فروش سامسونگ گلکسی S10 در هلند ۳۱ درصد بیش‌تر از گلکسی S9 بوده است

سامسونگ پیش‌تر در ماه مارس از 4 اسمارت‌فون سری گلکسی S10 خود رونمایی کرد. 3 نسخه از این هندست‌ها با اسامی گلکسی S10e، مدل معمولی گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس در کشور هلند عرضه شدند. بر اساس اظهارات واحد محلی سامسونگ، طی 3 ماهه نخست امسال بیش از 100 هزار دستگاه به فروش رفته و این رقم نمایان‌گر رشد 31 درصدی فروش نسبت به سری گلکسی S9 است.

گربن وان والت میجر؛ مدیر بازاریابی موبایل در واحد سامسونگ هلند اعلام کرد که 99 درصد مردم آلمان به‌دنبال دستگاهی با شارژدهی مناسب باتری هستند. 97 درصد آن‌ها نیازمند کیفیت تصویر مناسب بوده و 97 درصد آن‌ها نیز خواهان هندستی با قیمت‌گذاری جذاب هستند. وی افزود: گلکسی S10 در کلیه این حوزه‌ها به‌عنوان هندست پیشتاز بازار محسوب می‌شود.

مشکی، محبوب‌ترین مدل رنگی بوده و نیمی از دستگاه‌های خریداری شده را به خود اختصاص می‌دهد. 20 درصد خریداران مدل رنگی سفید را انتخاب نموده و 18 درصد آن‌ها نیز رنگ سبز را به‌عنوان گزینه رنگی مطلوب خود برگزیده‌اند. بر اساس یک تحقیق داخلی، جوانان 18 تا 25 ساله نیز تجربه کار با یک دست را ترجیح می‌دهند و این موضوع یکی دیگر از دلایل کلیدی برای انتخاب پرچم‌دار سامسونگ از سوی آن‌ها به‌شمار می‌رود.

نوشته فروش سامسونگ گلکسی S10 در هلند 31 درصد بیش‌تر از گلکسی S9 بوده است اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.