لنوو از یک تبلت ارزان‌قیمت با قابلیت کاربری یک نمایشگر هوشمند رونمایی کرد

کمپانی لنوو یک تبلت ارزان‌قیمت دیگر با نام اسمارت تب M10 FHD Plus 2nd Gen را در منطقه آمریکای‌شمالی عرضه می‌کند. نام محصول احتمالا نشان‌دهنده این واقعیت است که تبلت فوق به‌عنوان جانشین مدل فعلی اسمارت تب M8 روانه بازار می‌شود. با این‌حال تبلت جدید همانند مدل پیشین با اتصال به پایه شارژ هوشمند (Smart Charging Station) خود به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می‌شود.

البته تبلت آینده از یک نمایشگر بزرگ‌تر 10.3 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و 2 اسپیکر جانبی با فناوری دالبی آتموس برخوردار است. پایه شارژ هوشمند به کاربران امکان می‌دهد تا از تبلت خود به‌عنوان یک نمایشگر هوشمند جمع‌وجور استفاده کنند؛ بدین‌ترتیب خریداری هر یک از این دستگاه‌ها به‌صورت مجزا ضرورت نخواهد داشت. پایه شارژ هوشمند در کنار تبدیل نمودن تبلت به یک هاب خانگی هوشمند امکان شارژ آن‌ را نیز فراهم می‌کند.

کاربر با اتصال تبلت به پایه شارژ هوشمند قادر به نظارت بر تصاویر دوربین‌ها، بررسی وضعیت هوا، کنترل ابزارهای هوشمند منزل از طریق فرامین صوتی و نمایش ویدیوها خواهد بود. همچنین لنوو اعلام کرده که این تبلت امکان تعریف چندین حساب‌کاربری و اعمال تنظیمات سفارشی فیس آنلاک برای هر یک از آن‌ها را فراهم نموده است. همچنین حالت Kids Mode مخصوص کودکان نیز ارتقا یافته و شامل ابزارهای کنترلی والدین و برخی امکانات ویژه جهت حفاظت از چشم است.

تبلت لنوو اسمارت تب M10 FHD Plus 2nd Gen

لنوو در اقدامی نوآورانه، تبلت جدید خود را به قابلیتی موسوم به Bumpy Environment مجهز نموده است. این مشخصه هشداردهنده هنگام رانندگی خطرناک فعال شده و از کاربر درخواست می‌کند تا کار با تبلت را متوقف نماید. تبلت جدید لنوو اسمارت تب M10 FHD Plus 2nd Gen با دستیار صوتی گوگل اسیستنت طی سال جاری و با قیمت‌گذاری ناچیز 190 دلاری در دسترس مشتریان ساکن منطقه آمریکای‌شمالی قرار خواهد گرفت.

نوشته لنوو از یک تبلت ارزان‌قیمت با قابلیت کاربری یک نمایشگر هوشمند رونمایی کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.