مایکروسافت به دنبال ارتقا قابلیت جست‌وجو در ویندوز ۱۰

به گزارش techradar؛ به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای اعمال به‌روز رسانی بزرگ در ویندوز 10 است و تمرکز روی مشاغل جدید مرتبط با این سیستم عامل نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال مدیر جدید برای گروه اتصال اپلیکیشن و مهندسی نرم افزار خود می‌گردد. وظیفه اصلی این گروه ارتقا قابلیت‌های کنونی ویندوز 10 و کار کردن روی سیستم عامل جدید «ویندوز 10اکس» برای استفاده از دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر است.
 
در لیست مشاغلی که مایکروسافت برای استخدام نیروی کاری جدید منتشر کرده و خبرگزاری «ویندوز لِیتست» منتشر کرده، یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های عنوان شده به قرار زیر است: «بهبود عملکرد “ویندوز ایندکسر” که به کاربران نهایی امکان می‌دهد به سرعت فایل‌ها و اطلاعات خود را پیدا کنند.»

این مسئله به آن معنی خواهد بود که مایکروسافت به دنبال ترمیم شیوه‌هایی است که ویندوز 10 برای پیدا کردن فایل‌ها در رایانه شخصی از آن استفاده می‌کند و قرار است که روش‌های جدید این فرآیند را سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر کند. این قابلیت برای جست‌وجوی فایل‌ها، فولدرها و اپلیکیشن‌ها در ویندوز 10 مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
روش کنونی ویندوز 10 برای جست‌وجو چندان قابل قبول نیست و در برخ مواقع زمان زیادی برای تکمیل شدن آن به طول می‌انجامد و این اتفاق باعث کاهش سرعت رایانه شخصی می‌شود. بنابراین هرگونه ارتقا در این زمینه می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار گیرد.