لنوو دو تبلت Yoga Tab 3 Pro و Yoga Tab 3 را معرفی کرد

شرکت لنوو در طراحی تبلت های خود محدودیت هایی را گذاشته بود. سال گذشته این شرکت تبلت Yoga Tablet 2 Pro را معرفی کرد که در آن یک پروژکتور تعبیه شده بود و امسال هم یک تبلت غول پیکر چینی اندرویدی را در IFA 2015 نیز معرفی کرد.

تبلت Yoga Tab 3 Pro دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی Quad HD پروژکتوری با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای که ۷۰ اینچ از دیوار را گتسرش می دهد می باشد. علاوه بر این دارای یک اسپیکر JBL بوده که این بدان معنا است شما می توانید هر لحظه به تماشای یک فیلم با کیفیت عالی بپردازید.

تبلت فوق دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته ای اتم اینتل، باتری ۱۰,۲۰۰mAh با قابلیت روشن ماندن ۱۸ ساعت، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶GB/32GB با پشتیبانی اسلات کارت میکرو اس دی نیز می باشد. این دستگاه اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی را اجرا می کند که نسخه وای فای آن با قیمت ۳۹۹ دلار و نسخه LTE آن با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می شود.

Yoga-Tab-3-Pro-1280x1098

 

شرکت لنوو نسخه ارزان تر این تبلت را با نام Yoga Tab 3 به ارمغان آورده است که در مدل های ۸ اینچی و ۱۰٫۱ اینچی موجود است که هردوی آن ها دارای وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل نیز می باشند،از مشخصات دیگر آن می توان به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون، دوربین چرخشی ۸ مگاپیکسلی، رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. این تبلت در کنار همه این ها دارای دو گزینه برای باتری است که شامل ۶۲۰۰mAh و ۸۴۰۰mAh نیز می باشد.

نسخه ۸ اینچی Tab 3 که از وای فای پشتیبانی می کند با قیمت ۱۶۹ دلار و نسخه LTE آن با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می شود و همچنین نسخه ۱۰ اینچی آن از قیمت ۱۹۹ دلار شروع و به ۲۴۹ دلار خاتمه می یابد. مدل های نام برده شده به علاوه تبلت اصلی این شرکت یعنی Yoga Tab 3 Pro در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی با قیمت گفته شده عرضه خواهند شد.

منبع: [technobuffalo]