لبه‌های تیز قاب در آی‌فون ۱۲ اپل موجب جراحت برخی کاربران شده است!

آی‌فون 12 اپل احتمالا با نقصی جدی در زمینه طراحی مواجه است. گوشی‌های جدید اپل برخلاف سری آی‌فون 11 در سال گذشته فاقد لبه‌های گرد شده هستند. در عوض این هندست‌ها بیش‌تر از الگوی طراحی جعبه‌ای شکل برخوردار هستند. این سبک طراحی یادآور گوشی‌های آی‌فون 5 و آی‌فون 4 است. آی‌فون 12 مینی و آی‌فون 12 از قاب آلومینیومی بهره می‌گیرند؛ در حالی‌که مدل‌های پرو مجهز به نواری از جنس استیل ضدزنگ هستند.

فروش آی‌فون 12 و آی‌فون 12 پرو در برخی بازارهای مهم نظیر چین از روز جمعه گذشته آغاز شد. این گجت‌ها نخستین هندست‌های اپلی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هستند و بر اساس پیش‌بینی تحلیل‌گران آغازگر یک چرخه پیشرفت فوق‌العاده برای کمپانی خواهند بود. هر 2 مدل با نمایشگرهای 6.1 اینچی روانه بازار می‌شوند. 2 مدل دیگر شامل آی‌فون 12 مینی و آی‌فون 12 پرو مکس هنوز به بازار عرضه نشده‌اند.

وبسایت MyDrivers (به نقل از پایگاه خبری Gizchinna) گزارش می‌دهد که برخی خریداران اولیه برای انتشار تصاویر مربوط به جراحات ایجاد شده در اثر استفاده از آی‌فون 12 به شبکه‌های اجتماعی Weibo و Tieba مراجعه کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که لبه‌های قاب این هندست‌ها واقعا سخت و برنده بوده و دست‌های برخی کاربران را زخمی نموده است. همچنین برخی خریداران اولیه ادعا می‌کنند که در دست گرفتن این هندست‌ها با توجه به قسمت‌های جانبی تخت آن‌ها کمی دشوار است.

برخی کاربران اعلام می‌کنند که به منظور پیشگیری از سر خوردن هندست‌های جدید آن‌ها را به شکلی بسیار محکم در دستان خود نگه می‌دارند. این موضوع احتمالا موجب جراحت دست‌های کاربران می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا کاربران سایر کشورها نیز با چنین مشکلی دست‌به‌گریبان هستند یا خیر.

نوشته لبه‌های تیز قاب در آی‌فون 12 اپل موجب جراحت برخی کاربران شده است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.