مایکروسافت با کوکاکولا قرارداد ۵ ساله بست

 به گزارش وب‌سایت Greekwire؛ شرکت کوکاکولا تصمیم دارد تمامی ‌فعالیت‌های تجاری خود را روی بستر ابری Azure، خدمت نرم افزاری Dynamics 365 و اپلیکیشن‌های Microsoft 365 از جمله ابزار ارتباطی تیمز پیش ببرد و این طور که روز گذشته به صورت رسمی اعلام شده است، این شرکت بزرگ برای دستیابی به اهداف مذکور قرارداد پنج ساله با مایکروسافت منعقد کرده است.
شرکت کوکاکولا از بزرگترین تولیدکنندگان نوشیدنی در جهان که دفتر مرکزی آن در آتلانتای آمریکا واقع شده است پیش از این خدمات رایانش ابری و نرم افزارهای سازمانی شرکت‌های مختلف از جمله آمازون و سلزفورس را استفاده می‌کرد.

هنوز جزییات مالی همکاری جدید مایکروسافت و کوکاکولا اعلام نشده است و این دو کمپانی بزرگ در مورد تصمیم کوکاکولا برای کنار گذاشتن شرکت‌های دیگر و آغاز همکاری با مایکروسافت جزییات زیادی منتشر نکردند.
دو شرکت مذکور توافقنامه جدید را در قالب یک همکاری استراتژیک معرفی کردند. مایکروسافت توضیح داد مدیران مرکز تماس کوکاکولا از این پس خدمات هوش مصنوعی Dynamics 365 را مورد استفاده قرار می‌دهند تا به عنوان مثال مشخص شود در چرخه تامین کالا کدام یک ازموضوعات برای مشتریان از جمله خرده فروشان و فروشنده‌های اصلی اهمیت بیشتری دارد.
علاوه بر این قرار است در جریان شیوع کرونا و دورکاری بسیاری از کارمندان اپلیکیشن «تیمز» مایکروسافت برای برگزاری جلسات کوچک‌تر و همکاری‌های درون سازمانی به کار گرفته شود. این کمپانی همچنین از اپلیکیشن Microsoft 365 Live Events برای کنفرانس‌های ویدیویی بزرگتر خود و برگزاری جلسات نظیر کنفرانس‌ها در سالن‌های بزرگ کارمندان استفاده می‌کند.