لومیا ۸۵۰ گوشی بعدی مایکروسافت خواهد بود ؟

لومیا 850 در تصاویری که ادعا می شود مربوط به این گوشی است، دیده شد.

لومیا ۸۵۰ در تصاویری که ادعا می شود مربوط به این گوشی است، دیده شد.

با وجود افت درآمدی که مایکروسافت در سه ماهه مالی گذشته تجربه کرده است. این شرکت همچنان به استراتژی فروش گوشی های هوشمند خود ادامه می دهد. دستگاه جدید دیگری مبتنی بر نرم افزار ویندوز ۱۰ موبایلی از این غول ردموند در راه است.

یکی از این دستگاه های جدید که مدت ها شایعه آن بر سر زبان ها افتاده است، می تواند گوشی لومیا ۸۵۰ باشد. عکس های جدیدی از چین، اشاره به این نکته دارد که احتمالا زمان انتشار لومیا ۸۵۰ نزدیک است و این گوشی به زودی به دنیای واقعی پا می گذارد.

بر اساس اطلاعاتی که از انجمن ها و شبکه های اجتماعی چینی به دست آمده، این گوشی آینده، می تواند لومیا ۸۵۰ باشد.

این گوشی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و اسکنر عنبیه چشمی برای ویندوز هلو (Windows Hello) خودنمایی خواهد کرد.

این اولین باری نیست که در مورد اسکنر عنبیه در لومیا ۸۵۰ مطلبی گفته می شود و این عکس ها نیز به نظر می رسد که این مورد را تایید می کنند. این گوشی همراه با پورت شارژ در بالای گوشی در این تصاویر به چشم می خورد.

پورت USB نوع C در آن شبیه به یکی از گوشی های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL به نظر می رسد. مایکروسافت ممکن است که در لومیا ۸۵۰ از گزینه شارژ سریع نیز استفاده کند.

گوشی لومیا ۸۵۰ بدیهی است که همراه با پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایلی راه اندازی شود و به عنوان جانشینی برای گوشی پرچمدار مقرون به صرفه لومیا ۸۳۰ معرفی گردد اما هیچ چیزی تا کنون تایید نشده است.

جزئیات بیشتری می تواند در هفته های آتی ارائه گردد به خصوص اینکه برگزاری کنفرانس MWC 2016 بسیار نزدیک است.

اینکه مایکروسافت تصمیم دارد از گوشی لومیا ۸۵۰ در این کنفرانس رونمایی کند یا خیر تنها به روزهای آینده ای که پیش روست بستگی دارد . برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با تکرا همراه بوده و نیم نگاهی به عکس های زیر داشته باشید.

یکی از این دستگاه های جدید که مدت ها شایعه آن بر سر زبان ها افتاده است، می تواند گوشی لومیا 850 باشد.

بر اساس اطلاعاتی که از انجمن ها و شبکه های اجتماعی چینی به دست آمده، این گوشی آینده، می تواند لومیا 850 باشد.  این گوشی با نمایشگر 5.4 اینچی و اسکنر عنبیه چشمی برای ویندوز هلو (Windows Hello) خودنمایی خواهد کرد.

مایکروسافت ممکن است که در لومیا 850 از گزینه شارژ سریع نیز استفاده کند.

لومیا 850 در تصاویری جدید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته لومیا ۸۵۰ گوشی بعدی مایکروسافت خواهد بود ؟ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.