فناوری SuperFlashCharge باتری ۴۰۰۰mAh را در ۱۳ دقیقه شارژ می‌کند!

SuperFlashCharge

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که شیائومی در ماه مارس از فناوری شارژ 100 واتی خود رونمایی کرد. اما با گذشت تنها چند ماه، حالا کمپانی Vivo تکنولوژی SuperFlashCharge خود را معرفی می‌کند که به ادعای این شرکت توانی معادل 120 وات داشته و فرآیند شارژ باتری گوشی شما را به طرز قابل توجه‌ای تسریع می‌بخشد. به گفته ویوو این سیستم شارژ جدید قادر است یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی را تنها در 13 دقیقه به طور کامل شارژ کند که فوق‌العاده‌ است.

اگر فناوری SuperFlashCharge این شرکت در استفاده واقعی نیز چنین عملکردی را از خود به نمایش بگذارد بدون شک سریع‌ترین فناوری شارژ موجود در بازار خواهد بود. به تازگی ویدیویی از این فناوری شارژ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که در آن می‌توان دید که باتری گوشی ظرف 16 ثانیه از 10 به 14 درصد شارژ می‌شود. در این ویدیو البته یک سیکل کامل شارژ به نمایش گذاشته نشده و به همین دلیل نمی‌توان خیلی به آن اعتماد کرد.

SuperFlashCharge

سریع‌ترین سیستم شارژی که Vivo تا به این لحظه معرفی کرده در گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت تحت عنوان iQOO به کار گرفته شده است. این فناوری با توان 44 واتی قادر است یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را در مدت 45 دقیقه شارژ کند. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که ویوو سیستم شارژ خود را ارتقا داده و به توان شگفت‌انگیز 120 واتی دست یافته باشد.

باتوجه به اینکه نمایشگاه MWC Shanghai هفته آینده در کشور چین برگزار خواهد شد، ممکن است این کمپانی فناوری شارژ جدید و همچنین نخستین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی نسل پنجم خود را در معرض نمایش قرار دهد.

نوشته فناوری SuperFlashCharge باتری 4000mAh را در 13 دقیقه شارژ می‌کند! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.