مادربوردهای سری Prime ایسوس سازگار با پردازنده های Ryzen

ایسوس که عنوان برند نخست تولید کننده مادربورد در جهان را یدک می کشد، مادربوردهای سری Prime خود را که با پردازنده های Ryzen شرکت AMD سازگارند، معرفی کرده است. این مادربوردها که عموماً با کاربری تجاری و روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ویژگی هایی فراتر از نیاز هستند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:
 
Prmie- نگاهی به گذشته درخشان
با معرفی مادربوردهای جدید، ایسوس با اتکا به سابقه درخشان سری Prime، بار دیگر مادربوردهای نسل جدید را با همان نام قدیمی معرفی کرده که در حال حاضر برای سری Prime سه مدل شاخص را در نظر گرفته است. Prime X370-Pro, B350-Plus و  B350M-Aدر حال حاضر مادربوردهای موجود در بازار هستند که ایسوس در هفته های آینده مدل های دیگری را نیز معرفی خواهد کرد.
 
بهینه و کارامد با 5-Way Optimization
Prime X370-Pro با استفاده از 5 راهکار خلاقانه ایسوس تنها با یک کلیک کل سیستم را بهینه می کند. اورکلاک پردازنده،مدیریت بهینه  خنک کننده سیستم، به کار گیری نسل سوم فناوری T-Topology ایسوس به منظور افزایش کارایی در رم ها و جلوگیری از عدم همشنوایی در کانال های رم بخشی از این راه کار بود. اما در مادربوردهای جدید ایسوس مدیریت دما و خنک کننده کارت گرافیک را هم در اختیار کاربرد قرار داده است. استفاده از مدار تغذیه دیجیتالی DIGI+VRM  ایسوس و به کار گیری قطعات بهینه و با کیفیت در آن، هم در اتلاف انرژی و تولید گرما بهتر عمل می کند و هم در شرایط بار کاری زیاد، پایداری سیستم را تضمین می کند.
 
پاسخ تمام نیاز های روزمره در یک مجموعه کامل
ایسوس در سری جدید مادربوردهای سازگار با پردازنده های Ryzen، از کدک صوتی اختصاصی Realtek®  S1220A به منظور تجربه ای کامل از تولید صدا استفاده کرده است.  این چیپ صوتی قدرتمند امکان تولید صدا با نرخ سیگنال به نویز 120 دسیبل را در اختیار کاربر قرار می دهد.
 
به منظور ارتباط سریع و استفاده از دستگاه های ذخیره سازی پر سرعت نیز،  اسلات های M.2 که از رابط PCIe استفاده می کنند در مادربورد در نظر گرفته شده است که پهنای باند شگفت انگیز 32 گیگابیت بر ثانیه را به همراه دارد. علاوه بر آن پورت های USB 3.1  با استاندارد های A و C در مادربورد وجود دارد تا از ذخیره سازهای سازگار با تمام قابلیت و سرعتشان استفاده کنید.
 
با توجه به قیمت بالای رابط های SLI HB Bridge، ایسوس در تمامی مادربورد های سازگار با فناوری SLI، یک رابط ASUS SLI HB Bridge (2-Way-M) به طور رایگان در جعبه مادربورد قرار داده تا در هنگام استفاده از پیکربندی SLI با کارت گرافیک های سری 1000 و Titan X شرکت NVIDIA به مشکل بر نخورید.
 
طراحی و تولید برپایه ماندگاری بیشتر
ماندگاری یکی از اصول اولیه مادربوردهای ایسوس است. در این سری ایسوس با راهکار 5x Protection III ماندگاری و اطمینان را بیش از پیش بهبود بخشیده است. راهکار SafeSlot Core  میزان استحکام رابط های PCI Express را تقویت کرده و دیگر مشکلی با شکستن یا خم شدن اسلات در هنگام استفاده از کارت گرافیک های سنگین نخواهید داشت. راهکار 5x Protection III شامل LANGuard به منظور اتصال شبکه ایمن، محافظت مادربورد در برابر ولتاژهای غیر استاندارد منبع تغذیه، ماژول  ریگولاتور DIGI+ به منظور تامین ولتاژ های دقیق به طور دیجیتال، پلی سوییچ های محافظت کننده در برابر جرایان بالا در رم ها، پنل پشتی  و اتصالات از جنس استیل ضد زنگ و مستحکم و راهکار ESD Guard به منظور جلوگیری و خنثی سازی القاهای الکترو استاتیک و الکترو مغناطیسی در کل سیستم است.
 
درخشش در رقابت ها- همواره خاصترین باشید
ایسوس نخستین برندی است که از نورپردازی RGB در کل سیستم استفاده کرده است. با اتکا به تیم طراحی مبتکر و خلاق خود، شما می توانید در مادربورد های جدید نورپردازی همگام AURA را در تمامی قطعات سازگار داشته باشید. علاوه بر آن، با استفاده از چاپ سه بعدی نیز می توانید سیستم خود را خارج از طرح همیشگی به سبک خود طراحی کنید و از حس خوب DIY لذت ببرید.
تمامی مادربوردهای سازگار با AMD و پردازنده های سری Ryzen ایسوس در ایران با گارانتی و پشتیبانی شرکت ماتریس هم اکنون در درسترس است.