فروش مایکروسافت لومیا با افت فروش ۸۱ درصدی مواجه شده است

فروش مایکروسافت لومیا با افت فروش 81 درصدی مواجه شده است
فروش مایکروسافت در زمینه گوشی های هوشمند کاهش یافته است. نمودار فروش مایکروسافت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ یک تصویر غم انگیز از برند لومیا را به نمایش می گذارد. گزارش های رسمی منتشر شده، کاهش ۸۱ درصدی بازده و فروش مایکروسافت را در بخش گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته نشان می دهند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در آن زمان، مایکروسافت نزدیک به ۴.۵ میلیون دستگاه لومیا به فروش رساند، این بدین معناست که آنها در سال گذشته کم تر از یک میلیون دستگاه در فاصله ماه های اکتبر تا دسامبر به فروش رسانده اند. با وجود تبلیغات فراوان رسانه ای و تخفیف های مختلفی که مایکروسافت برای گوشی های هوشمند خود داشت؛ اما باز هم موفق به فروش بیشتر آنها نشد.

هنوز کمپانی درفعالیت های مربوط به گوشی های هوشمند ناامید نشده و دست از کار نکشیده است. این کمپانی به تازگی پتنتی از کانسپت یک گوشی دون لبه را به مانند یک گوشی هوشمند تاشو به ثبت رسانده است. همچنین شایعه شده که این کمپانی درحال توسعه سرفیس فون است که مدت هاست همه منتظرش هستیم. علاوه بر این، مایکروسافت قصد ادامه کار بر روی برنامه های مفید و کاربردی اندروید و iOS را دارد که نتایج خوبی هم دریافت کرده است که شامل توسعه یادگیری ماشینی، پردازش زبان طبیعی (احتمالا کورتانا) و تکنولوژی های سرگرم کننده مانند هولولنز می شود.

مایکروسافت پیش از این کورتانا را به عنوان دستیار شخصی هوشمند خود معرفی کرده است؛ بنابراین حتی اگر گوشی های هوشمند این کمپانی نتوانند سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار خود بگیرند، مایکروسافت راه های زیادی برای ماندن در صنعت تکنولوژی تلفن همراه دارد و می تواند با عرضه محصولات و تولیدات جانبی، خود را در بازار رقابت گوشی های هوشمند نگه دارد.

با اینکه این آمار برای فروش گوشی های هوشمند بسیار مأنوس کننده است؛ اما با این حال از آن جایی که این شرکت در حال اضافه کردن ویژگی ها و قابلیت های بیشتری به به محصولات خود است پیش بینی می شود که در آینده بتواند موفقیت های بیشتری را کسب کرده و عملکرد ضعیف گوشی لومیا خود را جبران کند. ما نیز منتظریم که خبرهای تازه و بهتری را در رابطه با این شرکت دریافت کنیم.

.

منبع: phonearena

نوشته فروش مایکروسافت لومیا با افت فروش ۸۱ درصدی مواجه شده است اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.