مانیتورهای فوق عریض گیمینگ ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شدند

LG_UltraGear_Gaming_Monitor.0 مانیتورهای فوق عریض گیمینگ ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شدند

ال‌جی این هفته در نمایشگاه IFA 2018 از مانیتورهای جدید مخصوص گیمینگ پرده‌برداری کرد. این مانیتورهای ۳۴ اینچیِ UltraGear دارای نمایشگر IPS و نسبت تصویر ۲۱:۹ بوده و دارای رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هستند. مانیتورهای جدیدِ اولتراگیر از استاندارد نمایش بازی‌های رده‌بالا بهره می‌برند و مشخصاتی مانند محصولات ایسر و Alienware دارند. این نمایشگرها از تکنولوژی کارت‌های گرافیکی انویدیا و AMD پشتیبانی کرده و حتی نسبت به مدل‌های قبلی رزولوشن‌های عریض‌تری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

قرار است دو مدل به نام‌های ۳۴GK950G و ۳۴GK950F در این سری جدید تولید شوند که تقریبا شبیه هم هستند و تنها تفاوتی که باهم دارند این است که مدل G برخلاف مدل F که از تکنولوژی FreeSync 2 رادئون و سرعت رفرش ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد، مجهز به فناوری G-Sync انویدیا و سرعت رفرش پایین‌تری (۱۲۰ هرتز در حالت اورکلاک) است. مدل G-Sync همچنین دارای سیستم Sphere Lighting ال‌جی بوده و احتمالا باعث جلب توجه علاقمندان RBG خواهد شد.

هر دو مانتیور تقریبا بدون حاشیه هستند و انحنایی به اندازه ۱۹۰۰R و قابلیت ضد انعکاس (anti-glare) دارند. به‌علاوه برای تنظیم زاویه دید بهینه و مناسب، می‌توان آن‌ها را کج کرد و یا چرخاند.

این مانیتورها از نظر امکانات پورتی به یک پورت DisplayPort 1.2، یک پورت HDMI 1.4، دو پورت USB 3، یک ورودی جریان DC و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری مجهز شده‌اند.

هنوز در رابطه با قیمت و زمان عرضه آن‌ها جزییاتی اعلام نشده است.

LG_UltraGear_Gaming_Monitor.0 مانیتورهای فوق عریض گیمینگ ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شدند

نوشته مانیتورهای فوق عریض گیمینگ ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شدند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.