ماه آینده به‌روزرسانی GPU Turbo هواوی برای اسمارت‌فون‌های سری میت ۱۰ و P20 عرضه خواهد شد

Huawei-GPU-Turbo-update-for-Mate-10-and-P20-lines-to-be-disseminated-next-month ماه آینده به‌روزرسانی GPU Turbo هواوی برای اسمارت‌فون‌های سری میت 10 و P20 عرضه خواهد شد

ماه گذشته کمپانی هواوی اعلام کرد که به‌روزرسانی GPU Turbo عرضه شده در گوشی‌های زیربرند آنر، برای هندست‌های با نشان تجاری هواوی نیز ارایه خواهد شد. این به‌روزرسانی، توان پردازش گرافیکی را ۶۰ درصد ارتقا داده و میزان مصرف انرژی را ۳۰ درصد کاهش می‌دهد. نرم‌افزار GPU Turbo به منظور ارتقا کارایی گرافیکی دستگاه خصوصا در زمان اجرای بازی‌های پیچیده، ارسال انرژی اضافی به واحد پردازش گرافیکی در شرایط ضروری را تضمین می‌نماید.

Huawei-GPU-Turbo-update-for-Mate-10-and-P20-lines-to-be-disseminated-next-month ماه آینده به‌روزرسانی GPU Turbo هواوی برای اسمارت‌فون‌های سری میت 10 و P20 عرضه خواهد شد

در وهله نخست، GPU Turbo از بازی‌های PUBG Mobile و MOBA Mobile Legends پشتیبانی خواهد کرد؛ اگرچه با مرور زمان، عناوین بیش‌تری به این فهرست اضافه خواهند شد. توسعه‌دهندگان بایستی قابلیت پشتیبانی از GPU Turbo را به گیم‌های خود اضافه کنند. به گفته هواوی، هندست‌های میان‌رده آنر مجهز به مشخصه GPU Turbo در تست‌های بنچمارک می‌توانند دستگاه‌های پرچم‌دار را پشت سر بگذارند. نهایتا هواوی تصمیم دارد تا بازی‌های واقعیت‌افزوده و واقعیت‌مجازی را تحت پوشش نرم‌افزار ارتقا گرافیکی خود قرار دهد.

gpu ماه آینده به‌روزرسانی GPU Turbo هواوی برای اسمارت‌فون‌های سری میت 10 و P20 عرضه خواهد شد

جدول زمانی مربوط به گوشی‌های هواوی دریافت‌کننده به‌روزرسانی GPU Turbo و زمان عرضه به‌روزرسانی برای آن‌ها

امروز هواوی ایمیلی ارسال کرد که نشان‌دهنده برنامه‌زمانی این شرکت برای انتشار به‌روزرسانی GPU Turbo است. هواوی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، میت RS، هواوی P20 و هواوی P20 پرو نخستین اسمارت‌فون‌هایی هستند که به‌روزرسانی مذکور را دریافت خواهند کرد. به منظور اطلاع از زمان انتشار به‌روزرسانی GPU Turbo برای گوشی هواوی خود به جدول زمانی فوق مراجعه نمایید. اطلاعات این جدول مستقیما توسط هواوی ارایه شده است.

نوشته ماه آینده به‌روزرسانی GPU Turbo هواوی برای اسمارت‌فون‌های سری میت ۱۰ و P20 عرضه خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.