مایکروسافت اعلام کرد که درحال حاضر ویندوز ۱۰، بر روی بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه نصب شده است

ویندوز 10. مایکروسافت اعلام کرد که درحال حاضر ویندوز 10، بر روی بیش از 110 میلیون دستگاه نصب شده است

در رویداد ویندوز۱۰ امروز، مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز ۱۰ موبایل از زمان انتشار آن در ۲۹ جولای تا کنون بر روی بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه نصب شده است. این به نظر پیشرفت خوبی است با توجه به اینکه مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در ماه آوریل گفت که امیدوار است تا دو، سه سال آینده تعداد دستگاه های استفاده کننده از این سیستم عامل به رقم بیش از ۱ میلیارد دستگاه برسد.

تری مایرسون(Terry Myerson)، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت گفت که 650 میلیارد از صفحات وب بر روی مرورگر جدید شرکت، اِج(Edge)، مشاهده شده است.

تری مایرسون(Terry Myerson)، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت گفت که ۶۵۰ میلیارد از صفحات وب بر روی مرورگر جدید شرکت، اِج(Edge)، مشاهده شده است.

درگیر شدن با ویندوز ۱۰ به همین جا نیز ختم نخواهد شد. کاربران در حال حاضر برای دیدن دستگاه هایی که با این سیستم عامل جدید کار خواهند کرد عطش زیادی دارند. بر اساس صحبتهای مایرسون، بیش از یک میلیارد بازدید از ویندوز اپ استور برای دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰ از زمان راه اندازی آن در ماه جولای صورت گرفته است.

با توجه به اینکه رویداد مایکروسافت هم اکنون رو به پایان است خبرهای جدیدتر را از تکرا دنبال کنید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته مایکروسافت اعلام کرد که درحال حاضر ویندوز ۱۰، بر روی بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه نصب شده است اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.