لنوو گوشی هوشمند Vibe P1 را با باتری عظیم ۵۰۰۰mAh معرفی کرد

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند با باتری عظیم و قدتمند هستید شرکت لنوو خبرهایی خوبی را برای شما دارد. این شرکت گوشی هوشمند جدید خود را با نام Vibe P1 در طی برگزاری IFA 2015 معرفی کرد که دارای باتری عظیم ۵۰۰۰mAh است و مجهز به تکنولوژی شارژ راکتی است که با ویژگی صرفه جویی پاور با هر بار شارژ کامل قابلیت روشن ماندن تا ۸۱ ساعت را دارد.

گوشی هوشمند Vibe P1 لنوو دارای صفحه نمیاش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p است که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، NFC، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا است. این دستگاه اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی را اجرا می کند که در طراحی آن از شیشه، فلز، و پلاتین استفاده شده است. قیمت P1 از ۲۷۹ دلار شروع می شود و قرار است که فعلا در شمال آمریکا در دسترس قرار گیرد.

VIBE-P1_Hero_01-1280x1362

اگر شما به دنبال نسخه ارزان تر باشید شرکت لنوو Vibe P1m را هم معرفی کرده است اما باتری آن نسبت به نسخه قبلی ضعیف تر بوده و ۴۰۰۰mAh است البته هنوز هم قیمت قابل توجهی دارد و با قیمت ۱۵۹ دلار نیز عرضه خواهد شد. اندازه صفحه نمایش آن ۵ اینچ ۷۲۰p بوده و از دیگر مشخصات آن می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی است که همچنین طراحی آن از جنس پلاستیک سیاه و یا سفید می باشد.

VIBE-P1m_Hero_01-1280x1297

 

علاوه بر این شرکت لنوو Vibe S1 را هم معرفی کرده است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شامل دو دوربین جلویی همراه با شاتر تک است که در جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه  لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی وجود دارد که پس از تصویر برداری می توانید آن را ویرایش کنید.. با این حال کیفیت سلفی گرفتن را تا سقف افزایش می دهد. علاوه بر این در پشت دستگاه هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همانند Vibe P1 وجود دارد.

گوشی هوشمند Vibe S1 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p، یک باتری ۲۵۰۰mAh، پردازنده هشت هسته ای MediaTek، رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی است. از ویژگی های طراحی آن می توان به قاپ آلومینیومی با شیشه منحنی اشاره کرد که در رنگ های سفید و آبی نیز عرضه خواهد شد. این دستگاه خارق العاده در ماه نوامبر برابر با آبان ماه پاییز جاری با قیمت ۲۹۹ دلار در شمال آمریکا در دسترس قرار می گیرد.

منبع: [technobuffalo]