فصل سوم بازی Call of Duty: Mobile اسلحه‌ها، حالت‌ها و نقشه‌های جدیدی را شامل می‌شود

Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty: Mobile در مهرماه 1398 (اکتبر 2019) منتشر شد. این بازی به‌سرعت توانست که توجه بازی‌بازان پلتفرم موبایل را به خود جلب کرده، میلیون‌ها بار دانلود شود و همچنین جایزه بهترین بازی موبایلی سال را نیز از آن خود کند. حال، شرکت Activision آماده است تا با انتشار به‌روزرسانی فصل سوم (Season 3) و نیز حالت‌های آتی Battle و Premium Pass، لحظات اکشن بیشتری را به بازی‌بازان ارایه دهد.

Call of Duty: Mobile

حالت Battle Pass به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد که با اتمام مأموریت‌های روزانه و هفتگی در بخش چندنفره، به آیتم‌های بازشدنی (unlockable items) دسترسی داشته باشند. قرار است که این حالت در تاریخ 29 دی (19 ژانویه) راه‌اندازی شود. حالت جدید Premium Pass نیز با استفاده از امتیازات COD قابل بازگشایی است. این حالت محتوای اختصاصی مانند اسلحه‌ها، پوسته‌ها و همچنین توانایی دریافت XP بیشتر جهت افزایش سریع رتبه را نیز فراهم می‌آورد.

فصل سوم Call of Duty: Mobile علاوه بر حالت‌های جدید، دو نقشه جدید را نیز به همراه دارد: Scrapyard و Cage. نقشه Scrapyard با آخرین به‌روزرسانی در دسترس قرار می‌گیرد و نقشه Cage نیز که در آینده منتشر خواهد شد. یک حالت چندنفره جدید به نام Rapid Fire نیز وجود دارد. این حالت تجربه‌ای سریع و مشابه بازی‌های آرکید را به ارمغان می‌آورد. حالت Warfare نیز دو تیم 20 نفره را در سناریوی بتل رویال (Battle Royale) در مقابل هم قرار می‌دهد.

Call of Duty: Mobile Call of Duty: Mobile

نوشته فصل سوم بازی Call of Duty: Mobile اسلحه‌ها، حالت‌ها و نقشه‌های جدیدی را شامل می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.