قابلیت شخصی‌سازی پیکسل ۴ برای مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل عرضه شد

گوگل پیکسل 4

در ماه سپتامبر امسال خبرهایی وجود داشت مبنی بر اینکه گوگل می‌خواهد روشی را برای شخصی‌سازی گوشی‌های پیکسل در اختیار کاربران قرار دهد. اواخر همان ماه، اطلاعات بیشتری به بیرون درز پیدا کرد که در واقع نشان‌دهنده گزینه‌های شخصی‌سازی ارایه‌شده بر روی پیکسل 4 بودند. حالا با انتشار آپدیت این ماه، کاربران پیکسل 2، پیکسل 3 و پیکسل 3a هم قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود.

شما با رفتن به مسیر Settings>Display>Styles & wallpapers قابلیت مذکور را پیدا خواهید کرد. در آنجا با فشار دادن تب Style در سمت چپ پایین صفحه، چهار تم اصلی شامل: Default (آیکون‌های گرد)، Crayon (آیکون‌های گرد با دنباله)، Collage (آیکون مربعی‌شکل) و Ash (آیکون‌های مربع‌دایره‌ای) را مشاهده خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Custom، شکل، رنگ، فونت و آیکون‌های خاصی را برای تم‌های موجود برگزینید. شما همچنین خواهید توانست چندین تم شخصی بسازید و آن‌ها را به دلخواه خودتان نامگذاری نمایید.

ضمنا با فشار دادن آیکون Wallpaper در سمت راست پایین صفحه، شاهد والپیپر کنونی و همچنین گزینه‌هایی برای انتخاب از بین عکس‌های خودتان و مجموعه‌هایی به‌نام Living universe ،Come alive ،Come and play ،In the shadows ،Landscapes ،Textures ،Life ،Earth ،Art ،Cityscapes ،Geometric shapes ،Keep looking ،Solid colors ،Seascapes ،Live wallpapers و Homepage gallery خواهید بود.

بنابراین اگر از رابط کاربری اندروید استوک گوشی پیکسل‌تان خسته شده‌اید و می‌خواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید، حالا قابلیت Style & wallpapers گوشی‌های پیکسل 2 تا پیکسل 4، کار شخصی‌سازی دستگاه را برای‌تان راحت‌تر خواهد کرد.

نوشته قابلیت شخصی‌سازی پیکسل 4 برای مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل عرضه شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.