاعات حساس به دست افراد ناباب نیز بیشتر می‌شود.محصول Kaspersky Internet Security for Android حاصل جدیدترین تکنولوژی‌های امنیتی موبایل آزمایشگاه کسپرسکی (شامل حفاظت کامل ضدسرقت و آنتی ویروس اندرویدی) می‌باشد. کار با آن بسیار ساده است و شامل یک راه‌حل است که برای محافظت از هم تبلت‌ها و هم هوشمندی‌های اندرویدی در برابر تهدیدهای امنیتی ، با حداقل تاثیر بر کارایی دستگاه، بهینه شده است.
    این محصول به طرق زیر داده‌ها و هویت شما را امن نگاه می‌دارد:

    • محافظت ضد بدافزاری – مشتمل بر آخرین فناوری‌های ضدویروس اندرویدی کسپرسکی
    • محافظت وبی- علیه حملات وب محور و وب‌سایت‌های فیشینگ
    • محافظت ضدسرقت- با امکان دسترسی راه دور به قابلیت‌های امنیتی ویژه در دستگاه مفقوده
    • حفاظت از حریم خصوصی- برای کنترل آنچه دیگران می‌توانند در گوشی شما ببینند یا دسترسی داشته باشند.
    • فیلتر تماس و پیامک- اسمارت‌فون فقط تماس‌هایی را که شما بخواهید، دریافت خواهد کرد.

    یک آنتی ویروس اندرویدی … و بیشتر

    در وضعیتی که هدف ۹۹ درصد مجموع بدافزارهای موبایل وسایل اندرویدی است، شما نیاز دارید تا از حفاظت اسمارت‌فون و تبلت خود توسط یک محصول امنیتی اندرویدی اطمینان حاصل کنید. Kaspersky Internet Security for Android مجهز به امکانات زیر است:

    • حفاظت رایگان :
      • از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های شما علیه ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها، اسپم، جاسوس‌افزار و … محافظت می‌کند (از طریق اسکن دستی)
      • دارای امکان به‌روزرسانی OTA (به اصطلاح روی هوا) دیتابیس آنتی ویروسKaspersky Android
    • محافظت PREMIUM – شامل تمام عملیات محافظتی رایگان، به اضافه قابلیت‌های ضدبدافزاری پیشرفته زیر:
      • به طور خودکار برنامه‌های دانلودی را اسکن می‌کند- تا اطمینان حاصل کند توسط ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها یا دیگر بدافزارها، آلوده نشده‌اند.
      • عکس‌العمل فوری برای تهدیدهای جدید و روزافزون – به کمک فناوری محافظتی ابری بلادرنگ

    دفاع از شما در برابر تهدیدهای امنیتی اینترنتی (فقط در نسخه PREMIUM)

    شما از اسمارت‌فون اندرویدی یا تبلت اندرویدی‌تان برای اتصال به اینترنت چه استفاده بکنید و چه نکنید، بایستی اطمنیان حاصل کنید برابر خطرات امنیت وب محور محافظت شده هستید. از همین رو Kaspersky Internet Security for Android دارای تکنولوی‌هایی است که:

    • وب‌سایت‌های خطرناک و مضر را مسدود می‌کند- شامل وب‌سایت‌های کلاهبرداری و فیشینگ که سعی می‌کنند هویت یا پول شما را بدزدند.
    • تمام URLهای موجود در پیامک‌های دریافتی روی هوشمند اندرویدی را بررسی می‌کند – تا بفهمید کدامشان مضر هستند و کدامشان خیر.

    حفاظت از اطلاعات شما در صورت سرقت یا مفقودی دستگاه اندرویدی (رایگان)

    دستگاه‌های همراه به راحتی گم یا دزدیده می‌شوند. به همین خاطر باید مطمئن باشید داده‌های حساستان که روی اسمارت‌فون یا تبلت اندرویدی ذخیره شده، تحت حفاظت است. Kaspersky Internet Security for Android به طرق زیر از اطلاعات شما محافظت می‌کند:

    • مسدود سازی دسترسی به تبلت یا هوشمند اندرویدی- و البته یافتن مکان آن، با استفاده از GPS، WiFi و Google Maps.
    • امکان پاکسازی ریموت تبلت یا هوشمند اندرویدی- لذا می‌توانید کل اطلاعات شخصی‌تان را در دستگاه نابود کنید.
    • امکان فعال سازی هشداری که روی وسیله همراه به صدا دربیاید، از راه دور- تا وقتی آلارم با کد مخفی خودتان غیرفعال شود.
    • کمک به تشخیص کاربران ناشناس و نامعتبر تبلت یا اسمارت‌فون اندرویدی- با عکس گرفتن از آنها و ارسال برای شما.
    • امکان دسترسی از راه دور به قابلیت‌های مسدودسازی، نابود سازی و مکان‌یابی روی هوشمند اندرویدی گم شده – حتی اگر سیم‌کارت گوشی عوض شده باشد.
    • امکان مدیریت و بی ‌ضدسرقت به صورت ریموت- بنابراین قادر خواهید بود به آسانی با دستگاه مفقوده خود ارتباط برقرار کنید.

    فیلترینگ تماس‌ها و پیامک‌ها در اسمارت‌فون اندرویدی (رایگان)

    اغلب کاربران وسایل همراه از ارتباطات وارده ناخواسته و مزاحم در رنجند. اما Kaspersky Internet Security for Android در زمان و زحمت شما صرفه جویی می‌کند؛ با:

    • مسدود سازی تماس‌ها و پیامک‌های ناخواسته از شماره‌های ناشناس

    حفاظت از حریم خصوصی شما در اسمارت‌فون (فقط در نسخه PREMIUM)

    مسلما شما هم دوست ندارید کسانی که به گوشی‌تان سرک می‌کشند، به جزئیات ارتباطات خصوصی‌تان دست بیابند. Kaspersky Internet Security for Android به شیوه‌های زیر این امر را برای شما ساده و آسان می‌کند:

    • کنترل آنچه که دیگران می‌توانند ببینند- و آنچه می‌توانند دسترسی داشته باشند- در هنگام استفاده یا در دست داشتن اسمارت‌فون اندرویدی شما
    • مخفی کردن تماس‌ها، دفترچه تلفن، پیامک‌ها و لاگ‌ها- فقط با فشار یک دکمه

    حفظ هرچه بیشتر کارایی دستگاه اندرویدی (رایگان)

    امنیت بالا به هیج وجه به معنای تضعیف کارایی دستگاه نباید باشد. لذا Kaspersky Internet Security for Android:

    • آثار خود بر کارایی تبلت یا هوشمند اندرویدی را به حداقل می‌رساند- با انجام آپدیت‌های متداوم و کوچک
    • به حفظ کارایی دستگاه کمک می‌کند و سهولت استفاده از آن را بالا می‌برد – از طریق رابط کاربری بهینه شده محصول

    یک راه‌حل برای حفاظت از یک تبلت یا اسمارت‌فون اندرویدی

    Kaspersky Internet Security for Android شامل یک راه‌حل یگانه است که حفاظت از هر:

    • اسمارت‌فون آندرویدی، یا
    • تبلت آندرویدی

    را آسان می‌کند.
    … در نتیجه می‌توانید از اینترنت برای اموری چون خرید، کارهای بانکی، شبکه‌های احتماعی و وبگردی به طور کامل لذت ببرید؛ فارغ از اینکه وسیله اندرویدی‌تان چه باشد.

    امنیت در عین راحتی مدیریت

    Kaspersky Internet Security for Android مشتمل بر یک Protection Status Dashboard است که دارای امکانات زیر است:

    • نمای تک پنجره‌ای از همه فعالیت‌های امنیتی و تنظیمات تبلت یا هوشمند اندرویدی. لذا مشاهده هر آنچه مستلزم توجه شما باشد به سادگی میسر خواهد بود. مواردی چون:
      • اپلیکیشن‌های موبایل اسکن نشده
      • دیتابیس‌های قدیمی و به روز نشده
      • مجوزهای انقضایافته
      • تغییرات تنظیمات اولیه و …
    • کنترل‌هایی ساده که یاری‌تان می‌کند مشکلات را فقط با یک کلیک حل کنید.

    حفاظت آنتی ویروس اندرویدی

    کسپرسکی به واسطه فناوری‌های ضدبدافزاری تقدیر شده‌اش مشهور است. و Kaspersky Internet Security for Android میراث دار همین نام نکوست؛ با امکاناتی چون:
    جدیدترین فناوری حفاظتی کسپرسکی (رایگان)
    برنامه Kaspersky Internet Security for Androidاز شما در برابر:

    • ویروس‌ها
    • جاسوس افزارها
    • تروجان‌ها
    • بات‌نت‌ها و…

    حفاظت می‌کند.
    ضدویروس اندرویدی کسپرسکی با ترکیب فناوری‌های ضدبدافزاری امضامحور و سنتی به علاوه تکنولوژی‌های رفتارگرا و پیش فعال و نوین در پشت صحنه فعالیت می‌کند تا حفاظتی در کلاس جهانی ارائه کند؛ بدون آنکه اثر خاصی بر کارامدی وسایل موبایل شما بگذارد. هر فایل، برنامه و فایل صوتی – تصویری اسکن می‌شود تا شما در برابر آلودگی‌های بدافزاری ایمن بمانید.
    اسکن بلافاصله آنتی ویروس اندروید (رایگان)
    Kaspersky Internet Security for Android به کاربر امکان بررسی فایل‌ها و بارگذاری شده را به صورت دستی می‌دهد؛ با:

    • فول اسکن برای بدافزار اندرویدی
    • اسکن پوشه‌ها- برای اسکن فولدرهای انتخابی
    • اسکن حافظه
    • اسکن فوری- برای اسکن برنامه‌های هوشمند یا تبلت اندرویدی

    محافظت بلادرنگ (فقط در نسخه PREMIUM)
    علاوه بر فناوری‌های رفتارسنج فعال و جدید و فناوری‌های امضامحور و سنتی، نسخه PREMIUM دارای قابلیت‌های امنیتی ابری قدرتمندی است. به مدد محافظت ابری، کسپرسکی توان عرضه دفاعی بلادرنگ مقابل تهدیدهای امنیتی اینترنتی جدید و روزافزون را دارد. در نتیجه دستگاه‌های شما برابر جدیدترین حملات محافظت شده خواهند بود.
    نسخه پرمیوم Kaspersky Internet Security for Androidبرای دستگاه‌های اندرویدی، همچنین دارای قابلیت‌ اسکن اتوماتیک هر برنامه‌ای که دانلود یا نصب می‌کنید، است.

    حفاظت وبی (فقط نسخه PREMIUM)

    از اینترنت، با رایانه خانگی‌تان کار کنید یا با تبلت یا اسمارت‌فون اندرویدی‌تان به آن وصل شوید، باز همان اینترنت است؛ با تمام تهدیدهای وبی‌اش، بدافزارها و تله‌هایی که تبهکاران پیش پای شما پهن می‌کنند. برای همین، مشتمل بر فناوری‌هایی است برای:
    وبگردی ایمن و مطمئن:

    • برنامه با مسدود کردن پیوندهای جعلی و خطرناک، شامل وب‌سایت‌های مضر و فیشینگ که برای سرقت پول شما طراحی شده‌اند، از هویت آنلاین شما محافظت می‌کند.
    • برنامه همه پیوندهای موجود در پیامک‌ها را بررسی می‌کند و در صورت خطرناک بودن یا تلاش به فیشینگ، خبردارتان می‌کند.

    حفاظت ضدسرقت (رایگان)

    Kaspersky Internet Security for Android با ویژگی‌های خلاقانه‌اش برای کمک به شما در حفاظت از اطلاعات شخصی‌تان در مواقع سرقت یا گم شدن تبلت یا گوشی‌تان – به علاوه تکنولوژی‌هایی که می‌تواند کمکتان کند وسیله گم شده‌تان را بیابید- برای حفاظت از ابزار آندرویدی شما و اطلاعات حساس ذخیره شده در آن، کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد.پورتال Anti-Theft Web Managementکسپرسکی یک مرکز کنترل وب بیس و شخصی در اختیارتان قرار می‌دهد که بدان وسیله می‌توانید با ابزار آندرویدی مفقود شده خویش از راه دور ارتباط برقرار کنید. درگاه Anti-Theft Web Management به شما اجازه می‌دهد.

    • قابلیت‌های ضدسرقت Kaspersky Internet Security for Android را فعال و مدیریت کنید؛ قابلیت‌هایی شامل قفل، مکان‌یابی، نابودسازی اطلاعات، زنگ هشدار و عکس‌برداری از چهره سارق
    • لاگ‌ها و فعالیت‌های اخیر را ببینید – شامل دستورات فعال شده، وضعیت دستورات ضدسرقت و نتایچ متعاقب آنها.

    قفل و مکان یابی- اجازه می‌دهد از راه دور ابزار اندرویدی خویش را قفل و مکانش را پیدا کنید.  Kaspersky Internet Security for Android به شما دسترسی ریموت به قابلیت‌های امنیتی می‌دهد:

    • اسمارت‌فون یا تبلت شما را مسدود می‌کند- در نتیجه هیچ کس نمی‌توان به اطلاعات خصوصی‌تان دست یابد.
    • محل تقریبی وسیله مفقود را نشان می‌دهد- با استفاده از GPS، GSM، WiFi و Google Map
    • به شما اجازه می‌دهد پیام مخصوص ساخته شده خود را روی صفحه گوشی بلوکه شده به نمایش درآورید- تا کاربر ناشناس را ترغیب به بازگرداندن وسیله کند.

    نابودسازی اطلاعات- از اطلاعات حساس شما حفاظت می‌کند. اگر از امکان پیدا کردن تبلت یا اسمارت‌فون گم شده مطمئن نیستید، Kaspersky Internet Security for Android به شما امکان می‌دهد از اه دور اطلاعات شخصی را از روی دستگاه پاک کنید. شما می‌توانید بین گزینه‌های زیردست به انتخاب بزنید:

    • نابودسازی کارت +SD اطلاعات شخصی – حذف تمام داده‌های روی کارت حافظه SD و پاک کردن اطلاعات:
      • تاریخچه تماس‌ها
      • حساب کاربری Google Play
      • حساب کاربری ایمیل
      • حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی
      • پیامک‌ها
      • دفترچه تلفن
      • مدخل‌های تقویم
    • پاکسازی +SD Card ریست دستگاه:برای حذف تمام اطلاعات ذخیره شده در دستگاه اندرویدی‌تان و نیز کارت حافظه SD، به علاوه ریست دستگاه به تنظیمات کارخانه‌ای اولیه‌اش.

    زنگ هشدار- برای یافتن دستگاه

    اگر گمان برید اسمارت‌فون یا تبلت اندرویدی خود را در محلی نزدیک جاگذاشته‌اید، می‌توانید با استفاده از پورتال اقدام به فعال سازی یک آلارم صوتی در دستگاه خود کنید. در این صورت زنگ هشدار دستگاه مدام به صدا در می‌آید؛ تا وقتی با کد مخفی غیر فعالش کنید.

    عکس مخفی- برای کشف کاربران غیرمعتبر

    Kaspersky Internet Security for Android یک قابلیت Mugshot دارد و می‌تواند یک سری عکس از شخص کاربر دستگاه اندرویدی بگیرد- و سپس عکس‌ها را به اکانت شخصی Kaspersky Anti-Theft Web Management شما بفرستد.

    SIM Watch- برای تضمین دسترسی ریموت، حتی در صورت تعویض سیم‌کارت

    اگر دزد وسیله اندرویدی سیم کارت آن را عوض کند، فناوری Kaspersky’s SIM Watch اقدام به ارسال شماره جدید گوشی برای شما کند- تا همچنان دسترسی ریموت به امکانات امنیتی ویژه کسپرسکی داشته باشید؛ مواردی چون:

    • قفل و مکان یابی
    • نابودسازی اطلاعات
    • زنگ هشدار
    • عکس مخفی

    کد مخفی- برای جلوگیری از عزل نرم‌افزار امنیتی

    برای حفاظت از خود، Kaspersky Internet Security for Android مقابل اقدامات غیرمجاز برای عزل و حذف برنامه، این محصول حاوی یک قابلیت «کد مخفی» نیز هست. بدون داشتن کد مخفی، هیچ کس قادر به Uninstall نرم‌افزار امنیتی کسپرسکی از تبلت یا اسمارت‌فون شما نخواهد بود.

    فیلتر تماس و پیامک برای اسمارت‌فون‌ها(رایگان)

    برای اطمینان شما از اینکه فقط تماس‌ها و پیامک‌های متنی که خودتان می‌خواهید، دریافت می‌کنید، Kaspersky Internet Security for Androidامکاناتی برای فیلترینگ تماس‌ها و پیامک‌ها دارد که برای احتراز از تماس‌های ناخواسته یاری‌تان می‌کند. با Kaspersky’s Call & Text ، می‌توانید:

    • شماره‌ها را به صورت دستی یا خودکار از تماس‌های ورودی یا پیامک‌ها وارد لیست سیاه یا سفید خود کنید.
    • به طور خودکار تماس‌ها و پیامک‌های وارده از شماره‌های مخفی و غیر عددی را بلاکه کنید.
    • امکان انتخاب پروفایل های فیلترینگ زیر وجود دارد:
      • فقط پیامک‌ها
      • فقط تماس‌ها
      • تماس‌ها و پیامک‌ها

    حفاظت از حریم شخصی برای اسمارت‌فون‌ها (فقط در نسخه PREMIUM)

    اگر کسی اسمارت‌فون اندرویدی‌تان را بردارد، چگونه قادر خواهید بود مانع دسترسی وی به جزئیات ارتباطات خصوصی موبایلتان شوید؟ Kaspersky Internet Security for Android یک قابلیت Privacy Protection دارد که می‌توان هم به طور دستی، هم خودکار و هم از راه دور فعالش کرد. در نتیجه به آسانی می‌توانید اطلاعات زیر را مخفی کنید:

    • دفترچه تلفن
    • تماس‌های ورودی
    • تماس‌های خروجی
    • پیامک‌های متنی
    • لاگ‌ها
  • Kaspersky Password Manager

    ابزار مدیریت کلمه عبور ابری کسپرسکی (KCPM) ضمن ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورد استفاده شما برای وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، و شبکه‌های اجتماعی آنها را در تمامی دستگاههای مختلف شما قابل دسترس نموده تا ایمن‌تر و البته ساده‌تر از قبل به این اطلاعات و وبسایت‌ها و برنامه‌های مربوطه دسترسی داشته باشید.

    • ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور
    • همگام‌سازی و قابل دسترس نمودن کلمات عبور شما روی دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف
    • ورود آسان‌تر به وبسایت‌ها و برنامه ها با استفاده ی خودکار از اطلاعات کاربری مربوطه
    • ایجاد قوی‌ترین کلمات عبور روی رایانه شخصی PC
    • تکمیل فرم‌های آنلاین و وارد نمودن اطلاعات مربوطه بصورت خودکار
    • امکان ذخیره تا ۱۵ کلمه عبور در نسخه آزمایشی
    • ذخیره بینهایت اطلاعات کاربری در نسخه‌های فعال یا خریداری شده
    • ساده‌سازی امنیت و هماهنگی دستگاه‌های مورد استفاده

    • ذخیره ایمن کلمات عبور

    نرم افزار امنیتی مدیریت کلمه عبور کسپرسکی تمامی کلمات عبور شما (و همچنین اطلاعات شخصی و هویتی شما) را بشکلی ایمن در قالب یک فایل یا اصطلاحاً نهانگاه ایمن کدگذاری شده (encrypted vault) ذخیره می‌نماید تا در مقابل حملات سایبری یا سودجویی مجرمین سایبری از اطلاعات خود محافظت نمایید. تمامی این اطلاعات محرمانه و کلمات عبور تنها از طریق یک پسورد یا کلمه عبور اصلی قابل دسترس خواهد بود که تنها خود شما می‌دانید.

    • تمامی کلمات عبور شما را در دستگاه‌های مختلف هماهنگ و قابل دسترس می‌نماید

    فرقی ندارد که در منزل و در حال کار با PC یا سیستم مک خود هستید یا اینکه بیرون از منزل یا هر جای دیگری از تبلت یا تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنید، در هر صورت بسادگی و بسرعت به کلمات عبور خود برای وبسایت‌ها و برنامه های مختلف دسترسی خواهید داشت. بدین ترتیب تمامی اطلاعات شما بصورت همزمان در دستگاه‌های مختلف تحت ویندوز، مک، اندرویدی یا آیفون و آی‌پد شما هماهنگ و قابل دسترس میگردد. با این وجود کافی است با کلمه عبوری که برای این نرم افزار انتخاب نموده اید از طریق هر کدام از این دستگاه‌ها و در هر مکانی که هستید به آخرین اطلاعات محرمانه و کلمات عبور خود دسترسی داشته باشید.

    • ورود به وبسایت‌های مختلف را ساده‌تر می‌سازد

    با محصول امنیتی مدیریت کلمه عبور کسپرسکی که تمامی اسامی کاربری شما در وبسایت‌های مختلف و کلمات عبور مربوط به آنها را ذخیره می‌نماید، دیگر نیاز نیست کلمات عبور مختلف را برای این وبسایت‌ها بویژه اگر پیچیده هستند به خاطر بسپارید یا هر بار مجبور به استفاده از گزینه «کلمه عبور خود را فراموش کردم» شوید. لذا براحتی میتوانید هر کلمه عبور دشوار و پیچیده ای را برای وبسایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی انتخاب نمایید و بدون آنکه آنها را به ذهن بسپارید در هر زمان و هر مکان با سیستم مدیریت کلمه عبور براحتی به آن سایت‌ها وارد شوید.

    • ایجاد قوی‌ترین کلمات عبور

    همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از موارد کارآیی محصول امنیتی مدیریت کلمه عبور کسپرسکی این است که دیگر بدلیل مشکل بخاطر سپردن مجبور نخواهید بود که کلمات عبور ساده یا مشترکی برای وبسایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی مختلف انتخاب نمایید که براحتی با یک حمله ساده از سوی هکرها یا سودجویان سایبری قابل شناسایی باشد. بهمین KPM یا مدیریت کلمه عبور کسپرسکی ابزاری را نیز در اختیار شما قرار میدهد که بصورت خودکار قوی‌ترین و مطمئن‌ترین کلمات عبور را برای شما میسازد و میتوانید آنها را برای حساب کاربری وبسایت‌ها یا شبکه های اجتماعی که در آنها عضو هستید استفاده نمایید تا کلمات عبور شما از گزند حملات ساده یا حتی حملات brute-force در امان باشد.

    • صرفه جویی در زمان بهنگام تکمیل فرم‌های آنلاین – در پلتفرم‌های ویندوز یا مک

    کافی است اطلاعات جامع شخصی را برای یکبار در این نرم افزار وارد نمایید تا هربار اقدام به تکمیل یک فرم در محیط اینترنت می‌نمایید فیلدها یا بخشهای مختلف آن فرم با اطلاعات مربوط به همان قسمت تکمیل گردد. این اطلاعات میتواند موارد مختلفی نظیر نام، تاریخ تولد، آدرس، و یا اطلاعات شخصی و مهم دیگری را شامل شود که تماماً بصورت ایمن ذخیره شده و در دسترس هر کاربری نخواهد بود.

    • ذخیره ایمن تا پانزده کلمه عبور در نسخه‌های رایگان

    این ابزار در نسخه آزمایشی یا رایگان خود به کاربران اجازه میدهد تا ۱۵ کلمه عبور از حساب‌های وب یا اپلیکیشن‌های مختلف و همچنین یک کارت شناسایی* (یک لیست اطلاعات کامل نام، آدرس، تاریخ تولد و …) را در این ابزار تعریف و ذخیره نمایند. با خرید نسخه اصلی، کاربران میتوانید تا بینهایت کلمه عبور و اطلاعات شناسایی را در این ابزار تعریف نموده و از دستگاههای مختلف بدان دسترسی داشته باشید.

    • همگام‌سازی و امنیت را ساده‌تر می‌سازد

    با ساختن یک حساب کاربری My Kaspersky**، به یک پورتال تحت وب دسترسی خواهید داشت که علاوه بر همگام یا هماهنگ‌سازی ساده تر کلمات عبور شما روی دستگاه‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد تا بسادگی امنیت دستگاه‌های خود را از طریق وب بررسی و مدیریت نمایید. با این حساب کاربری میتوانید در محیط وب وضعیت محصولات امنیتی کسپرسکی را روی دستگاه‌های مختلف خود مشاهده و بررسی، و حتی کلیدهای فعالسازی محصولات را از طریق این پنل مدیریت نمایید.منظور از کارت شناسایی یک سری از اطلاعات شخصی از جمله نام و نام خانوادگی، آدرس، تاریخ تولد، اطلاعات کارت اعتباری و … میباشد که میتوانید بهنگام تکمیل فرم‌های اطلاعات در صفحات خرید یا فرم‌های ثبت نام اینترنتی (روی ویندوز یا مک) آنها را بصورت خودکار با استفاده از این نرم افزار اطلاعات مربوطه را بصورت خودکار وارد نمایید. سرویس My Kaspersky از طریق پورتال center.kaspersky.com برای تمامی خریداران کسپرسکی قابل دسترسی می‌باشد.

  • Kaspersky Small Office Security

    یکی از دغدغه های مدیران سازمان ها و کسب و کارهای کوچک، حفظ امنیت شبکه و سرورها و محافظت از آن ها در برابر خطرات دنیای سایبر و اینترنت است. Kaspersky Small Office Security با امکان نصب، مدیریت و به کارگیری آسان بهترین راهکار در این زمینه می باشد.نسخه روزآمدشده این برنامه با موتور جدید آنتی ویروس و به کارگیری حداقل منابع سیستمی در کنار بروزشدن آسان پایگاه داده و تحلیل شهودی خطرات، راهکاری مناسب را برای شرکت های کوچک و متوسط فراهم آورده است. برداری و نظارت کامل بر سیستم های پیام رسانی فوری (نظیر ICQ و MSN ) از دیگر امکانات این راهکار امنیتی است. ضمن آنکه Kaspersky Small Office Security در نسخه های آماده ارائه می شود که بادارا بودن تنظیمات اولیه، با حداقل تغییرات و بدون نیاز به دانش عمیق در مورد امنیت شبکه قابل راه اندازی و به کارگیری است.در واقع این راهکار برای حفاظت از دارایی های دیجیتالی سازمان ها و کسب و کارهای کوچک طراحی شده است. و با حفاظت همه جانبه از سازمان ها، باعث می شود که مدیران بتوانند بدون نگرانی های امنیتی، روی فعالیت اصلی خودشان متمرکز شوند. گفتنی است Kaspersky Small Office Security با ویندوز هفت و ویندوز سرور۲۰۰۸ سازگار می باشد.به راهکارهای امنیتی محدود که با کسب و کار شما توسعه پیدا نمی کنند و یا راه های پیچیده که نیاز به مدیریت و صرف وقت زیاد دارند، اکتفا نکنید.Kaspersky Small Office Security تنها راه حل امنیتی است که بطور خاص برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده و فناوری ضد تروجان پیشرفته ما از اطلاعات حساس و ارزشمند شما همانند پول، هویت، اعتبار کسب و کار و اطلاعات محرمانه محافظت می کند.این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای نیازهای کسب و کار شما به سادگی قابل استفاده است، حتی می توانید از طریق وب آن را مدیریت کنید. بنابراین، لازم نیست که شما دانش زیادی در مورد امنیت و IT داشته باشید، می توانید تمامی لپ تاپ ها، کامپیوترهای رومیزی، فایل سرورها، گوشی ها و تبلت های اندرویدی را از راه دور مدیریت کنید. با راهکار برتر کسپرسکی بدون دغدغه امنیت داشته باشید و با خیال آسوده به توسعه کسب و کار خود مشغول شوید.

    • محافظت از رایانه های شخصی، فایل سرورها و رایانه های مک در برابر نرم افزارهای مخرب

    • محافظت از گوشی های اندروید و تبلت ها – از جمله حفاظت در برابر سرقت

    • امنیت بیشتر هنگام انجام عملیات بانکی آنلاین با بهره گیری از فناوری Safe Money (برای PC و مک)

    • جلوگیری از انتشار اطلاعات حساس – از جمله اطلاعات مربوط به مشتری

    • مدیریت ساده – دسترسی از راه دور برای کارکنان و یا مشاوران خود

    افزایش امنیت کسب و کار شما

    کسب و کارهای کوچک برای ارتقای امنیت نرم‌افزاری دو گزینه عمده را پیش روی خود می‌بینند:محصولات کاربر محور: راهکارهایی که فاقد بسیاری از قابلیت‌های امنیتی مورد نیاز کسب و کارها هستند.محصولات امنیتی پیچیده: راهکارهایی که برای تامین امنیت سازمان‌های بزرگ با تیم‌های پشتیبان IT برخوردارند.اما KSOS به‌طور ویژه برای محافظت از عملیات روزانه کسب و کارهای کوچک طراحی شده و به همین دلیل در مقایسه با آنتی ویروس‌های معمول، دامنه بسیار وسیع‌تری از فناوری‌های امنیتی را دربرمی‌گیرد. محصول امنیتی کسپرسکی برای دفاتر کوچک راه‌اندازی و کاربری آسانی داشته و از پشتیبانی فنی برخوردار است.

    سهولت در مدیریت امنیت

    کسب و کارهای کوچک باید روی عملیات روزانه خود متمرکز شوند. از این رو راهکار امنیتی کسپرسکی برای دفاتر کوچک از یک کنسول مدیریتی مبتنی بر فناوری ابری برخوردار است که راه‌اندازی و کاربری آسانی دارد و قابلیت‌های امنیتی زیر را ارائه می‌کند:مدیریت امنیت دستگاه‌های الکترونیکی شامل PC، فایل سرورها، کامپیوترهای مک و گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به صورت مرکزی و بدون نیاز به متخصصان IT از طریق کنسول . دسترسی به کنسول از طریق وب به این معناست که کارکنان شما و یا تیم پشتیبانی IT برون‌سازمانی می‌توانند از هر نقطه‌ای امنیت سازمان شما را مدیریت کنند.

    حفاظت رایانه های شخصی، فایل سرورها، رایانه های مک و دستگاه های اندروید

    Kaspersky Small Office Security با ترکیب فناوری‌های ابری با پشتیبانی بی‌وقفه و فناوری‌های پیشرفته آنتی بدافزاری روی دامنه گسترده‌ای از دستگاه‌ها، از کسب و کار شما برابر آخرین تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.پشتیبانی فناوری‌های برتر آنتی بدافزار کسپرسکی از:

    • لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌های دسکتاپ مبتنی بر ویندوز
    • کامپیوترهای مک
    • فایل سرورهای ویندوزی
    • گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

    تردیدی نیست که تمام اپلیکیشن‌ها حفره‌های نرم‌افزاری دارند؛ حفره‌هایی که مهاجمان می‌توانند از آنها به‌عنوان دروازه‌ای برای ورود به سیستم شما استفاده کنند. اما فناوری پیش‌گیری خودکار آسیب‌پذیری‌ها (AEP) دست مهاجمان را از حریم خصوصی دیجیتال شما کوتاه نگه می‌دارد. AEP به‌طور خاص اپلیکیشن‌هایی نظیر آفیس، اینترنت اکسپلورر، ادوبی ریدر و جاوا را پوشش می‌دهد که کاربران زیادی دارند تا به این ترتیب از یک لایه امنیتی بیشتر برای نظارت و محافظت از کامپیوترهای شخصی برخوردار شوید.

    جلوگیری از سرقت آنلاین… برای محافظت از پول و سرمایه

    انجام عملیات مالی و بانکی به صورت آنلاین مزایای زیادی به همراه دارد، اما در عین حال فرصتی را برای خلافکاران سایبری به وجود می‌آورد تا اطلاعات حساب بانکی و در نهایت پول و سرمایه شما را به سرقت ببرند. از این رو کسپرسکی فناوری‌های امنیتی ویژه‌ای را برای محافظت از سرمایه کاربران، شماره کارت‌های اعتباری و اطلاعات حساب بانکی تعبیه کرده است:

    • با فناوری Safe Money از یک لایه امنیتی جانبی برخوردار شوید که هنگام دسترسی به خدمات بانکداری اینترنتی یا انجام تراکنش‌های آنلاین از سیستم‌های مبتنی بر ویندوز و مک محافظت می‌کند.
    • فناوری‌های *Secure Keyboard و Virtual Keyboard از سرقت اطلاعات حساس مانند گذرواژه‌ها به‌وسیله Keyloggerها جلوگیری می‌کند.
    • *Secure Keyboard فقط برای سیستم‌های مبتنی بر ویندوز تعبیه شده و Virtual Keyboard از هر دو سیستم‌عامل ویندوز و مک پشتیبانی می‌کند.

    حفاظت از شما در برابر خطرات اینترنتی

    اینترنت یکی از ابزار جداناپذیر بسیاری از کسب و کارهای امروزی است، اما حملات اینترنتی ممکن است به تهدید بزرگی علیه سازمان شما تبدیل شوند. آخرین قابلیت‌های امنیتی کسپرسکی از سیستم‌های کامپیوتری، دستگاه‌های موبایلی و اطلاعات حساس کسب و کار شما برابر انواع تهدیدات آنلاین محافظت می‌کند.

    • محافظت برابر وب‌سایت‌های کلاهبرداری به وسیله فناوری Anti-Phishing؛ وب‌سایت‌هایی که هدف آنها فریب و سرقت گذرواژه‌ها، اطلاعات محرمانه و سرمایه شماست.
    • آگاهی از خطرناک بودن فایل‌ها یا آدرس‌های اینترنتی به‌وسیله ابزار File Advisor و URL Advisor
    • فیلترینگ هرزنامه‌ها و پیام‌های دروغین و فریبکارانه به‌وسیله فناوری Anti-Spam
    • *فناوری‌های File Advisor و Anti-Spam برای سیستم‌های مبتنی بر مک تعبیه نشده و File Advisor و URL Advisor فاقد نسخه اندرویدی است.

    حفاظت از اطلاعات حساس و محرمانه

    درز داده‌ها ممکن است خسارت مالی و ضربه جبران‌ناپذیری را به سازمان‌ها و کسب و کارها وارد کند، به‌خصوص اگر اطلاعات مربوط به مشتریان به دست افراد سودجو بیفتد. برای محافظت از اطلاعات سازمانی حساس خود و به‌خصوص داده‌های مربوط به مشتریان، Kaspersky Small Office Security از فناوری‌های پیشرفته‌ای به‌منظور محافظت از PCها و فایل سرورها برخوردار است. این فناوری‌ها:

    • اطلاعات حساس روی PCها و فایل سرورها را رمزنگاری می‌کند تا داده‌ها برای مهاجمان سایبری ناخوانا شود.
    • از اطلاعات شما فایل بک‌آپ، از جمله بک‌آپ اینترنتی تهیه می‌کند. به این ترتیب با اختلال در یکی از PCها یا فایل سرورها همچنان به داده‌های حساس و مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت.

    حفظ بهره وری و کارایی

    دسترسی آزادانه به اینترنت ممکن است به تولید و بهره‌وری کارکنان لطمه بزند و در نهایت به دانلود فایل‌های خطرناک روی سیستم‌های اداری منجر شود. اما ابزار ساده و کارآمد Web Control کسپرسکی برای PCها به شما امکان می‌دهد:

    • سطح دسترسی به اینترنت را برای هریک از کاربران به‌طور مستقل تعریف کنید؛ شامل اجازه ورود یا محدودیت در دسترسی به سایت‌ها یا خدمات اینترنتی یا اعمال محدودیت در دسترسی به دامنه مشخصی از وب‌سایت‌ها مانند شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های بازی و سرگرمی.
    • اعمال محدودیت در دسترسی سیستم‌های اداری به وب‌سایت‌های مشکوک و محتوای آلوده.

    حفاظت از هویت کسب و کار شما

    به‌کار بردن گذرواژه‌های منحصر به فرد و ترکیبی (استفاده همزمان از حروف و عدد و نشانه‌ها) یکی از عوامل مهم در حفظ امنیت وب‌سایت‌ها و حساب‌های کاربری در اپلیکیشن‌های گوناگون است. اما چطور می‌توان چندین و چند رمز عبور پیچیده را به‌خاطر سپرد زمانی که امور روزمره زیادی ذهن‌تان را مشغول کرده است؟ کسپرسکی به این منظور ابزار ساده و کارآمد Kaspersky Password Manager را تعبیه کرده که از قابلیت‌های زیر برخوردار است:

    • ذخیره‌سازی ایمن و یکپارچه تمام گذرواژه‌ها در سطح سیستم‌های PC، مک، دستگاه‌های اندرویدی و آیفون و آیپد و وارد کردن خودکار اطلاعات مورد نیاز مانند نام کاربری یا رمز عبور در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها
    • پر کردن خودکار فرم‌های اینترنتی
    • ایجاد گذرواژه‌های مطمئن و پیچیده روی PC به صورت خودکار و امکان استفاده از این گذرواژه‌های در تمام دستگاه‌های الکترونیکی
    • *بعضی از قابلیت‌ها روی از برخی از سیستم‌ها یا دستگاه‌های الکترونیکی پشتیبانی نمی‌کنند.

    تامین امنیت دسترسی به کسب و کار از راه دور 

    دسترسی راه دور به سیستم‌ها و اطلاعات سازمانی حلقه مهمی از زنجیره عملیات روزانه کسب و کار است. با وجود این حملات بدافزاری موبایلی و سرقت یا گم شدن گوشی‌های هوشمندی که اطلاعات سازمانی حساس روی آنها ذخیره شده ممکن است آسیب‌های امنیتی بزرگی را به سازمان‌ها وارد کند. از این رو فناوری‌های پیشرفته‌ای برای محافظت از تبلت‌ها و گوشی‌های اندرویدی در Kaspersky Small Office Security گنجانده شده است:

    • آنتی بدافزار و ابزار محافظت اینترنتی برابر بدافزارها و مهاجمان سایبری
    • فیلترینگ پیام‌ها و تماس‌ها و امکان مسدود کردن ارتباطات الکترونیکی ناخواسته
    • ابزار قدرتمند ضد سرقت با قابلیت:
    • مسدود کردن گوشی‌های گم‌شده یا به سرقت رفته
    • پاک کردن کامل اطلاعات محرمانه روی گوشی‌های گم‌شده
    • ردیابی گوشی‌های گم‌شده

  • کسب و کار

    این دسته از محصولات کسپرسکی که با نام Kaspersky Open Space Security شناخته می‌شوند مجموعه‌ای از برنامه‌هایی است که جهت محافظت از ساختارهای شبکه در هر اندازه و همه سطوح پیچیدگی طراحی شده است.

    راهکارهای امنیتی تخصصی

    • Kaspersky Security for Mobile
    • Kaspersky Systems Management
    • Kaspersky Security Encryption
    • Kaspersky Security Center
  • Endpoint Security for Business | Core

    با بهره گیری از ایستگاه کار امنیتیِ ضد بدافزار و قدرتمند کسپرسکی که موفق به کسب جوایز زیادی شده است و همچنین با استفاده از یک فایروال، مرکز امنیتی کسپرسکی (Kaspersky Security Center) به عنوان کنسول مدیریتی هوشمند افزوده شده است. این محصول دوای درد مشتریانی است که فقط به دنبال یک ضد بدافزار هستند.

  • kaspersky endpoint security for business select

    امنیت ایستگاه‌های کاری و سرورهای فایل، کنترل و تهیه فهرست برنامه‌های مورد اعتماد، کنترل دستگاه‌ها و کنترل وب، مجموعه‌ای از امکانات نسخه Select کسپرسکی است. در این نسخه همچنین یک راهکار امنیتی موبایلی گنجانده شده است که شامل یک مرورگر امنیتی (endpoint security agent) و سیستم مدیریت دستگاه های موبایل (MDM) می‌شود. اگر نیاز شما محافظت از نیروی کار سیار و اجرای سیاست های IT است، نسخه Select احتمالا محصول مناسب شماست.

  • kaspersky endpoint security for business advanced

    کسپرسکی در نسخه Advanced محافظت از اطلاعات را در قالب رمزگذاری فایل ها یا رمزگذاری کامل هارد دیسک ارایه کرده است. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این نسخه مدیریت سیستم های کسپرسکی (Kaspersky Systems Management) است که امنیت و بهره‌وری را با هم ادغام می‌کند. مجموعه وسیع امکانات نسخه Advanced شامل ابزاری اساسی می شود که به مدیر اجازه انجام این اقدامات را می‌دهد:

    • ساخت و ذخیره سازی فایل های image و راه اندازی از راه دور سیستم ها
    • اولویت بخشی به ترمیم آسیب پذیری های سخت افزاری و نرم افزاری با استفاده از ترکیب قدرتمند فناوری های اسکن آسیب پذیری ها (Vulnerability Scanning) و مدیریت هوشمند وصله ها (Intelligent Patch Management).
    • چگونگی استفاده از مجوزهای نرم افزاری و همخوانی با مدیریت مجوز نرم افزاری (Software License Management).
    • تعیین سیاست های دسترسی به اطلاعات و زیرساخت ها برای کاربران و کاربرانِ مهمان از طریق کنترل ورود به شبکه (NAC).
    • استقرار نرم افزارهای جدید و به روز رسانی نرم افزارها از راه دور برای کاربران از طریق کنسول مرکزی.
  • kaspersky endpoint security for business

    محصول برتر کسپرسکی یعنی Kaspersky Total Security for Business شامل امکانات تمام نسخه های قبلی است و بیش از پیش امنیت شما را در اینترنت، ایمیل و سرورهای Collaboration فراهم می کند. این نسخه راهکاری ایده آل برای سازمان‌هایی است که نیازمندی‌های امنیتی گسترده‌ای دارند و برای تمامی سطوح شبکه سطح عالی امنیت را طلب می‌کنند.

  • نقطه پایانی محافظت برای شبکه های کوچک و بزرگ

    سری محصولات Business کسپرسکی پاسخگوی نیازهای امنیتی سازمان های کوچک و بزرگ می باشد. تمامی لایسنس ها قابلیت اتصال به کنسول مرکزی را دارا می باشند و بر اساس نیاز سازمان امنیت را در سطوح مختلف تامین می کنند.

    • Endpoint Security for Business, Core
    • Endpoint Security for Business, Select
    • Endpoint Security for Business, Advance
    • Total Security for Business
    • Kaspersky Security for Mail Server
    • Kaspersky Security for Internet Gateway
    • Kaspersky Security for Collaboration
    • Kaspersky Security for Mobile
    • Kaspersky Security for Virtualization, Server
  • تفاوت میان محصولات غیر معتبر (کرک) و اصلی آنتی ویروس کسپرسکی

    نرم افزارهای ضدویروس بعلت انجام نقش حفاظت رایانه ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشند هرگونه ضعف و نقصان در کارکرد آنها صدمات جبران ناپذیری به اطلاعات موجود در هارد دیسک کامپیوتر وارد می آورد. نسخه های کرک شده با مسائل و مشکلات مختلفی روبرو می باشند که در زیر به ذکر تعدای از آنها اشاره می گردد:

    ۱- نسخه های کرک شده معمولا از دستکاری نسخه های آزمایشی نرم افزارهای ضد ویروس تهیه می گردند حال آنکه نسخه های آزمایشی خود دارای کاستی های متعددی می باشند، از جمله هوش مصنوعی در آنها به مقدارقابل ملاحظه ای تضعیف گردیده است و دیگر آنکه هنگام برخورد با فایل آلوده با آنکه فایل قابل پاکسازی ویروسی (Disinfect)می باشد اما گزینه حذف فایل (Delete)فعال می باشد و فایل موردنظر از روی رایانه کاربر حذف خواهد گردید. این موضوع بعضا سبب از کار افتادن سیستم عامل نیز می گردد.

    ۲-  نسخه های کرک در هنگام به روز شدن فقط مخزن ویروس را به روز می نمایند و از به روز نمودن ماژولها و بخشهای کلیدی نرم افزار که الگوریتم مبارزه با ویروسها را تغییر میدهد عاجز می باشند.

    ۳- هر لحظه ممکن است مخزن ویروس و پایگاه داده نرم افزار ضد ویروس کرک شده قطع گردد وتهیه نسخه جدید معمولا با وقفه روبرو خواهد بود. این وقفه ریسک و احتمال آلودگی رایانه کاربر و یا شبکه را افزایش خواهد داد و صدمات ناشی از آن گاه غیر قابل جبران خواهد بود.

    ۴-  مسیر به روز کردن مخزن ویروس در نسخه های آزمایشی با مسیر آن در نسخه های تجاری متفاوت بوده و با تاخبر بیشتری روبرو است لذا به همان اندازه ریسک کاربران افزایش می یابد.

    ۵- استفاده از نرم افزارهای کرک شده نوعی سرقت معنوی و اینترنتی محسوب می گردد و این امر در شان یک ایرانی و مسلمان نمی باشد.