قیمت وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو مشخص شد

قیمت‌گذاری گوشی‌های وان‌پلاس طی سالیان گذشته روندی افزایشی را تجربه نموده است؛ اما این وضعیت در خصوص پرچم‌داران رقیب نیز صدق می‌کند. جدیدترین نسل پرچم‌داران وان‌پلاس گران‌ترین هندست‌های ساخت این کمپانی به‌شمار می‌روند. با این‌حال برچسب قیمتی کلیه مدل‌های جدید حتی ورژن پرو با 256 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز کماکان ارزان‌تر از 1000 دلار خواهد بود.

فروش آزاد اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو در ایالات‌متحده از روز 29 آوریل آغاز خواهد شد. مشتریان در صورت تمایل به خریداری این هندست‌ها می‌توانند به وبسایت رسمی وان‌پلاس، آمازون و شرکت‌های مخابراتی ورایزن و T-Mobile مراجعه نمایند.

شایان به ذکر است که نسخه ویژه‌ای از وان‌پلاس 8 با قابلیت پشتیبانی از امواج 5G میلی‌متری و رنگ نقره‌ای به‌صورت اختصاصی از طریق اپراتور ورایزن عرضه می‌شود. وان‌پلاس 8 پرو توسط اپراتور ورایزن عرضه نخواهد شد؛ بلکه مشتریان این شرکت مخابراتی صرفا قادر به دریافت مدل معمولی وان‌پلاس 8 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهند بود. هنوز مشخص نیست که مدل‌های آنلاک وان‌پلاس 8 و 8 پرو در شبکه‌های LTE یا 5G کمپانی قابل استفاده خواهند بود یا خیر.

قیمت‌گذاری اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو در مناطق مختلف

این هندست‌ها در سراسر بریتانیا از طریق فروشگاه آنلاین کمپانی و خرده‌فروشانی نظیر جان لوئیس (که کمی زودتر از هندست‌ها رونمایی کرد) عرضه خواهند شد. فروش آزاد از روز 21 آوریل آغاز می‌شود. در کشور آلمان نیز این گوشی‌ها از طریق خرده فروشی‌هایی نظیر Otto عرضه خواهند شد. در این کشور، پیشرفته‌ترین ورژن وان‌پلاس 8 پرو با برچسب قیمتی معادل 1000 یورو به فروش خواهد رفت.

برای مقایسه جالب است بدانید که وان‌پلاس 7T با قیمت‌گذاری پایه 600 یورویی عرضه شد؛ در حالی‌که وان‌پلاس 7T پرو در زمان عرضه دارای برچسب قیمتی 760 یورویی بود.

نوشته قیمت وان‌پلاس 8 و 8 پرو مشخص شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.