مایکروسافت در تلاش برای بهبود عملکرد استایلوس سرفیس Duo است

انتظار می‌رود که مایکروسافت اواخر امسال از گوشی اندرویدی سرفیس Duo رونمایی کند و تمام تلاش خود را می‌کند تا از عرضه به‌موقع آن مطمئن شود.

مایکروسافت اخیرا پشتیبانی از نمایشگر دوگانه را به شبیه‌ساز کرومیوم اضافه کرده و حالا روی جنبه دیگری از اندروید کار می‌کند تا تجربه کاربری سرفیس Duo را بهبود ببخشد.

Surface Duo مایکروسافت

به گزارش وب‌سایت Windows Latest، مایکروسافت در تلاش است تا عملکرد استایلوس سرفیس Duo را بهبود ببخشد که این کار منجر به تجربه کاربری روان‌تری روی این دستگاه خواهد شد. مایکروسافت در حال همکاری با توسعه‌دهندگان اندروید است تا قلم استایلوس عملکرد بی‌نقصی روی صفحه لمسی دستگاه‌های دو نمایشگره داشته باشد. سرفیس Duo همچنین لگ‌های بسیار کمتری خواهد داشت.

جدیدترین نسخه شبیه‌ساز کرومیوم همچنین وجود ژست‌هایی مانند دو بار ضربه برای گرفتن اسکرین‌شات را روی Duo تایید کرده است. با این‌حال، این دستگاه به‌خاطر محدودیت‌های هسته لینوکس در سیستم‌عامل اندروید، از پروتکل مولتی‌تاچ پشتیبانی نخواهد کرد.

انتظار می‌رود که مایکروسافت گوشی سرفیس Duo را با سیستم‌عامل اندروید 10 معرفی کند، ضمن اینکه آپدیت‌های بیشتری از جمله اندروید 11 را هم برای آن قول داده است.

نوشته مایکروسافت در تلاش برای بهبود عملکرد استایلوس سرفیس Duo است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.