فروش گوشی‌های گلکسی M سامسونگ از طریق خرده‌فروشی‌ها در سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود

سامسونگ به منظور جبران کاهش چشمگیر سهم خود در بازار هندوستان طی چند فصل اخیر از هندست‌های مقرون‌به‌صرفه سری گلکسی M در این بازار رونمایی کرد. این گوشی‌ها از طریق فروشگاه‌های Flipkart، آمازون و وب‌سایت اختصاصی سامسونگ قابل دسترس بودند. بعلاوه فروشگاه‌های Samsung Experience Store در سراسر کشور نیز اقدام به عرضه این هندست‌ها کردند. با این‌حال یک موضوع مهم یعنی بازار متفرقه آفلاین از قلم افتاده بود و ظاهرا غول کره‌ای قصد دارد این مشکل را در سال 2020 حل‌ و فصل نماید.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Economic Times، به‌دنبال کاهش 30 تا 40 درصدی میزان فروش آفلاین، بسیاری از خرده‌فروشان از تولیدکنندگان بزرگی نظیر شیائومی، ویوو، اوپو و سامسونگ درخواست کرده‌اند تا همکاری 2 طرفه میان آن‌ها مجددا آغاز شود.

برخی ارگان‌های ملی نظیر اتحادیه تاجران هندوستان (All India Tracer) و انجمن خرده‌فروشان موبایلی هندوستان (All India Mobile Retailers) نیز در خصوص وضع قیمت‌گذاری ناعادلانه توسط خرده‌فروشی‌های آنلاین ابراز نگرانی نموده‌اند؛ خصوصا آن‌که در دوران طولانی تعطیلات، مردم مبالغ هنگفتی را هزینه خواهند کرد.

به گفته وب‌سایت Economic Times، سامسونگ قصد دارد که در سال آینده هندست‌های سری گلکسی M خود را از طریق فروشگاه‌های فیزیکی نیز عرضه نماید. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا چنین اقدامی موجب تغییر چشم‌انداز تجارت آنلاین یا افزایش میزان فروش کلی هندست‌های سامسونگی خواهد شد یا خیر. با این‌حال تولیدکننده کره‌ای از هیچ فرصتی چشم‌پوشی نخواهد کرد. بر اساس شایعات، اکنون سامسونگ مشغول آماده‌سازی اسمارت‌فون‌های گلکسی M21، گلکسی M31 و گلکسی M41 با تراشه‌هایی قدرتمندتر و دوربین‌های اصلی باکیفیت‌تر است. بدین منظور سامسونگ از حسگر 64 مگاپیکسلی رویت شده در برخی دستگاه‌های پرچم‌دار نیز بهره خواهد برد.

نوشته فروش گوشی‌های گلکسی M سامسونگ از طریق خرده‌فروشی‌ها در سال 2020 آغاز می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.