محبوب‌ترین محصولات در میان نوجوانان را بشناسید

محبوبیت اپل

به نظر می‌رسد که بیشترین محبوبیت برند اپل در میان نوجوانان مشهود است. سهم اپل از بازار بزرگ اسمارتفون‌ها در آمریکا بین 40 تا 50 درصد قرار دارد. این سهم نیز دائما در نوسان است، اما اگر مبنای محاسباتی خود را تغییر دهیم، متوجه خواهیم شد که محصولات اپل در بین نوجوانان آمریکایی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

طبق آمار جدیدی که توسط یک از خبرگزاری‌های آمریکایی منتشر شده است، حدود 83 درصد از نوجوانان آمریکایی از تلفن‌های اپل آیفون استفاده می‌کنند. این آمار توسط وب‌سایت Piper Jaffray به دست آمده و در این گزارش میدانی نیز با 9500 نوجوان آمریکایی مصاحبه انجام شده است. این رقم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. در سال گذشته میلادی حدود 82 درصد از نوجوانان ساکن ایالات متحده آمریکا از محصولات اپل استفاده می‌کردند. این رقم، بالاترین میزان نفوذ اپل در بین اقشار مختلف جامعه را نشان می‌دهد.

سایر آمارها نیز نشان می‌دهند که 86 درصد از نوجوانان آمریکا برای خرید آیفون جدید اپل درحال برنامه‌ریزی هستند. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که در ماه‌های آینده، سهم فروش اپل به لطف اسمارتفون آیفون 11 رو به رشد خواهد بود.

هم‌چنین، 20 درصد از نوجوانان از ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) استفاده می‌کنند. این رقم در سال گذشته به 12 درصد رسیده بود. بنابراین، می‌توان گفت که سهم اپل از این بازار نیز رشد فزاینده‌ای داشته است. علاوه‌بر این، 23 درصد از نوجوانان قصد دارند تا شش ماه آینده نسبت به خرید ساعت هوشمند اپل اقدام کنند، در صورتی که حدود یک سال پیش، تنها 17 درصد از نوجوانان قصد خرید اپل واچ را داشته‌اند. در این میان، فقط 2 درصد از نوجوانان قصد خرید یکی از مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ (Galaxy Watch) را دارند.

اطلاعات زیادی درباره محبوبیت محصولات سامسونگ در میان نوجوانان وجود ندارد، اما وب‌سایت Piper Jaffray اعلام کرد که حدود 10 درصد از جامعه آماری خود، قصد دارند در ماه‌های آینده یکی از اسمارتفون‌های اندرویدی را خریداری کنند. این رقم نیز نسبت به اوایل سال جاری میلادی افزایش 1 درصدی داشته است.

نوشته محبوب‌ترین محصولات در میان نوجوانان را بشناسید اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.