فروش تمام نسخه‌های شیائومی Mi Mix تنها در ۱۰ ثانیه!

فروش تمام نسخه‌های شیائومی Mi Mix تنها در ۱۰ ثانیه!

همانطور که می‌دانید شیائومی از پرچمدارهای جدید خود، Mi Note 2 و Mi Mix رونمایی کرده که استقبال بی‌نظیری از آن‌ها شده است. فروش گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 2 رکورد تازه‌ای را برای این شرکت چینی درپی داشت چراکه تمامی نسخه‌های آن در طی ۵۰ ثانیه فروش رفتند.

درحالی‌که ما از بازاریابی شیائومی شگفت‌زده هستیم، دیگر پرچمدار آن یعنی Mi Mix موفق به جابجایی رکورد بالا شده است و تمام نمونه‌های تولید شده آن تنها در طی ۱۰ ثانیه فروخته شده‌اند. صادقانه بگوییم که ما نمی‌دانیم چه تعداد دستگاه در این ۱۰ ثانیه به فروش رفته است، البته شیائومی قبلا اعلام کرده بود که خواهان تولید ۱۰۰۰۰ واحد در هر ماه است.

نسخه استاندارد شیائومی Mi Mix با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۵۹۰ دلار دارد و نمونه خاص آن با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۷۴۰ دلار فروخته می‌شود. اگر شما نتوانسته‌اید در زمان یاد شده این دستگاه را خریداری کنید، نگران نباشید زیرا شیائومی قول داده تا فروش دوباره آن، در ۸ نوامبر شروع شود. اگر استقبال به این شدت باشد، ما حدس می‌زنیم که این شرکت چینی نتواند فاصله بین سفارشات خود را در این حد کم نگه دارد.

نوشته فروش تمام نسخه‌های شیائومی Mi Mix تنها در ۱۰ ثانیه! اولین بار در پدیدار شد.