لیست قیمت روز فروش عمده نوار تفلون

قیمت عمده نوار تفلون با نوسانات مختلف بازار ارز و همچنین بسته به کیفیت انواع نوار تفلون آب بندی لوله و اتصالات متفاوت است و طبعا میزان خرید نوار تفلون نیز در قیمت پخش عمده نوار تفلون تاثیر گذار است . نوار تفلون یک جنس بسیار پر مصرف و ساده از نظر تولید است که در حلقه های ۱۰ متری ، ۲۵ متری و ۵۰ متری عرضه و به فروش میرسند و بسته های کوچک آن نیز حدود ۱۰ الی ۱۲ حلقه را شامل میشود . کارتن انواع نوار تفلون عمدتا ۶۰۰ حلقه نوار تفلن آب بندی را در بر میگیرد . جهت دریافت لیست قیمت عمده نوار تفلون و اطلاع از نحوه خرید انواع نوار تفلون ایرانی و خارجی پیشنهاد میکنیم به صفحه https://www.galvapipe.com/?p=470 مراجعه نموده یا با شماره های ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹ ، ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۸ و ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۷ تماس حاصل فرمایید .

انواع نوار تفلون آب بندی لوله و اتصالات

نوار تفلون ها برندها و مارک های بسیاری دارند و نمیتوان گفت که بهترین نوار تفلون موجود در بازار لوله و اتصالات ایران کدام است . از کارخانه های تولید نوار تفلون در ایران میتوان به کارخانه نوار تفلون دنا ، کارخانه نوار تفلون تهران ، کارخانه نوار تفلون آسیا طلایی گلد ، کارخانه نوار تفلون تاب ، کارخانه نوار تفلون دماوند ، کارخانه نوار تفلون پارس و از مارک های خارجی هم میتوان به نوار تفلون هیدروسیل کانادا ، نوار تفلون سیتکو چین و… اشاره نمود .

نوار تفلون ها در دو مدل معمولی و خمیری تولید میشوند که قیمت نوار تفلون خمیری گران تر و کیفیت آن نیز بیشتر و بهتر از نوار تفلون های معمولی است . از مشخصات فنی نوار تفلون بیشتر وزن نوار تفلون ، متراژ نوار تفلون و عرض آن میتوان نام برد . از دیگر نوار تفلون های موجود در بازار ایران نوار تفلون پهن صنعتی دی ان یا نوار تفلون پهن دنا را نام میبریم که هم متراژ بالاتری داشته و هم عرض آنها تقریبا دو برابر عرض انواع نوار تفلون معمولی است و برای تاسیسات صنعتی و لوله و اتصالات سایز بزرگ مورد استفاده قرار خواهند گرفت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

نوار تفلون چیست ؟

قبل از این که به بررسی مارک ها و برندهای ذکر شده ایرانی و خارجی نوار تفلون بپردازیم از نظر فنی این محصول منحصر به فرد پر فروش را بررسی میکنیم . نوار آب بندی یا PTFE در واقع از جنس پلی تترافلوئورواتیلن ساخته شده است و یک ماده پلاستیکی نرم و نازک است . در متراژ پایین کارخانه هایی همچون نوار تفلون تهران و نوار تفلون دنا سعی تولید انواع مختلف نوار تفلون با ضخامت های مختلف نموده اند و البته در این امر موفق هم بوده اند . این کار سبب میشود تا شما عزیزان بر حسب مورد استفاده از نوار تفلون انتخاب کنید که دقیقا چه جنسی مد نظر دارید . مثلا اگر یک پروژه ساده لوله کشی گالوانیزه آب ساختمان را میخواهید انجام دهید میتوانید از نوار تفلون هایی با ضخامت کمتر و اگر در پروژه خود از موارد صنعتی و سایز های بزرگ لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده مینمایید که نیاز به دقت عمل بالا و آب بندی بسیار دقیق دارد میتوانید از نوار تفلون خمیری که کیفیت بالاتری دارد استفاده نمایید هر چند قیمت عمده نوار تفلون خمیری دنا و قیمت عمده نوار تفلون خمیری صورتی تهران بیشتر از مدل های معمولی است اما کیفیت این دو مدل واقعا حرف ندارد و نمیتوان ایرادی از این محصولات بسیار درجه یک ایرانی گرفت . برای مشاهده این محصولات و انواع دیگر نوار تفلون پیشنهاد میکنیم به آدرس  https://www.galvapipe.com/?p=1056مراجعه نمایید .

تفلون مایع جایگزین مناسب نوار تفلون آب بندی

از دیگر محصولات بسیار درجه یک جهت آب بندی لوله و اتصالات میتوان به تفلون مایع یا نوار تفلون مایع خمیری اشاره نمود . اولین بار شرکت سیم ایتالیا CIM ITALY با بهره گیری از توان علمی کارشناسان فنی خود موفق به تولید تفلون مایع سیم ایتالیا در دنیا نمود و پس از آن تفلون مایع فورس ترکیه ، تفلون مایع TOS ، تفلون مایع ادالوک ، تفلون مایع چفلون شایان ، تفلون مایع ایتاپ ایتالیا ITAP و انواع دیگر تفلون مایع به بازار لوله و اتصالات نفوذ کردند . در واقع این محصول یک خمیر بسیار جالب بوده که توانایی آب بندی کردن اتصالات گالوانیزه و اتصالات برنجی و انواع اتصالات رزوه ای دنده را دارد و جایگزین مناسبی برای نوار تفلون به حساب می آید . در پروژه های سنگین ساختمانی که وقت کم بوده و نیاز به سرعت بیشتری برای تسریع در لوله کشی آب ساختمان است میتوان از تفلون مایع سیم ایتالیا و انواع تفلون مایع های استاندارد موجود در سطح بازار استفاده نمود . روش استفاده از تفلون مایع هم به نحوی است که کمی از محصول را بالای رزوه های یک اتصال دنده ای ریخته و اتصالات را به هم میبندیم . حدود ۱۵ دقیقه صبر میکنیم تا آب بندی کامل شود و تمام . قیمت عمده تفلون مایع از قیمت عمده نوار تفلون میتوان گفت بسیار به صرفه تر بوده و درد سر کمتری نیز گریبان گیر شما خواهد بود . هر چند برای اتصالات سایز کوچک هنوز هم خرید عمده نوار تفلون امری هوشمندانه تر میباشد . جهت مثال انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که نیاز به تعویض فیلتر پیدا خواهند نمود و اتصالات این دستگاه ها در سایز ۱/۴ اینچ هستند به همین جهت استفاده از نوار تفلون برای آب بندی این دستگاه ها کمی ساده تر از بستن تفلون مایع روی اتصالات دستگاه تصفیه آب خانگی است .

قیمت پخش فروش عمده نوار تفلون

مجموعه گالواپایپ با دارا بودن نمایندگی فروش نوار تفلون های ایرانی قادر به ارائه قیمت پخش عمده نوار تفلون و همچنین فروش عمده نوار تفلون در سراسر ایران و با توجه به نیاز شما عزیزان میباشد . این فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات با عرضه و فروش انواع لوله و اتصالات گالوانیزه ، لوله و اتصالات مانیسمان ، لوله و اتصالات پلیکا و انواع لوازم و اجناس تاسیساتی ساختمانی و موتورخانه یک مجموعه عظیم از محصولات مد نظر شما خواهد بود . جهت دریافت لیست قیمت خرید عمده نوار تفلون میتوانید با کارشناسان فروش گالواپایپ شماره های ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹ ، ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۸ و ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۷ تماس حاصل فرموده یا به سایت گالواپایپ به آدرس https://www.galvapipe.com مراجعه نمایید .

نوشته لیست قیمت روز فروش عمده نوار تفلون اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.