قیمت گوشی های سامسونگ | آیفون | هوآوی [به روز شده]

قیمت گوشی های سامسونگ | آیفون | هوآوی [به روز شده]

قیمت گوشی با توجه به نرخ دلار در ایران تعیین می شود و به همین واسطه نوسانات زیادی را به خود می بیند، خریداران گوشی همواره به دنبال سایتی هستند تا قیمت روز گوشی های سامسونگ، هوآوی و آیفون ۲۰۲۰ را که بیشترین سهم از بازار گوشی ایران را دارند، رصد کنند.  شما در سایت گویا آی تی می توانید به آخرین و جدیدترین قیمت گوشی های محبوب امروز در بازار دسترسی داشته باشید.

 

لیست قیمت گوشی ها

 

 

قیمت گوشی های سامسونگ | آیفون | هوآوی ۲۰۲۰

قیمت گوشی با توجه به اینکه در نقاط مختلف ایران توسط عرضه کنندگان مختلف و فروشگاه های مختلف متفاوت است، یک نرخ ثابت نیست و حدود قیمت برای آن تعیین می شود.

 

قیمت روز گوشی های سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ

گوشی های سامسونگ در بازار ایران از اقبال خوبی برخوردارند و به سبب کیفیت مناسب و قیمت هایی که در تمام سطوح برای کاربران وجود دارد، از پرتقاضاترین گوشیها در ایران محسوب می شوند. برندهای گلکسی A50 و J7 ، J5 و A70 از جمله گوشی های پرفروش در بازار ایران به حساب می آیند.

لیست قیمت ۵ گوشی محبوب سامسونگ در ایران

نام گوشی

کمترین قیمت (تومان)

بیشترین (تومان)

گوشی A50 سامسونگ ۴۸۵۰۰۰۰ ۴۹۹۰۰۰۰
گوشی A70 سامسونگ ۵۲۰۰۰۰۰ ۷۶۰۰۰۰۰
گوشی S8 سامسونگ ۴۹۰۰۰۰۰ ۶۱۰۰۰۰۰
گوشی A10 ۲۴۰۰۰۰۰ ۳۱۰۰۰۰۰
گوشی A7 ۴۲۰۰۰۰۰ ۴۵۰۰۰۰۰

 

برای دریافت  سایر قیمت گوشی های سامسونگ آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید، تا قیمت روز گوشی های سامسونگ را برای شما عزیزان قرار دهیم.

 

قیمت روز گوشی های هوآوی

قیمت روز گوشی های هوآوی

در حال حاضر مدل های گوشی هواوی Y7 prime 2019 و Y5 جزو پرطرفدارترین گوشی های خوش قیمت بازار برای بودجه های متوسط محسوب می شود. قیمت گوشی هوآوی P30 , آنر ۸a، آنر ۸s نیز باعث شده تا اقبال به این مدلها نیز در بازار ایران افزایش یابد.

نام گوشی

کمترین قیمت (تومان)

بیشترین (تومان)

گوشی P30 هوآوی ۷۸۰۰۰۰۰ ۸۲۰۰۰۰۰
گوشی Y5 2019 ۲۱۵۰۰۰۰ ۲۵۵۰۰۰۰
گوشی Y7 prime ۲۸۰۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰۰
گوشی آنر ۸a ۲۴۵۰۰۰۰ ۲۹۵۰۰۰۰
گوشی Y6 ۲۶۰۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰۰

 

قیمت روز گوشی های آیفون

قیمت روز گوشی های آیفون

گوشی های جدید شرکت اپل یا همان آیفون ها به سبب قیمت بالایی که دارند، از توان خرید بسیاری از کاربران در ایران خارج است اما همچنان قیمت گوشی های آیفون ۷، آیفون ۶ برای افرادی که برند اپل را به دیگر برندهای بازار ترجیح می دهند، مناسب به نظر می رسد.

 

نام گوشی

کمترین قیمت (تومان)

بیشترین (تومان)

گوشی آیفون ۷ ۴۸۰۰۰۰۰ ۵۳۵۰۰۰۰
گوشی آیفون ۶ ۳۳۰۰۰۰۰ ۳۶۱۰۰۰۰
گوشی آیفون ۸ ۱۰۵۰۰۰۰۰ ۱۲۲۰۰۰۰۰
آیفون ۱۰ ۱۳۰۰۰۰۰۰ ۱۸۰۰۰۰۰۰

 

در صورتی که مظنه قیمت گوشی روز هر  یک از مدل های مد نظر شما در لیست بالا نیست، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید؛ در اسرع وقت قیمت روز آن گوشی در همین بخش به اطلاع شما خواهد رسید.

نوشته قیمت گوشی های سامسونگ | آیفون | هوآوی [به روز شده] اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.