مایکروسافت دعوت‌نامه‌های رویداد سرفیس را ارسال کرد

مایکروسافت اخیرا تایید کرده است که دستگاه‌های سرفیس جدید این شرکت در رویداد سرفیس تاریخ ۲ اکتبر رونمایی خواهند شد. شاید یک همزمانی ساده باشد، اما این همان تاریخی است که سال گذشته نسل فعلی سرفیس‌های مایکروسافت معرفی شدند.

سایت ZDNet گزارش داده است که Satya Nadella، مدیر اجرایی مایکروسافت نیز در رویداد پیش‌رو حاضر خواهد بود؛ هرچند که او در مراسم پاییز سال ۲۰۱۸ حاضر نبود. این گزارش می‌گوید که در مراسم ماه آینده به احتمال زیاد شاهد چندین دستگاه سرفیس جدید از جمله یک سرفیس پرو ۲ در ۱ با یک پردازنده بهبود یافته و پورت USB-C، یک لپ‌تاپ سرفیس AMD و یک دستگاه ۲ در ۱ سرفیس ARM جدید خواهیم بود.

براساس شایعات موجود، مایکروسافت همچنین ممکن است از یک اسپیکر قابل حمل جدید با برند سرفیس نیز در رویداد سرفیس رونمایی کند که بیشتر برای مصارف کاری خواهد بود.

در دعو‌ت‌نامه‌های فرستاده شده، صحبت از هر دو دستگاه مذکور و همچنین «تجربه‌های جدید» شده است. احتمالا منظور مایکروسافت از تجربه‌های جدید، سیستم عامل Windows Lite شرکت است که رقیب ChromeOS خواهد بود. هر چند چندین منبع مختلف ادعا کرده‌اند که “Centaurus”، پی‌سی دو نمایشگره مایکروسافت که برای اجرای سیستم عامل Lite ساخته شده است در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی خواهد شد، اما ممکن است که در رویداد ماه بعد، با نرم‌افزارهای این دستگاه تاحدودی آشنا بشویم.

رویداد سرفیس 2019

نوشته مایکروسافت دعوت‌نامه‌های رویداد سرفیس را ارسال کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.