فعالیت دو برند ال‌جی و سامسونگ در بازار لوازم خانگی کشور ممنوع است!

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کشور اعلام کرد: ال‌جی و سامسونگ در شرایط سخت تحریم ایران را تنها گذاشتند، در حوزه قضایی اجازه بازگشت این دو برند به بازار کشور را نخواهیم داد و قطعا امکان فعالیت این دو شرکت در ایران وجود ندارد.

عمرانی با تاکید بر عزم جدی برای مبارزه با قاچاق در کشور گفت: یکی از موانع بر سر راه رشد و توسعه تولیدات داخلی، قاچاق است. جلوی واردات و قاچاق کالا را نه تنها در بخش لوازم خانگی بلکه در هر حوزه‌ای که نمونه تولیدی داخلی وجود دارد، می‌گیریم. در صورت اقدام در این خصوص نیز عاملان آن تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: صنعت لوازم خانگی و خودرو هر کشور، یکی از شاخص‌های صنعتی بودن یک کشور است. تولیدات ایرانی، از نظر مهندسی، ساخت و قطعه‌سازی در حوزه لوازم خانگی، پیشرفت چشمگیری داشته و اگر محصولات ایرانی را با لوگوی یک برند خارجی عرضه کنند، قطعا باورمان می‌شود که این محصول خارجی است.

ال‌جی‌ و سامسونگ اجازه فعالیت در کشور را ندارند

معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص بازگشت برند‌های مشهور ال‌جی و سامسونگ به بازار کشور اعلام کرد: این دو شرکت با سیاست‌های خود در شرایط سخت تحریم مردم را تنها گذاشتند، ما در حوزه قضایی اجازه ورود این دو شرکت به بازار کشور را نمی‌دهیم و به طور حتم امکان فعالیت ال‌جی و سامسونگ در کشور وجود ندارد.

عمرانی با تاکید به سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: به خطر انداختن دستاوردهایی که در زمان تحریم به دست آمده کار نادرستی است. از منظر حقوقی دو برند در شرایط سختی کشور را ترک کردند که اتفاقا کار خوبی بود و به رشد صنعت لوازم داخلی در داخل کشور کمک کرد. کارگران و مهندسان ایرانی نشان دادند که از رقبای خود عملکرد بهتری دارند و ما در قوه قضاییه اجازه نمی‌دهیم محصولاتی که دارای نمونه داخلی هستند، به کشور وارد شود.

نوشته فعالیت دو برند ال‌جی و سامسونگ در بازار لوازم خانگی کشور ممنوع است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.