قیمت سامسونگ گلکسی اس ۸ مشخص شد؛ ۸۴۹ دلار، عرضه در اواخر آوریل

قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 مشخص شد؛ 849 دلار، عرضه در اواخر آوریل
قیمت سامسونگ گلکسی اس ۸ فاش شد. این دستگاه در اواخر آوریل با قیمت ۸۴۹ دلار عرضه خواهد شد. شایعات درباره گلکسی اس ۸ تمامی ندارد. پرچمداران ۲۰۱۷ سامسونگ همچنان در راس خبرهای تکنولوژی قرار دارند و هر روز خبری از این دستگاه ها به بیرون درز می کند.

بر اساس توئیت Ricciolo1@ که سابقه خوبی در فاش کردن این گونه اخبار دارد، سامسونگ گلکسی اس ۸ در نمایشگاه MWC 2017 دیده خواهد شد؛ اما تعداد کمی این شانس را دارند که این دستگاه را در ماه آینده در اختیار بگیرند. به عبارت دیگر این دستگاه به طور کلی در کنفرانس جهانی موبایل امسال رونمایی نخواهد شد و تنها برای بررسی بیشتر در اختیار عده ای خاص و برخی از رسانه قرار خواهد گرفت .

بر اساس گفته های Ricciolo1@، گلکسی S8 در واقع در ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه) معرفی خواهد شد و در هفدهمین هفته از سال میلادی، یعنی بین ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) تا ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت ماه) عرضه می شود. این خبر تا حدودی به آخرین شایعه درباره تاریخ عرضه گلکسی اس ۸ نزدیک است. Ricciolo1@ همچنین اضافه می کند که قیمت سامسونگ گلکسی اس ۸ چیزی در حدود ۸۴۹ دلار خواهد بود.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 مشخص شد

مشخصات گلکسی اس ۸

شایعات درباره مشخصات گلکسی اس ۸ می گویند که این دستگاه دارای یک نمایشگر سوپر آمولد ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده که با پوششی از گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در درون آن قدرتنمایی کرده و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ کارهای گرافیکی را هندل خواهد کرد.

در پنل پشتی انتظار می رود که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قرار بگیرد و برای گرفتن سلفی در جلو، دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده خواهد شد و البته مدل بزرگتر آن که دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی خواهد بود، سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) خوانده می شود. روز گذشته در تکرا خبری منتشر شد که ابعاد این گوشی ها را نشان می داد

انتظار می رود که هر دو مدل از پرچمداران جدید سامسونگ دارای نمایشگر دو لبه منحنی بوده، از طراحی باریکی برخوردار باشند، دکمه هوم در پنل جلویی حذف شده (سنسور اثر انگشت در زیر شیشه پنل جلویی تعبیه می شود) و با حاشیه های بسیار کم دور قاب خودنمایی کنند.

.

منبع: phonearena

نوشته قیمت سامسونگ گلکسی اس ۸ مشخص شد؛ ۸۴۹ دلار، عرضه در اواخر آوریل اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.