مایکروسافت علاقه‌مند به خرید Slack به قیمت ۸ میلیارد دلار بوده است

 

Slack نام سرویس ارتباطی قوی و استارتاپ قدرتمندی است که این روزها مورد اقبال کاربران و شرکت‌های بسیاری قرارگرفته است. این شرکت به‌تازگی اعلام کرده که به‌زودی سرویس چت ویدیویی و صوتی را نیز به امکانات خود اضافه می‌کند، قابلیتی که این نرم‌افزار را به رقیب اصلی سرویس اختصاصی ارتباطی مایکروسافت یعنی اسکایپ تبدیل خواهد کرد. طبق گزارش‌های منتشرشده، پیش‌ازاین مایکروسافت که به یکه‌تازی و بی‌رقیب بودن عادت کرده است قصد داشته تا این نرم‌افزار را به قیمت 8 میلیارد دلار تصاحب کند اما دو مهره مهم و تأثیرگذار این شرکت یعنی بیل گیتس و ساتیا نادلا با این تصمیم موافق نبوده‌اند، به همین خاطر این ایده در حد پیشنهاد باقی‌مانده و در عوض بیل گیتس پیشنهاد‌هایی برای سرمایه‌گذاری بر روی اسکایپ و توسعه آن ارائه داده است.

911375f2-51b2-4687-a0aa-8d457d658b5d

یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه Slack تعداد کاربران بی‌شمار آن است، این پلتفرم 2.3 میلیون کاربر فعال دارد که در کنار آن‌ها 700 هزار کاربر با پرداخت پول از این سرویس استفاده می‌کنند.

Slack-Skype

حال باید دید مایکروسافت می‌تواند بر وسوسه خرید این سرویس ارتباطی غلبه کند و تمرکز بیشتر خود را بر روی اسکایپ بگذارد و یا اینکه دیر یا زود این پلتفرم را نیز همانند اسکایپ از آن خود می‌کند؟

نوشته مایکروسافت علاقه‌مند به خرید Slack به قیمت 8 میلیارد دلار بوده است اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.