ابزارهای امنیتی

مدیریت مطمئن و موثر ایمیل­ های حیاتی

جلوگیری از سرقت اطلاعات داخلی و مهم

محافظت خودکاراز کامپیوترهای جدید شبکه

ثبت و ضبط فعالیت برنامه های کاربردی شما

نمایندگی رسمی فروش محصولات GFI

  • نت وب

    امروزه سیستم های مدیریت اطلاعات تحت شبکه، امکان دسترسی سریع به اطلاعات را فراهم می کنند. هر چه استفاده از این سیستم ها در سازمان ها گسترش یابد ، ضرورت توجه به سلامت و امنیت آنها نیز اهمیت بیشتری می یابد. مدیران ارشد سازمان ها برای دسترسی به اطلاعات از روش های پیچیده امنیتی استقبال نمی کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را در لحظه و در رایانه همراه خود می خواهند. ارائه راهکارهای امنیتی تنها حفاظت در برابر حملات و نفوذ به شبکه نمی باشد. نفوذگرها با اهداف خرابکارانه خود سعی برآن دارند که دسترسی به اطلاعات سازمان را برای مدیران ، کاربران و مشتریان مختل کنند.اطلاعات زمانی مفید خواهند بود که در زمان مناسب در دسترس کاربر قرار گیرد .حملات برای ازکار انداختن سرویس های بنگاه های اقتصادی مانند بانکها ، موسسات ، خدمات الکترونیکی و… در جهت از بین بردن ویژگی در دسترس بودن اطلاعات ، از انواع معمول حملات شبکه می باشد.در صورتی که این تعاریف درست و صحیح انجام نشود ، دسترسی به اطلاعات را دچار مشکل می کند.

  • خدمات نت وب

    • آگاهی در هر زمان از موجودی دارایی IT و پیگیری تغییرات در دارایی
    • جمع آوری اطلاعات سخت افزار و نرم افزار به صورت خودکار
    • ایجاد مکانیزم ​هشدار جهت آگاهی از تغییرات نرم افزار و سخت افزار سیستم ها
    • تهیه سابقه تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری بر روی هریک از دستگاه های درون شبکه
    • مدیریت دستگاه های جانبی
    • مدیریت مجوزها و اعتبارنامه نرم افزارهای سازمان و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی
    • نصب و راه اندازی و راهبری از راه دور نرم افزارهای درون شبکه
    • به روزرسانی و اصلاح ساختار نرم افزارها از راه دور
    • نصب و ایجاد تغییرات در نرم افزارها در پس زمینه (Silent) و به دور از اطلاع کاربران در شبکه
    • سرعت بخشیدن به نصب نرم افزارهای جدید در شبکه
    • مدیریت پچ ها و وصله های امنیتی و به روزرسانی
    • دانلود و نصب پچ ویندوز به صورت خودکار
    • پیگیری وضعیت نصب و راه اندازی پچ ها
    • تشخیص آسیب پذیری نرم افزارهای درون شبکه
    • لیست تمام آسیب پذیری ها بر روی سیستم شما
    • ارائه پیشنهادات حرفه ای در مورد چگونگی رفع آسیب پذیری در ویندوز
    • تشخیص مشکل و عیب یابی از راه دور
    • بررسی آسان در دسترس بودن سیستم ها
    • نظارت بر وضعیت در حال اجرا بودن و وضعیت رایانه های درون شبکه از راه دور بدون ترک میز کار خود
    • تشخیص نفوذ و مسدود کردن نفوذگران
    • مسدود کردن پورت های مخرب برای جلوگیری از حمله ویروسها
    • تشخیص رایانه غیر قانونی در شبکه
    • توقف کامپیوترهای غیر مجاز خارجی از اتصال به شبکه داخلی
    • اعمال سیاستهای کنترل در شبکه به صورت مخفی و خارج از دید کاربران
    • رابط کاربر پسند
    • پیاده سازی آسان و سهولت در استفاده
    • نصب در کمترین زمان ممکن
  • راهکار مدیریت یکپارچه سیستم های تحت شبکه

      با استفاده از راهکار “مدیریت یکپارچه سیستم ها” شما قادر خواهید بود که کلاینت های تحت شبکه خود را در هر نقطه جغرافیایی که باشند به صورت متمرکز و یکپارچه مدیریت، عیب یابی، رفع اشکال، به روزرسانی، نصب نرم افزار، لیست برداری سخت افزاری و نرم افزاری و… نمایید. ضمنا این راهکار با پیش بینی امکان بررسی آسیب پذیری های هر کلاینت، مدیر سیستم یا شبکه را قادر خواهد ساخت تا نسبت به نرم افزارها و آسیب پذیری های کلاینت ها اقدام و عکس العمل مناسب و به موقع نشان دهد.    راهکار “مدیریت متمرکز سیستم نت وب به عنوان یک مدیر سیستم، شما را قادر به مشاهده و مدیریت مرکزی بر ساختار فناوری اطلاعات سازمان با صرف حداقل زمان، نیرو و هزینه می سازد. علاوه بر این با ایجاد ساختاری ساده، فرآیند ردیابی دارایی های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین نصب و راه اندازی وصله های سیستم عامل در سیستم های تحت شبکه به منظور به روز رسانی و اصلاح نرم افزارها، سطح آسیب پذیری را در شبکه به میزان چشمگیری کاهش می دهد.     شما قادر خواهید بود با استفاده از این راهکار عملیات نصب و به روز رسانی داراییهای نرم افزاری را در سطح شبکه از راه دور انجام داده و در وقت و زمان و هزینه و نیروی کار صرفه جویی نمایید.     به کمک این راهکار تهیه شناسنامه سخت افزاری و نرم افزاری در هر لحظه برای مدیر شبکه فراهم می باشد.

    مدیریت آسان دارایی های نرم افزاری و سخت افزاری :    با ایجاد سیستم خودکار مدیریت اموال، ضمن ثبت و دریافت گزارشات متنوع، بوسیله سیستم هشدار نیز از تغییرات (سخت افزاری و نرم افزاری) ایجاد شده بر روی سیستمها آگاه خواهید شد.

    توسعه و نصب نرم افزارها در شبکه از راه دور :    شما بدون نیاز به حضور فیزیکی خود یا کارشناسان فنی در محل قادر خواهید بود نسبت به نصب و راه اندازی، به روز رسانی و تغییرات نرم افزاری بر روی سیستمهای درون شبکه اقدام نمایید.

    مدیریت امنیت کلاینت ها در شبکه:  ایجاد ساختار مدیریت مکانیزه امنیت در شبکه با استفاده از سیستم مدیریت خودکار بارگذاری و به روز رسانی پچ های نرم افزاری به منظور کاهش میزان آسیب پذیری و قابلیت نفوذ، ایجاد سیاستهای دسترسی درون و خارج از شبکه برای کاربران، ساختاری امن را برای سازمان ایجاد می نماید.

    فواید راهکار “مدیریت یکپارچه و متمرکز سیستم ها”:

    راهکار شرکت نت وب برای مدیریت یکپارچه سیستم های تحت شبکه”، راه حلی ساده و کاربردی بوده که در جهت مدیریت موثر سیستم ها و کلاینت های سرتاسر شبکه به شما کمک می کند. برخی از مزایای کلیدی این راهکار به شرح ذیل می باشد:

    بهینه سازی مدیریت دارایی های IT:این راهکار به صورت اتوماتیک کلیه اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترهای تحت شبکه را به همراه جزئیات دقیق جمع آوری نموده و بلافاصله در اختیار راهبر یا مدیر سیستم قرار می دهد. همچنین کلیه تغییرات اعم از سخت افزاری و نرم افزاری در سیستم ها و دارایی های IT بلادرنگ توسط سیستم گزارش می گردد.

    داشتن لیست دقیق و لحظه ای دارایی های IT:با این راه حل شما در هر لحظه و در هر مکان قادر خواهید بود از وضعیت کاربری دارایی های IT مطلع گردید.

    عکس العمل سریع در برار مشکلات:با امکان پشتیبانی از راه دور که در این راهکار تعبیه شده است شما قادر خواهید بود که با صرف کمترین زمان و انرژی نسبت به عیب یابی و رفع اشکال سیستم های تحت شبکه خود اقدام نمایید.

    افزایش بهره وری نیروهای پشتیبانی IT:این راهکار هر روند و پروسه ای در جهت مدیریت کلاینت ها و دارایی های IT را ساده و خلاصه کرده زمان مصرفی هر Task یا فعالیت پشتیبانی پرسنل IT را به حداقل ممکن می رساند. بنابراین نیروهای پشتیبانی و راهبران و مدیران سیستم وقت بیشتری برای انجام دیگر امور مربوطه خواهند داشت.

    ایجاد پایداری و تاکید بر امنیت سیستم:راهکار مدیریت یکپارچه سیستم های تحت شبکه آدپا” قادر است کلیه Patchهای مورد نیاز سیستم را به صورت اتوماتیک دانلود و نصب نموده همچنین آسیب پذیری های موجود در سیستم ها را مشخص و از ساختار IT و شبکه شما محافظت نماید .

  • بررسی اجمالی راهکار پایش رایانه و اینترنت

        به جرات می توان گفت که دغدغه بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل در کشور، نحوه استفاده بهینه کارمندان از منابع سازمان علی الخصوص در زمینه IT می باشد. مدیران سازمان ها و شرکت نگران این موضوع هستند که کارکنان خود چگونه و به چه نحوی از امکانات و منابع موجود استفاده کرده و از آن در جهت چه منافع و مسائلی استفاده می کنند. بدیهی است که این نگرانی کاملا منطقی و به جا بوده چرا که در صورت عدم استفاده صحیح از این منابع، سازمان مربوطه متحمل هزینه های گزاف و در مواردی درگیر دعاوی حقوقی و قانونی خواهد شد. لذا دانستن آنچه کارمندان انجام می دهند و جلوگیری از اتلاف منابع سازمان از جمله حقوق بارز صاحبان مشاغل در جهت افزایش بهره وری سازمان، جلوگیری از صرف هزینه های نابجا و پیشگیری از مشکلات قانونی می باشد.

     (ADPA Computer & Internet Monitoring Solution) 

    ابزاری جامع برای استفاده بهینه از پهنای باند، ممیزی هوشمند استفاده از اینترنت، جلوگیری از دزدی اطلاعات توسط سایتهای جعلی، کنترل ارسال و دریافت نامه های الکترونیک، استفاده گزینشی از ابزارهای برنامه های پیام رسان IM، افزایش کارایی کارکنان، کاهش هزینه های مربوط به اتلاف پهنای باند اینترنت، محافظت از داراییهای شرکتهای متوسط و بزرگ، کاهش خطرات ناشی از نشت اطلاعات و بهبود بخشیدن به امنیت داده ها است.    این راهکار با بکارگیری ابزارهای مختلف کنترل هوشمند اینترنت، ثبت و نمایش تمامی عملکرد کارکنان در استفاده از رایانه ها، سرویسها، ورود و خروج و ارسال اطلاعات در سطح شبکه و خارج از آن را پایش کرده، امکان شناسایی اشخاص خطرناک و اعمال مخرب آنان را با ارائه مستندات، گزارشات و نیز فیلم از کلیه عملکرد آنان بر روی صفحه نمایشگر رایانه آنها فراهم می سازد.

    پایش لحظه به لحظه فعالیت رایانه های درون شبکه

        با استفاده از “راهکار پایش رایانه و اینترنت آدپا” شما قادر خواهید بود تک تک اعمال کارکنان خود را در طول ساعات کارکرد آنها و حضورشان در شبکه رایانه ای مجموعه خود دیده و ثبت نمایید. پایش فعالیتهای آنلاین کاربران: این راهکار سوابق سلسله وار فعالیتهای کاربران بر روی اینترنت که از طریق رایانه و شبکه شرکت انجام شده را به صورت مخفیانه و دور از دید کارکنان ضبط و ثبت می کند. فعالیت هایی نظیر چاپ اسناد، سایتهای بازدید شده، گفتگوهای آنلاین، استفاده از برنامه های کاربردی آنلاین، ارسال و دریافت ایمیل ها، نمایش متن ایمیل ها و فایل های ضمیمه آنها و بسیاری از موارد دیگر….کنترل از راه دور قدرتمند:    ایجاد مکانیزم جامع تعریف سطوح دسترسی در شبکه و سرویس های مربوطه و پایش و نظارت قدرتمند بر فعالیتهای کاربران و در صورت نیاز تغییر لحظه ای سیاست های دسترسی برای کاربران و نیز جلوگیری از کل و یا بخشی از فعالیت های کاربران از خصوصیات راهکار پایش رایانه و اینترنت آدپا می باشد. کنترل موثر پهنای باند:    گشت و گذارهای بی رویه و دانلودهای بی مورد علاوه بر مسدود کردن پهنای باند سازمان ها جهت استفاده های ضروری، باعث تحمیل هزینه های گذاف خرید پهنای باند اضافی و نیز هزینه نیروی کار غیر سودمند برای شرکتها می گردد. مدیریت صحیح بر استفاده بهینه از پهنای باند شرکتها علاوه بر افزایش بهروری عملیات درون سازمان از بسیاری از آلودگیهای احتمالی ناشی از دریافت کدهای مخرب از اینترنت توسط کارکنان جلوگیری می نماید.ارسال پیامهای هشداری نسبت به عملکرد نادرست کارکنان به آنها:    در بسیاری از موارد وجود یک سیستم خودکار هشدار به کاربران خاطی مفید است. از طرفی بسیاری از اعمال مخرب، توسط کاربران معمولی و به صورت غیرعمدی صورت می گیرد و این سیستم هشدار می تواند آنان را نسبت به عدم تکرار و آگاهی از خطرات آن راهنمایی نماید. همچنین این مکانیزم می تواند با ارسال پیام های هشداری برای مدیران شبکه آنان را از مشکلات و عملکرد ناصحیح کاربران آگاه ساخته و در سریعترین حالت نسبت به جلوگیری و تخریب گسترده، اقدامات لازم را به انجام رساند.
    کنترل و مدیریت برنامه های کاربردی
      • مسدود کردن برنامه های غیر استاندارد و غیر مجاز در شبکه مانند بازیها، پیام رسانها، برنامه های پخش موسیقی و …
      • مسدود کردن دسترسی نرم افزارهای دانلود فایلهای اشتراکی (مانند torrent)
      • ثبت و ضبط فعالیت برنامه های کاربردی رایانه ها
      • جمع آوری آمار در مورد استفاده از نرم افزار
      • مشاهده برنامه های کاربردی پر مصرف در شبکه

    مدیریت پهنای باند

      • مدیریت و بهینه سازی استفاده از پهنای باند
      • جمع آوری آمار ترافیک ورودی و خروجی داده ها
      • ارائه گزارشات بصری (آمار و نمودار)
      • نمایش مصرف کنندگان برتر ترافیک بر اساس IP، Port و کامپیوتر به صورت تکی و گروهی

    کنترل، ممیزی و ضبط فعالیتهای ایمیل کاربران
      • مشخص نمودن اینکه چه کسانی مجاز به ارسال و دریافت نامه از خارج از شبکه هستند.
      • مسدود کردن دامنه های غیر مجاز و یا دریافت کننده گان مشخص، ایمیل با موضوعات مشخص و ….
      • مسدود کردن ارسال فایلهای پیوستی از طریق ایمیل، محدودیت ارسال فایل پیوست با فرمت خاص و یا حجم بیش از مقدار مشخص شده و ….
      • ضبط تمام محتوای نامه های ارسالی از جمله فرستنده، گیرندگان، موضوع، متن نامه، زمان ارسال، فایل های پیوست و….
    کنترل و پایش محتوای چت در سیستم های پیام رسان
      • مسدود و یا محدود کردن امکان ارسال فایل از طریق سیستمهای پیام رسان IM
      • تهیه نسخه پشتیبان از فایلهای ارسالی از طریق IM
      • ضبط مکالمات انجام شده از طریق سیستمهای IM، نظیر MSN، Yahoo، Skype، ICQ و غیره
    مسدود کردن Port/IP های غیر ضروری
      • مسدود کردن پورتهای مورد استفاده خاص مانند پورتهای IM، پورتهای Web، پورتهای FTP، پورتهای P2P و غیره
      • مسدود کردن ارتباط رایانه های خارج از شبکه با رایانه های درون شبکه.
    کنترل و پایش عملیات انجام گرفته بر روی اسناد
      • کنترل و مدیریت صدور مجوزهای فعالیت بر روی اسناد نظیر Read, Write, Rename, Paste, Copy و Delete
      • ضبط تمامی جزئیات فعالیت ها بر روی اسناد و مدارک
    کنترل و مدیریت و پایش کلیه عملیات و امور چاپ

    مسدود کردن پرینترهای غیر مجاز، برنامه های کاربردی چاپ، و اجرای چاپ از طریق رایانه ای خاص
    امکان توقف در لحظه چاپ غیر مجاز
    ضبط تمام اقدامات چاپ در جزئیات که شامل کارکنان، کامپیوتر، نام پرینتر، صفحات، نوشتن شرح تصاویر، وظایف چاپ، و غیره
    ضبط فایل های چاپ شده با فرمت JPG

    نمایش و گزارش رفتار و فعالیت کارکنان به صورت لحظه به لحظه
      • نظارت بر چند صفحه نمایش – به شما اجازه نظارت بر بسیاری از کارکنان در یک زمان را می دهد
      • امکان دیدن تصویری لحظه به لحظه و آنی فعالیتهای کاربر بر روی رایانه و اینترنت همانند آنچه که او می بیند.
      • فیلم برداری از عملکرد یک کاربر و یا تهیه عکسهای مختلف از صفحات نمایش داده شده بر روی رایانه کاربران.
      • تعین ساعات فیلم برداری از عملکرد کاربر
      • توفق خودکار فیلمبرداری در زمانهای غیر فعال رایانه
      • امکان نمایش ساعت و تاریخ زمان ضبط بر روی تصاویر ضبط شده
      • پشتیبانی از VCR.

    مسدود کردن سایتهای نامناسب و ثبت گزارش میزان بازدیدها

      • مسدود کردن وب سایت های ناخواسته و نامناسب در ساعات اداری از قبیل سایت های بازی، خرید آنلاین، فیس بوک و ….
        ثبت و گزارش وب سایت های بازدید شده توسط کارکنان
        ثبت و گزارش آدرس وب سایتها، صفحات دیده شده و تبادل نوشتاری و تصویری کاربران در سایتهای مربوطه
      • ثبت و گزارش تاریخ و ساعت و نیز میزان زمان صرف شده در بازدید از سایتها
      • حسابرسی وب و ارائه اطلاعات آماری جزء به جزء از مرورگرهای وب
      • مشاهده سایت های بیشتر بازدید شده توسط کاربران
      • ویژگیهای اضافی
      • ردیابی میزان بهره وری کارکنان – چه کسی کار را دیر شروع می کند و یا اینکه زود و قبل از اتمام ساعت کاری خاتمه می دهد؟
        انعطاف پذیری اجرای سیاست ها در ساعات مختلف
      • استفاده از سیستم هشدار در استفاده غیر مجاز از بخشی از دسترسی ها به جای مسدود نمودن کامل یک دسترسی
        نصب بسیار سریع و آسان
        اعمال سیاستها بر روی رایانه ها بدون اطلاع و تشخیص کاربران و به صورت کاملا نامرعی
        سهولت استفاده و راهبری با ارائه یک رابط کاربر پسند

    مزایا:

      • حفاظت از اطلاعات حساس در شرکت. بهبود بهره وری کارکنان: هنگامی که کارکنان بدانند که در خصوص عملکرد خود زیر نظر هستند تمرکز بهتری بر روی کار خود خواهند داشت و در نتیجه کارایی و بهره وری کلی شرکت را فراهم می آورند.تقویت روحیه کارکنان: این راهکار باعث تقویت روحیه افراد فعال به واسطه دیده شدن در عملیات اجرایی خواهد شد و از طرفی باعث شناسایی افراد با کارایی پایین و کمک به آنها جهت افزایش راندمانشان می گردد.پرهیز از پرونده های حقوقی: با استفاده از این ابزار درصورت سوء استفاده کارکنان دیگر شرکت پاسخگوی فعالیت های غیر قانونی آنان نبوده و با ارائه مستندات، مسئولیت هرگونه سوء استفاده بر عهده فرد خاطی خواهد بود.ارائه تصویری واضح از وضعیت عملیاتی شرکت برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار و راهنمای اتخاذ تصمیمات کلان مدیریت در سازمان ارائه مستندات غیر قابل انکار از عملکرد کارکنان
  • راهکار جلوگیری از نشت اطلاعات (DLP)

      جلوگیری از نشت اطلاعات یا به اختصار DLP که معرف Data Loss Prevention می باشد، در واقع یک تکنولوژی امنیت اطلاعات می باشد که از انتشار اطلاعات محرمانه درون یک سازمان جلوگیری می کند. این روند فعالیت به صورت مانیتور کردن دائم اطلاعات در حال استفاده، بررسی ترافیک شبکه و در نهایت بازنگری فضای ذخیره سازی اطلاعات انجام می شود. روندی که باعث رشد روزافزون این تکنولوژی شده است حفاظت از اطلاعات محرمانه و و حمایت از مالکیت معنوی اطلاعات می باشد.استفاده هوشمندانه از ابزارهای مختلف متناسب با نیاز شرکتها و سازمانهایی است که در صدد رفع تهدیدات پیش رویشان با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه با قابلیت توسعه و سازگار با شرایط جدید در شبکه هاست. با استفاده از این راهکار مدیریان شبکه در سازمانها قادر خواهند بود ضمن استفاده از یک راهکار یکپارچه مدیریتی موثر بر تهدیدات پیش روی کسب و کارهای مجموعه های مطبوع خود در صورت بروز هرگونه عملیات تخریبی در این خصوص با کمترین زمان و بهترین عملکرد با اتخاذ سیاستهای دفاعی هزینه های ناشی از نشت اطلاعات را به حداقل برسانند.    از آنجا که درصد بالایی از صدمات ناشی از نشت اطلاعات توسط افراد ناآگاه و به صورت غیرعمدی صورت می گیرد با اجرای سیاستهای هشداری مناسب ضمن آگاهی رسانی به این افراد ناآگاه از نتایج نامناسب عملکرد خود در مواردی دسترسی به سرویسهای مربوطه را برای مدتی برای این افراد محدود نمود.     برخی از ویژگیهای این راهکار به شرح زیر می باشد.

    کنترل موثر بر نحوه دسترسیها

         مدیران با استفاده از راهکار DLP آدپا باایجاد سیاستهای کنترلی کاربران به منابع شبکه نظیر دستگاههای چاپگر، سرویس ایمل و مدیریت آن، برنامه های پیام رسان، اسناد، اطلاعات ذخیره شده، قابلیت ذخیره و خروج اطلاعات، دسترسی به پورتهای خاص و … اقدامی پیشگیرانه در قبال تهدیدات ناشی از این دسترسیها و عدم مدیریت صحیح آن را به حداقل کاهش خواهند داد.

    نظارتی جامع

         راهکار جامع DLP ابزاری قدرتمند جهت جلوگیری از اقدامات عمدی و تخریبی و شناسایی عوامل ناصالح در انجام این اقدامات را شناسایی و با دلایل و مدارک مستند به شما معرفی خواهد کرد به گونه ای که با مستندات در اختیار شما هیچ راهی برای فرار از قانون را برای کارکنان متخلف باز نخواهد گذاشت.

    مدیریت رمزگذاری داده ها

         DLP آدپا ضمن دراختیار گذاردن روشهای عملی جهت رمزگذاری بر روی اطلاعات ذیقیمت سازمانها، امکان دسترسی به این اطلاعات را با تصویب شرایط تایید شده توسط مدیریت برای افراد در مکانها و زمانهای مختلف و نیز قابلیت تعیین چگونگی استفاده از این اطلاعات را توسط افراد مختلف رای مدیریت آسان می نماید. اعمال سیاستهایی مثل عدم استفاده از اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاههای همراه در زمانهای خارج از شبکه و یا عدم دسترسی به آنها در صورت ارسال آنها بدون مجوزهای لازم از طریق مدیر شبکه به خارج از شبکه و یا دسترسی به اطلاعات تنها بر روی دستگاهی خاص در صورت خروج از شبکه و اعمال سیاستهای زمانی برای دسترسی به اطلاعات و …

    مدیریت ورود کاربران به شبکه

         راهکار DLP آدپا ابزاری قدرتمند برای مدیریت نحوه ورود کاربران به شبکه بر اساس دستگاه، ساعات دسترسی، ثبت و ضبط عملکرد کاربران ، ارائه گزارشات و سوابق کاری آنها از ابتدای ورود به شبکه و شناسایی اعمال خرابکارانه می باشد.

    ایجاد ساختار هشدار به عملکرد غیر مجاز

         شما قادر خواهید بود با تدوین پیامهای هشداری نسبت به اعمال خلافکارانه ضمن ایجاد آگاهی در کاربر نسبت به نظارت مستمر سیستم بر عمل خود، فکر انجام اعمالی از این دست را از سر آنها خارج ساخته و  از دردسرهای آتی پیشگیری نمایید. علاوه بر این مکانیز شما می توانید به صورت مرحله ای شدت عمل خود را در برابر کاربر تا مسدود سازی کامل آن به همه سرویسها اعمال نمایید. با بررسی میزان هشدارهای دریافتی از سوی یک کاربر به میزان خطرناک بودن آن برای سیسنم گاه شده و با اجرای سیاستهای جدید عملیات تخریبی آتی وی را مهار نمایید.

  • نرم افزار GFI

      نرم افزار GFI به عنوان یکی از نرم افزار های پیشگام و قدرتمند ، که برنده جایزه های بسیاری بخاطر ارائه ی راه حل های مناسب شبکه برای شرکت های متوسط و کوچک می باشد ، شناخته میشود .همچنین میتواند یک نرم افزار کاملاً مقرون به صرفه  با قابلیت استفاده آسان  برای اهداف سازمانی مورد نظر شما جهت دسترسی به  تمام نیازهای شبکه ای با یک منبع واحد محسوب شود. خدماتی مانند ایجاد امنیت ، پشتیبان و آرشیو برای وب سایت ، ایمیل ، فکس و نرم افزارهای امنیتی تحت شبکه و میزبانی تمام راه حل های شبکه نمونه ای از کاربردهای این نرم افزار محسوب میشود.GFI  معتقد است به ارائه ی یک تکنولوژی ساده در هر جایی که ممکن باشد همراه با فراهم نمودن منابع و راهنمایی های تخصصی وقتی که شما به آن نیاز داشته باشید.http://www.comguard.net/images/spacer.gif    تخصص شرکت GFI در ساخت و ارائه راهکارهای مقرون بصرفه و آسان جهت مدیریت امنیت و کشف خطرات در شبکه های رایانه ای است.    این شرکت با درک بالایی که از چالشهای پیش روی کسب و کارهای مختلف دارد جهت بهینه کردن هزینه های فناوری اطلاعات در کسب و کار شما همچون یک شریک تجاری مطمئن عمل نموده است.

       

    ساختاری امن جهت رسیدگی به نیازهای کسب و کار

        با ارائه ابزارهای مختلف نظیر امنیت وب، نامه های الکترونیکی، مدیریت آرشیو اسناد، سیستم بهینه کردن فرایند ارسال و دریافت فکس، نرم افزارهای مختلف امنیتی و … ضمن کمک به سرعت بخشیدن به کسب و کار شما هزینه های ناشی از توقف کسب و کار و از دست رفتن اطلاعات را به حداقل می رساند.    شرکت GFI شرکتی جهانی با شناخت کافی از نیازهای منطقه ای است.    GFI داستانی موفق از تعامل مجموعه ای از زیر مجموعه های به هم پیوسته در ایالات متحده، انگلستان، اتریش، استرالیا، هنگ کنگ و رومانی و شبکه بسیار بزرگی از شرکای جهانی است که نتیجه آن ارائه راهکارهای سازگار با طیف وسیعی از نیازهای کاربران در سراسر جهان و حتی شناخت نیازهای کسب و کارها جلوتر از بازار بوده است.

    GFI LAN Guard

    http://www.comguard.net/images/spacer.gif پویش امنیتی شبکه و مدیریت وصله های امنیتی

        به عنوان یک مشاور مجازی که وضعیت کامل شبکه را ترسیم و به شما این را امکان میدهد تا آسیب پذیری های شبکه را پویش، شناسایی، آنالیز و اصلاح نموده و با کمترین مشکلی شبکه خود را ایمن نمایید.

    GFI EndPoint Security

    کنترل فلش دیسک ها ، آی پد و دیگر دستگاه های ارتباطی

        کنترل مجدد شبکه با مدیریت استفاده از دستگاه های ذخیره سازی قابل حمل مانند USB درایور و آی پد

    GFI Event Manager

    http://www.comguard.net/images/spacer.gif نظارت ، مدیریت  و آرشیو رویداد های ثبت شده

        راه حلی برای حفظ امنیت و سلامت شبکه با ایجاد الزامات قانونی و منظم به وسیله نظارت ، مدیریت و آرشیو رخدادهای ثبت شده ی سیستم

    GFI Network Server Monitor

    http://www.comguard.net/images/spacer.gif نرم افزار مانیتورینگ سرور شبکه

        شبکه شما را به صورت اتوماتیک جهت پیدا کرن خرابی ها و بی نظمی ها مانیتور کرده و به شما این امکان را خواهد داد که مشکلات و شرایط غیرمنتظره را پیش از اینکه کاربران یا مدیران متوجه شوند شناسایی و برطرف نمائید.

    GFI Cloudhttp://www.comguard.net/images/spacer.gif 

    مدیریت ساده  IT

        با ابر GFI شبکه خود را مدیریت، نظارت و امن نمایید . با این امکان شما میتوانید محیط  IT خود را در عرض ۱۰ دقیقه یا کمتر کنترل کنید. این که آیا شما ۵ یا ۵۰۰ کارمند دارید  فرقی نمیکند ، فقط با یک رابط کاربری ساده ی مبتنی بر وب که شامل آنتی ویروس و دارایی های شبکه  میشود میتوانید مدیریت را در   سرتا سر شبکه ، ایستگاه های کاری و سرورهای خود برقرار نمایید. با تکیه بر جوایز گسترده ای که بخاطر ارائه ی سرویس های نرم افزاری کسب نموده ، نرم افزار GFI Cloud می تواند یک راه حل یکپارچه جهت مدیریت ساده وراحتIT برای شما فراهم نماید.

    GFI Fax Manager

    آرشیو ، پشتیبانی و فکس، کاهش هزینه با فکس سرور معروف تحت شبکه

        مشکلات فکس های دستی خود را حل شده بدانید. به کمک این نرم افزاردیگر نیاز به چاپ کردن سند، راه رفتن به سمت دستگاه و انتظار برای ارسال فکس نخواهید داشت. نرم افزار GFI FaxMaker ابزاری است که امکان ارسال و دریافت فکس ها را در شبکه بدون حتی نیاز به بلند شدن از صندلی برای شما فراهم مینماید.

    GFI Mail Archiver 

    http://www.comguard.net/images/spacer.gif راه حل آرشیو کردن ایمیل ها برای شرکت های کوچک و متوسط

        ابزاری است که با تکیه بر جایزه گرفته شده بخاطر خدمات ، بسیار مناسب برای شرکت های کوچک و متوسط جهت حفظ و آرشیو نمودن تمام ایمیل های شرکتی میباشد که این امر به میزان قابل توجهی هم باعث کاهش درخواست برای پیاده سازی Exchange Server ، مدیریت و کاهش وابستگی شرکت به فایل های PST ( فایل های مربوط به اطلاعات Outlook ) شده وهم باعث کاهش سربار اضافی برای تنظیم مقررات  جهت کشف آنها و قوانین مرتبط دیگر می شود.

    GFI Mail Essential 

    http://www.comguard.net/images/spacer.gif امنیت وب و ایمیل، راه حل قدرتمند ضد هرزنامه

    نرم افزار GFI MailEssentials ،Email phishing ( ایمیل هایی که به قصد دزدی اطلاعات شخصی زده میشود ) را تشخیص و آن را بلاک می نماید. همچنین ابزارهای میدیرتی شامل بلاک کننده ها ، نظارت و گزارش ایمیل های تحت اینترنت ، لیست سرورها ، ایمیل های روی پروتکل POP3 را به ایمیل سرور شما اضافه مینماید.

    GFI Mail Securityhttp://www.comguard.net/images/spacer.gif   

    ویرایش امنیت نامه های الکترونیکی

        امنیت ایمیل های شرکت های کوچک و متوسط تا ۵ موتور جستجو گر ویروس

        نرم افزار GFI MailSecurity راه حلی است برای جستجو و تشخیص ویروس ، بد افزار و تهدیدات در محتوا و پیوست های ایمیل براساس انالیز آنها و همچنین قادر به از بین بردن آنها قبل از سرایت و آلوده کردن شبکه میباشد.

    GFI Web Monitorhttp://www.comguard.net/images/spacer.gif

    امنیت ، نظارت و کنترل دسترسی به وب

        یک راه حل آسان و قابل اعتماد  برای مدیران شبکه جهت مدیریت فعالیتهای وب سایت و دانلود کاربران را جهت بررسی وجود یا عدم وجود هرگونه ویروس یا بدافزار برای جلوگیری از آلودگی فراهم میسازد. این نرم افزار ابزاری آنلاین برای مدیریت کاربران در حال استفاده از وب سایت یا دانلود را به شما پیشنهاد میکند که باعث افزایش امنیت و بهره وری در شبکه میشود. همچنین این نرم افزار به صورت یک ماژول و پلاگین میتواند در فایروال ISA/TMG اضافه و مورد استفاده قرار بگیرد.

    GFI Mail Essential Onlinehttp://www.comguard.net/images/spacer.gif

     GFI MailEssential Online    سرویس ای است که به صورت جامع و کامل امنیت ایمیل ها و فیلترینگ هرزنامه ها را انجام داده و به راحتی قابل اضافه کردن و نگه داری میباشد. همانند سرویس های مبتنی بر ابر شبکه ، فیلترینگ هرزنامه ها از طریق چندین تکنولوژی برای جلوگیری ۱۰۰% از ورود ویروس ها و ۹۹% Junk ایمیل ها قبل از اینکه بتوانند با عث آلودگی شبکه شوند استفاده مینماید.    دارای ویژگی ای میباشد که که شما میتوانید بدون وقفه حتی وقتی ایمیل سرور شما در حالت آفلاین قرار دارد به ایمیل هایتان دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، یک سرویس بایگانی یکپارچه اختیاری ایمن، از ایمیل های مهم شما جهت جستجو و بازیابی محافظت می کند.

    GFI Wireless Sentryhttp://www.comguard.net/images/spacer.gif

        نرم افزار GFI WirelessSentry  یک ناحیه وسیع و انعطاف پذیر برای مدیران شبکه جهت نظارت ، مدیریت و برقراری امنیت در شبکه های بی سیم    فراهم مینماید.

  • GFI End Point Security

    این نرم افزار در جهت حفظ اطلاعات، دزدیده شدن، آلوده شدن به ویروس و کنترل دسترسی به دستگاههای جانبی به کاربر کمک میکند.متاسفانه بیشتر شرکتها تا زمانی که اتفاق بدی برایشان نیافتد از تهدیدات موجود غافل هستند و یا آنها را نادیده میگیرند. با توجه به تحقیق صورت گرفته به سفارش GFIو توسط eMediaدر ایالات متحده تعداد بسیار کمی از شرکتهای متوسط به تجهیزات و حافظه های قابل حمل به عنوان یک مخاطره بزرگ توجه داستند در حالی که کمتر از ۲۰% از آنها اقدام به پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری جهت جلوگیری از این مخاطرات کرده بودند. نکته کلیدی مدیریت دستگاه های جانبی قابل حمل این است که راهکاری امنیتی در نقطه پایانی نصب گردد و امکان کنترل و نظارت در خصوص اینکه کدام دستگاه ها، توسط چه کسانی در حال استفاده هستند یا استفاده شده اند و چه داده هایی به آنها منتقل شده است را به مدیران شبکه بدهد.افزایش استفاده از تجهیزاتی مانند iPod، حافظه های USB، تلفن های هوشمند و دیگر تجهیزات قابل حمل موجب افزایش خطر نشت اطلاعات و فعالیتهای بدخواهانه در شبکه شده است. در حالیکه اکثر شرکتهای بزرگ از نرم افزار آنتی ویروس، دیواره آتش, سیستمهای امنیت نامه های الکترونیکی و محتوای وب به منظور محافظت در برابر مخاطرات خارجی استفاده می نمایند، تعداد کمی از آنها متوجه هستند که کپی کردن حجم عظیمی از داده های محرمانه و حساس شرکت در یک iPodیا حافظه USBبرای یک کارمند چقدر آسان بوده و هیچکس هم از این عمل باخبر نخواهد شد. این عمل همچنین به احتمال قوی موجب انتشار ویروس، بدافزار و نرم افزارهای غیرقانونی در شبکه خواهد شد. راه سختگیرانه جلوگیری از این اتفاقات قفل کردن تمامی پورت های USBمی باشد اما این روش نه پایدار و نه عملی خواهد بود.با استفاده از GFI EndPoint Securityمیتوانید بصورت مرکزی دسترسی کاربران به رسانه های ذخیره سازی را غیرفعال کرده و از سرقت اطلاعات و یا ورود بدافزارهایی از قبیل ویروسها و اسبهای تراوا به شبکه توسط کاربر ممانعت نمایید. گرچه شما میتوانید از طریق تنظیمات BIOS، دسترسی به حافظه های قابل حمل از قبیل CDیا فلاپی را غیرفعال نمایید اما این راهکار در دنیای واقعی غیرعملی به حساب می آید. چراکه برای حذف این سیاست امنیتی ناچار خواهید بود بصورت حضوری به هر سیستم مراجعه کرده و بصورت موقت این ابزارها را فعال نمایید. از طرف دیگر کاربران حرفه ای قادر به هک BIOSهستند.  GFI EndPoint Securityبه شما امکان کنترل سطح وسیعی ازدستگاه های مختلف را میدهد.علاوه بر مسدود نمودن دسترسی به رسانه های ذخیره سازی قابل حمل، GFI EndPoint Securityکلیه فعالیت های کاربر در رابطه با این افزارها را به SQLسرور مرکزی و سرور ثبت وقایع ارسال می نماید. هر زمان که کاربر به سیستم وارد میشود فهرستی از فایلهایی که به آنها دسترسی پیدا میکند تهیه میگردد.

          ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار عبارتست از:

        • کنترل گسترده بر روی استفاده از USB، iPodو دیگر دستگاه­های پرتابل
        • جلوگیری از سرقت اطلاعات داخلی و سرایت نرم­افزارهای مخرب
        • مدیریت دسترسی کاربر و حفاظت شبکه شما در برابر تهدیدهای مطرح شده توسط محیط ذخیره سازی پرتابل
        • ثبت اتصال دستگاه­های پرتابل به شبکه
        • رمز گذاری کردن دستگاه های پرتابل
        • متمرکز کردن نظارت بر شبکه، شناسایی دستگاه­های متصل به شبکه و انجام کارهای مختلف و مرتبط
        • Policy Creation Wizard
        • آنالیز هفتگی و ماهیانه
        • محافظت خودکار از کامپیوترهای جدید متصل به شبکه
        • توانایی دانلود خودکار و نصب SQL Expressدر صورت نبودن سرورDB
        • کنترل دسترسی پیشرفته به صورت لیست سیاه وسفید
        • گزارش کامل موارد استفاده ی دستگاه به وسیله افزونه  GFI ReportPack
        •    کنترل وضعیت فعلی سیستم و داشتن هشدار دهنده ی آنلاین
        • توسعه عامل ناخواسته به صورت ساده
        • اجازه برای دسترسی موقت به دستگاه
        • اسکن و شناسایی فهرستی از دستگاه­هایی که استفاده شده­اند یا در حال حاضر استفاده می­­شوند
        • عامل محافظت کننده از رمز عبور از ­tampجلوگیری می­کند و محافظت از ویندوز­۷از عوامل بدون­tampرا فراهم می آورد
        • پشتیبانی از Bit locker  ویندوز۷
        • فرستادن پیغامی برای Userها هنگامی که دسترسی آنها به دستگاهی قطع شده است
        • مشاهده فعالیت کاربران و ثبت موارد استفاده شده توسط دستگاه بر روی سرورbackend DB
        • عملگر نگهدارنده این امکان را به مدیر شبکه می­دهد که اطلاعات خاصی را که از زمان استفاده آن­ها مدت زیادی گذشته را deleteکند
        • می­تواند کامپیوترها را بوسیله یک بخش / دامنه تقسیم بندی کند
        • پشتیبانی از شبکه­های عملیاتی در هر زبان Unicodeو…

         مزایا

        • جلوگیری از سرقت/نشت اطلاعات به وسیله کنترل دسترسی به تجهیزات حافظه قابل حمل با کمترین زحمت
        •   جلوگیری از انتشار نرم افزار های مخرب و غیرمجاز در شبکه
        • مدیران شبکه را قادر می سازد تا دستگاه های جانبی را بر اساس کلاس، پسوند فایل، پورت فیزیکی یا کد شناسایی قطعه مسدود نمایند
        • به مدیران شبکه امکان میدهد تا در بازه های زمانی مشخص اجازه دسترسی به پورت و یا دستگاه خاصی را صادر نمایند
        • اگر امکان نصب سرور پایگاه داده وجود نداشته باشد، میتواند Express SQLرا به صورت خودکار دریافت و نصب نماید.
        • GFI EndPoint Securityمدیران شبکه را قادر می سازد دسترسی و ثبت فعالیت کاربران را در خصوص موارد زیر بصورت فعال مدیریت کنند:
        •   پخش کننده های صوتی و تصویری از جمله Creative Zen، iPodو …
        •   حافظه های CompactFlash، USB، کارت های حافظه، لوح فشرده و دیسکتها و دیگر حافظه های جانبی قابل حمل
        • PDAها، گوشی های موبایل iPhone، تلفن های هوشمند و سایر وسایل ارتباطی مشابه
        • کارتهای شبکه، لپ تاپها و سایر وسایل ارتباطی در شبکه
  • GFI Events Manager

    این نرم افزار قابلیت ثبت، مدیریت، آرشیو بندی کلیه رخدادها در سطح سیستم عاملهای داخل شبکه و پایش یا مانیتور کردن به صورت همزمان موارد ثبت شده را دارد.

          خصوصیات برجسته این نرم افزار عبارتست از:

        • متمرکز کردن ثبت وقایع.
        • نظارت و هشدار بلادرنگ ۳۶۵×۷×۲۴روزه.
        • موتور اسکن کننده با کارایی بالا.
        • جمع­آوری داده­های­Eventهای توزیع شده روی یک­WANبر روی یک­Data Centerو یا آرشیو کردن خودکار تمام­Event­ها به صورت فایل.
        • مدیریت ثبت Eventها بر اساس قانون.
        • مکانیزمAuto Update.
        • داشبورد بسیار قدرتمند.
        • قابلیت فیلتر­ کردن پیشرفته Eventها شامل قانون یک کلیک و ایجاد فیلتر.
        • پروفایل اسکن کننده  Event logها.
        • گزارش اطلاعات امنیتی کلیدی که در شبکه اتفاق می­افتد.
        • دنبال کردن فعالیت کاربر در SharePoint.
        • کمک به تطابق PCI DSSو دیگر ضوابط.
        • پشتیبانی دستگاه­های جدید.
        • ممیزی سرور SQL.
        • پشتیبانی ممیزی سرورOracleبرای نسخه­های۹i،۱۰g ،۱۱g .
        • ترجمه  Eventهای رمز شده ویندوز.
        • چند کاره بودن برای تامین نیازهای چندگانه.
        • از بین بردن نویز یا  Eventهای بی­ارزش که حجم زیادی از ­ Event­های امنیتی را شامل می شوند.
        • گزارش برنامه زمان بندی و توزیع خودکار آن توسط.Email
        • Eventها می­توانند به فایل­های ­HTMLقابل تغییر فرستاده شوند.
        •    پشتیبانی محیط­های مجازی
        • نظارت، مدیریت و آرشیو سازی Eventآسان شده
        • نظارت بر سلامتی شبکه
        • برای مقبولیت نظارتی
        • برای تحقیقات قانونی
        • کنترل دقیق تر رخدادها
  • GFI Fax Maker

    این نرم افزار توانایی مدیریت فکس را برای سازمانها دارد. با استفاده از این نرم افزار شما وقت کمتری را برای ارسال و جمع آوری و توزیع نمابرهای خود صرف می کنید.

          قابلیت های این نرم افزار به شرح ذیل میباشد:

      • Gatewayپیام کوتاه و پیام متنی به کاربران اجازه ارسال آن­ها را از سیستم شخصی­شان می­دهد
      • با گزارش­گیری قدرتمند از طریق Report Packیکپارچه ارزشGFIFM چند برابر می­شود
      • از Mail Server­های چندگانه و Clusteringپشتیبانی می­کند
      • پشتیبانی از ISDN  محلی
      • بایگانی Faxها در GFI Mail Archiverیا SQLیا در راه حل­های بایگانی دیگر
      • پشتیبانی OCRبرای ۱۱۵ زبان غربی
      • همکاری در کسب موافقت HIPAA
      • پشتیبانی از Fax class 2.1
      • پشتیبانی Outlook Contact
      • هزینه خودتان را باFax سرور عمومی GFIکاهش دهید
      • بدون دردسر مدیریتی
      • یکپارچگی کامل با فرایندهای تجاری موجود
      • یکپارچگی باActive Directory ­مشغله مدیر را کم می­کند
      • پشتیبانی از MS Exchange،  Lotus Dominoو دیگرSMTPسرورها
      • Fax over IP: XCAPIازSDK v6.3پشتیبانی می­کند و با آن یکپارچه شده است و کانالXCAPI FoIPبرای یک سال رایگان
      • ارسال فاکس خودکار / مسیریابی فاکس حتمی
      • و دیگر قابلیت های منحصر به فرد …
  • GFI Lan Guard

    GFI Lan Guardراهکاری است که تاکنون موفق به اخذ جوایز بسیار از مراجع معتبر مختلف گشته و به وسیله هزاران مشتری در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است و به شما امکان میدهد تا آسیب پذیری های شبکه را پویش، شناسایی، ارزیابی و اصلاح نموده و با کمترین مشکلی شبکه خود را ایمن نمایید. به عنوان یک مدیر شبکه تا زمانی که از چند محصول مختلف استفاده میکنید ناچار خواهید بود با مشکلاتی در ارتباط با مدیریت وصله های امنیتی، مسایل شناسایی آسیب پذیری های امنیتی و بازرسی شبکه بصورت جداگانه برخورد نمایید. در حالیکه با استفاده ازGFI Lan Guardمیتوانید سه رکن اساسی مدیریت آسیب پذیری های شبکه را با استفاده از یک ابزار مدیریت نمایید. همچنین این ابزار به شما امکان میدهد تصویر کاملی از وضعیت شبکه خود بدست آورید و هر چه سریعتر و موثرتر به شبکه ای امنتر دسترسی پیدا میکنید.این نرم افزار تمام اطلاعات مورد نیاز شبکه، اطلاعات سخت افزاری در حال استفاده و قابلیت شناسایی و گزارش برنامه های نصب شده غیرمجاز را دارد.

          مزایا

      • کاهش مجموع هزینه های خرید و مالکیت نرم افزارهای امنیتی با متمرکز سازی پویش آسیب پذیری های شبکه، مدیریت وصله های امنیتی و بازرسی شبکه در یک ابزار
      • نصب خودکار وصله های امنیتی محصولات مایکروسافت و دیگر برنامه های کاربردی
      • اجرای بیش از ۴۵،۰۰۰ ارزیابی امنیتی در سراسر شبکه و حتی محیط های مجازی
      • ارائه گزینه های اجرای عملیات بصورت خودکار به شما کمک میکنند حفاظت از امنیت شبکه با کمترین زحمت مدیریتی اجرا شود
      • امکان نشر اسکریپت و نصب نرم افزارهای شخصی در سطح شبکه
      • کمک به مدیران جهت انطباق با استاندارد PCI DSSو دیگر قوانین بین المللی
      • راهکار یکپارچه مدیریت آسیب پذیری ها

      

        از جمله قابلیتهای این نرم افزار میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

      • مدیریت Patch
      • پویش، مدیریت و ارزیابی نقاط آسیب پذیر
      • مدیریت وصله های امنیتی و بازسازی سیستم عامل ها و محصولات مختلف مایکروسافت
      • مدیریت وصله ها در دیگر برنامه های کاربردی از جمله Adobe Flash Player, Adobe Acrobat, Apple Quick time, Java Runtime, Mozilla Firefox, Adobe Readerو …
      • بازرسی شبکه و نرم افزار
      • بازرسی بر مبنای Agentو بدون Agent
      • انجام پویش های همزمان از طریق موتور پویش Multi-Thead
      • شناسایی ماشین های مجازی و پشتیبانی از ماشین ها/محیط های مجازی
      • امکان پیدا کردن سیستم عاملهایی که بیش از حد اطلاعات خود را بروز میدهند
      • ارائه گزارش های گسترده و دیگر قابلیتهای منحصر به فرد

    مدیریت وصله ها:

          وصله کردن آسیب پذیری ها قبل از اینکه حمله ای به شبکه شما صورت پذیرد، یکی از حیاتی ترین اقدامات در جهت حفظ کسب و کار شما می باشد. حملات صورت گرفته به شبکه که به واسطه وجود رخنه در سیستم عامل ها ونرم افزار ها  ایجاد میشود به دلیل عدم نصب وصله های مهم امنیتی بوجود می آید. نرم افزار GFILANGUARD  توانایی اسکن و تشخیص آسیب پذیری های سیستم عامل هایی همچون Mac ، Linux و همچنین آسیب پذیری های بوجود آمده در نرم افزار های مختلف را قبل از بروز مشکل بررسی خواهد کرد و پس از بررسی وصله های امنیتی روزانه را به کلاینت ها اعمال خواهد کرد.

     ارزیابی آسیب پذیری: کشف به موقع تهدیدات امنیتی

        نرم افزار GFILANGUARD  توانایی پویش و ارزیابی آسیب پذیری سیستم عامل ها، محیط های مجازی وهمچنین نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم های موجود در شبکه را با استفاده از پایگاه داده های امنیتی معروفی همچون OVAL  و SANS  را دارد.GFI         این امکان را به شما خواهد داد که وضعیت امنیت شبکه خود را ارزیابی کرده ، درصد ریسک موجود در شبکه و درجه تهدیدی که شبکه با آن مواجه است را بدست آورید و همچنین پیشنهاداتی در جهت رفع مشکلات قبل از وقوع ارایه خواهد داد.

    ممیزی شبکه: تحلیل متمرکز شبکه

          نرم افزار  GFILANGUARD توانایی ارایه تحلیلی دقیق از وضعیت شبکه شما را خواهد داشت.این روند شامل تحلیل برنامه های کاربردی و یا تنظیمات پیش فرض مطرح شده در یک ریسک امنیتی می باشد.GFILANGUARD همچنین یک نمای کلی از نرم افزارهای نصب شده، سخت افزار های موجود در شبکه، دیوایس های موبایل متصل شده به Exchange Server، وضعیت نرم افزارهای امنیتی ( فایروال، آنتی ویروس، آنتی اسپم وغیره)، پورت های باز، و هرسرویس موجود بر روی ماشین های شبکه را خواهد داشت. 

  • GFI Mail Archiver

    •    مدیریت مطمئن و موثر ایمیل­های حیاتی تجاری شما
    •    کاهش هزینه ذخیره­سازی و مسائل مربوط به فایل PST
    •    کمک به پشتیبانی و رفع نیاز بصورت قانونی
    •    کاربران از ایمیل­های باسرعت، صندوق ایمیل نامحدود و دسترسی در هرزمان به ایمیل­ها لذت می­برند.
    •    شناسایی موضوع تجارت از داده­ دربایگانی ایمیل شما با گزارشات Mail insights
    •    پیدا کردن و بازگرداندن ایمیل­های درخواستی سریع و راحت است.
    •    دسترسی به اطلاعات کلیدی از طریق داشبورد مدیریت پویا در یک لحظه
    •    جابجا شدن فایل­های PSTقدیمی ذخیره شده برروی ماشین سرویس گیرنده بخش GFI MailArchiverجدید
    •    راه اندازی ضبط ایمیل و سیاست­های طبقه­بندی
    •    مشاهده حقوق دسترسی افراد و کاربران معاف از بایگانی ایمیل
    •    جمع آوری و بایگانی ایمیل­ها از سراسر جهان در یک موقعیت جهانی
    •    بازگرداندن صندوق پستی از بایگانی و ممیزی بایگانی ایمیل خود برای اطمینان از عدم تغییر
    •    پشتیبانی از تمامی مرورگرهای وب از قبیل Internet Explorer,FireFox,Google Chrome,Safari
  • GFI Web Monitor

    قابلیت مانیتورینگ یا پایش با نظارت برسطح دسترسی به اینترنت و فایلهای دانلود شدهتحقیقی که توسط موسسه IDCصورت گرفته است نشان می­دهد ۴۰% از دسترسی کارکنان به اینترنت ربطی به کار آنها ندارد. از آنجا که قطع کامل اینترنت در ادارات عملی نمی­باشد، نرم­افزارهای کنترل دسترسی و نظارت بر اینترنت مدیران شبکه را قادر می­سازند استفاده­های متفرقه از اینترنت را کاهش دهند. GFI Web Monitorبا ارائه توانایی کنترل و نظارت بر دسترسی کاربران به صورت بلادرنگ به شما کمک می­کند که کارایی کارکنان سازمان را ارتقاء بخشیده و به شما اطمینان خواهد داد که فعالیتهای وبگردی کارکنان در ارتباط با نیازهای کسب و کار بوده و کلیه فایلهای دانلود شده عاری از ویروس و دیگر بدافزارها می­باشند.GFI Web Monitorاز پایگاه داده دسته­بندی وب سایتها به نام­Web Gradeاستفاده می­کند که با استفاده از آن به شما امکان کنترل دسترسی به گروه­های مختلف وب سایت با استفاده از به شما امکان کنترل دسترسی و عدم اجازه دسترسی به گروه­های مختلف وب سایت­ها مانند بزرگسالان­، بازی­های آنلاین، ایمیل­های شخصی، وب سایت­های مسافرتی، شبکه­های اجتماعی و ….. را می­دهد. این پایگاه داده عظیم بیش از ۲۶۰،۰۰۰،۰۰۰ آدرس اینترنتی را شامل می­شود که بصورت روزانه نیز بروزرسانی می­گردد.

          با استفاده از­ GFI Web Monitorشما می­توانید:

        • بر وب­گردی و دانلودهای کاربران از طریق گزارش­های تعاملی و چند سطحی نظارت نمایید.
        • مصرف اینترنت کاربران را کنترل کرده و بهره وری کارکنان را از طریق محدود کردن دسترسی به وب سایت­های غیر کاری افزایش دهید.
        • زیرساخت شبکه خود را از طریق اطمینان از عاری بودن فایل­های دانلود شده از ویروس، جاسوس افزار و دیگر بد افزارها ایمن نمایید.

          قابلیت های این نرم افزار به شرح ذیل میباشد:

        • اسکن بلادرنگ (Real time Scanning)
        •    امکان دسترسی کنترل شده به واسط پیکربندی و نظارت برنامه
        •    نظارت و قطع دسترسی یک ارتباط به صورت بلادرنگ
        •    نظارت یا قطع دانلود پنهان برنامه های کاربردی
        •    امکان تعریف لیست سیاه و لیست سفید
        • امکان تعریف استثنائات در سیاست ها
        • اسکن یا پویش HTTPS
        • ذخیره سازی صفحات وب
        • پنهان سازی اطلاعات شخصی
        • پشتیبانی از محیط های مجازی

        این نرم افزار در سه نسخه ارائه میگردد:

    نسخهWeb Filter:

    شامل امکان کنترل وبگردی کاربران بر اساس سهمیه زمانی و پهنای باند و همچنین فیلترینگ صفحات وب بر اساس آدرس URLو دسته بندی وب سایتها میشود.

    نسخهWeb Security:

    شامل کنترل و پویش یا اسکن وجود ویروس در فایل های دانلود شده از طریق چند موتور ضد ویروس و ضد فیشینگ (Phishing)و کنترل MSN/Live Messengerمی باشد.

    نسخهUnified Protection:

    شامل ادغام دو نسخه Web Filterو  Web Securityمیباشد.

    بررسی موتورهای جستجو و قوانین مرور سایت ها.

        • قوانین پهنای باند و کنترل آن.
        • توانایی اسکن بلادرنگ دانلودها با استفاده از چندین آنتی ویروس
        •  اجرای حتمیSafe Search
        •  استثناء برای قوانین فیلتر وب
        • توانایی  بلاک رسانه های قابل پخش برای مدیریت پهنای باند
        •  مدیریت انواع فایل هایی که کاربر می تواند دانلود کند.
        • محافظت در برابر وبسایت های فیشینگ.
        • کنترل نرم افزارهای پیام رسان.
        • بلاک وبسایت های مشکوک.
        • هشدارهایی بر اساس فعالیت کاربر.
        • اسکن  HTTPS
        • ساخت استثناء از لیست های مجاز و غیر مجاز.
        • گمنام سازی اطلاعات شخصی.
        • پشتیبانی از محیط های مجازی.

    نظارت و کنترل فعالیت های اینترنتی

         فعالیت های کنترل نشده کاربران در وبسایت ها نه تنها می تواند باعث نفوذ بد افزار ها به شبکه شما شود همچنین می تواند به میزان قابل توجهی بهروری را کاهش دهد و در نتیجه باعث افزایش هزینه های جانبی گردد.   نرم افزارGFI WEBMONITOR  با ادغام دو قابلیت فیلتر ترافیک های نرم افزاری و طبقه بندی وبسایت ها، توانایی منحصر بفردی در فیلترینگ وبسایت ها اریه خواهد کرد که در اینصورت کنترل کامل و دقیقی بر روی نرم افزارهای استفاده شده و فعالیت های انجام شده در محیط اینترنت خواهیم داشت.

    مدیریت پهنای باند و میزان استفاده از اینترنت

         مشاهده وب سایت هایی همچون YouTube  و گشت و گذار طولانی  در شبکه های اجتماعی همچون Facebook توسط کاربران ، منجر به مصرف قسمت زیادی از پهنای باند شما خواهد شد.     نرم افزار کنترل پهنای باندGFI  WebMonitor ، اطلاعات کاملی در خصوص چگونگی استفاده از پهنای باند توسط کاربران خواهد داد.     داشبورد این نرم افزار تصویر کامل و روشنی  از میزان پهنای باند مصرف شده توسط کاربران ارایه میدهد. نمایش میزان فعالیت های مرتبط با کار و فعالیت های غیر مرتبط  با کار در محیط اینترنت که از امکانات تعبیه شده در این نرم افزار می باشد به نوبه خود سهم قابل توجهی در کاهش هزینه ها  خواهد داشت.

    برقراری امنیت برای مرورگر محیط اینترنت

         محافظت از شبکه در برابر تهدیدات مبتنی بر وب، یکی از بزرگترین چالش ها برای صنعت IT  و مدیران امنیتی می باشد.     نادیده گرفتن خطرات ناشی از فعالیت های آنلاین می تواند منجر به آلوده شدن سیستم ها به بد افزار ها و حتی از دست دادن داده ها شود.     در نتیجه سازمان ها با مشکلاتی همچون هزینه های سنگین، کاهش بهره وری، از کار افتادن شبکه، به خطر افتادن اطلاعات حیاتی کسب و کار  و هزینه هایی برای ترمیم این مشکلات روبرو خواهند بود. نرم افزار GFI Webmonitor ،  توانایی اسکن بلادرنگ دانلود ها با استفاده از چندین   موتور آنتی ویروس ، جهت جلوگیری از دانلود بد افزارها را دارا میباشد  وبواسطه این قابلیت و قابلیت های دیگری چون بررسی سایت ها جهت حفاظت از محرمانگی داده در هنگام انتقال، محافظت در برابر وب سایت های فیشینگ و… سطح امنیتی قابل توجهی را برای شما بوجود خواهد آورد.

  • GFI Network Server Monitor

    این نرم افزار مدیران ITرا قادر میسازد که به آسانی شبکه شرکت را برای خرابیها و بی نظمی ها مانیتور نمایند. با این نرم افزار میتوانید مشکلات و شرایط غیرمنتظره را پیش از اینکه به کاربران یا مدیران گزارش دهد شناسایی و برطرف نمائید.این نرم افزار با مانیتور کردن کلیه جنبه های ویندوز و لینوکس سرور، ایستگاه های کاری و دستگاه ها (مسیریاب و …) دسترسی به شبکه را افزایش می دهد. زمانی که نقصان یا خرابی شناسایی میشود این نرم افزار با ارسال ایمیل، پیجر و یا پیام کوتاه اخطار میدهد و همزمان راهکارهای اصلاحی را به صورت خودکار (برای مثال Rebooting the machine، Restarting the serviceیا Running the status of the serviceصورت میگیرد). این نرم افزار با قابلیت نصب و راه اندازی و استفاده آسان بسیار مقرون به صرفه است.

     مزایا:

    • مانیتور کردن نقصان و خرابی های نرم افزاری و سخت افزاری برای سرورها و شبکه
    •   مانیتور کردن سرورهای وب، Exchange، ISAو SQLبه صورت پیش فرض
    • مانیتور کردن فضای هارد دیسک، خدمات، فرایندها و غیره بر روی سرورها و ایستگاه های کاری
    • قابلیت نصب و راه اندازی و استفاده آسان بدون نیاز به کلاینت
    • مانیتورینگ سرورهای ترمینال توسط log inکردن
    • این نرم افزار وضعیت ترمینال سرور را به وسیله log off/log inمانیتور و چک میکند و این روش مانیتورینگ مبتنیبر رخدادها است که ترمینال سرور ایجاد میکند.
    • مانیتورینگ سرورهای پایگاه داده (SQL/ODBC)
    • مانیتورینگ سرورهای لینوکس
    •     راهکارهای اصلاحی بصورت خودکار
    •      نحوه عملکرد نظارت کامپیوتر
    • عملکرد میزان استفاده از CPU: اطمینان حاصل مینماید که میزان استفاده پردازشگر از یک سطح معینی عبور نکند.
    • شمارنده عملکرد: نظارت بر هر گونه عملکرد سیستم داخلی، از جمله شمارنده های مورد استفاده توسط SQL سرورو MSMQ.
    • عملکرد اندازه دایرکتوری: اطمینان حاصل مینماید که یک دایرکتوری خاص تا بیش از X مقداراز فضای هارد را اشغال نمیکند.
    •     نحوه عملکرد سرویس اینترنت
    • عملکرد HTTP: دسترسی به سایتهای HTTPو HTTPSرا بررسی میکند؛ در صورت لزوم مجوز عبور میدهد.
    • بررسی محتوای وب سایت: محتوای وب سایت را با تعیین یک الگوی متنی بررسی مینماید.
    • عملکرد FTP: دسترسی FTPسرور/سایت را بررسی میکند.
    • عملکرد ICMP ping: یک میزبان راه دور را برای دسترسی بررسی میکند.
    • عملکرد سرور IMAP: عملکرد سرویس IMAPرا توسط  log inکردن سرویس و چک کردن تعداد ایمیل هایی که در پوشه خاص بر روی سرور IMAPقرار دارد را بررسی میکند.
    • هشدار و اطلاع رسانی ازطریقایمیل، پیجر یاSMS.
    • پشتیبانی برای سرور SQL/ MSAccess  بهعنوان پایگاه داده داخلی
    • نمایش وضعیت شبکهراازهرنقطهدرجهان
    • نظارت برشبکه های داخلی با استفاده از VBScript  وSSH
    • نظارت کاربران، گروه ها و دیگر اطلاعات مربوط به اکتیو دایرکتوری
    • پشتیبانی ازپوشههای تو در تو
    •   تکرار اقدامات اداری برای حصول اطمینان از اجرای یک سرویس
    •   پشتیبانی محیط های مجازی