ماشین فورس ۱ در نمایشگاه اتومبیل دیتروید رونمایی شد

ماشین فورس 1 در نمایشگاه اتومبیل دیتروید رونمایی شد.  طراح خودرو معروف هنریک فیسکر از ماشین فورس 1 خود در نمایشگاه اتومبیل دیتروید پرده برداری کرد.

ماشین فورس ۱ در نمایشگاه اتومبیل دیتروید رونمایی شد.

طراح خودرو معروف هنریک فیسکر از ماشین فورس ۱ خود در نمایشگاه اتومبیل دیتروید پرده برداری کرد. فیسکر یک طراح قدیمی و باسابقه در طراحی آخرین مدل ماشین های اسپورت است. اما بهترین اثر او فیسکر کارما است، یک خودروی اسپورت هیبریدی لوکس ۱۰۰,۰۰۰ دلاری که توسط خودروسازی فیسکر در سال ۲۰۱۱ تولید شد، اما به علت قیمت بالای آنش، شرکت ورشکست گردید و نام آن به خاطره ها پیوست.

اگر چه فیسکر راه خوب خود را ادامه نداد، اما هفته گذشته اعلام کرد که ماشین جدید اسپورت VLF خود را راه اندازی خواهد کرد و در روز سه شنبه او به طور رسمی شرکت جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل دیتروید با راه اندازی ماشین فورس ۱ (Force 1)، معرفی کرد.

اما هفته گذشته اعلام کرد که ماشین جدید اسپورت VLF خود را راه اندازی خواهد کرد و در روز سه شنبه او به طور رسمی شرکت جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل دیتروید با راه اندازی ماشین فورس 1 (Force 1)، معرفی کرد.

این خودروی لوکس می تواند صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت را در مدت زمان ۳.۹ ثانیه طی کند. موتور V10 با ظرفیت ۸.۴ لیتری آن توانایی تولید ۶۳۸ اسب بخار دارد و می تواند این خودرو را به حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برساند.

این خودرو ساز جدید، در حال گسترش کمپانی خود در آوبرن هیلز میشیگان برای تولید فورس ۱ (Force 1) در سال ۲۰۱۶ است. VLF در حال برنامه ریزی برای گرفتن هفت نمایندگی تمام وقت در آمریکای شمالی و همچنین چندین نمایندگی بین المللی است.

برای داشتن ماشین فورس ۱ کافی است که ۲۲۹,۰۰۰ دلار هزینه کنید تا یکی از این خودرو های لوکس را صاحب شوید.

این خودروی لوکس می تواند صفر تا 100 کیلومتر برساعت را در مدت زمان 3.9 ثانیه طی کند. موتور V10 با ظرفیت 8.4 لیتری آن توانایی تولید 638 اسب بخار دارد و می تواند این خودرو را به حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت برساند.

این خودرو ساز جدید، در حال گسترش کمپانی خود در آوبرن هیلز میشیگان برای تولید فورس 1 (Force 1) در سال 2016 است. VLF در حال برنامه ریزی برای گرفتن هفت نمایندگی تمام وقت در آمریکای شمالی و همچنین چندین نمایندگی بین المللی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

 منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

 

نوشته ماشین فورس ۱ در نمایشگاه اتومبیل دیتروید رونمایی شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.