قیمت گلکسی نوت ۷ ریفربیشد مشخص شد!

گلکسی نوت 7

در ماه‌های اخیر سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 را در اختیار علاقمندان قرار داده و در واقع مشکلات به وجود آمده در مدل پیشین را با خاطره‌ای بهتر پشت‌ سر بگذارد. البته نوت 7 جدید فقط در بازارهای خاصی ارایه خواهد شد به همین دلیل شاید بتوان گفت کره‌ای‌ها فقط برای جلوگیری از نقص در شماره سری گوشی‌های نوت خود و احیای عظمت از دست رفته کمپانی می‌خواهند دوباره این دستگاه را عرضه کنند.

با اینکه هنوز سامسونگ به طور رسمی هیچ بیانیه‌ای درباره قیمت، تاریخ عرضه و حتی نام این اسمارت‌فون اعلام نکرده ولی آخرین گزارش منتشر شده حاکی از آن است که نسخه ریفربیشد نوت 7 با قیمتی 650 دلاری روانه بازار می‌شود. در ابتدا گفته شد که این مدل با نام Note 7R رونمایی می‌شود اما تعدادی از شایعات اخیر بیان می‌کنند که این غول کره‌ای برای نسخه جدید این گوشی نام Galaxy Note FE را که مخفف ترکیب Fan Edition (مدل مخصوص هوارداران) است در نظر گرفته است.

البته در پشت این تلفن‌هوشمند نیز یک حرف R قرار می‌گیرد تا مشخص کند که این گوشی نسخه بهبود یافته گلکسی نوت 7 بوده تا خیال کاربران را از نبود مشکلات قبلی راحت کند. باید بیان کرد که این دستگاه از همان طراحی نسل پیشین خود بهره می‌برد و این بخش بدون تغییر باقی مانده و همچنین دیگر مشخصات این محصول نیز ثابت بوده و این گوشی به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن Quad HD و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

علاوه بر این، سازنده پردازنده اگزینوس 8890 را نیز به عنوان مغز متفکر این پرچمدار در نظر گرفته و تنها بخشی که تغییر یافته باتری این دستگاه است که با اندکی کاهش (300 میلی‌آمپر) به حجم 3200 میلی‌آمپر رسیده تا دیگر خبری از انفجار نباشد! حال باید منتظر بمانیم تا ببینم با وجود گلکسی نوت 8 و طراحی شگفت‌انگیز گلکسی S8، آیا کاربران از Galaxy Note FE با قیمت 650 دلاری و طراحی تکراری استقبال خواهند کرد یا خیر! نظر شما چیست؟

نوشته قیمت گلکسی نوت 7 ریفربیشد مشخص شد! اولین بار در پدیدار شد.