مدیر توسعه تجاری بازار و دیوار، مدیرعامل بلد شد

مدیرعامل بلد، نقشه و مسیریاب آنلاین تغییر کرد. براساس تصمیمات جدید از سوی هلدینگ هزاردستان، ایمان محمدی که سابقه فعالیت در مجموعه‌های دیگر این هلدینگ یعنی کافه‌بازار و دیوار را داشته به عنوان مدیرعامل جدید این سرویس انتخاب شده است. پیش از این آرین بختیار‌نیا موسس بلد، مدیریت این مسیریاب را برعهده داشت.
 
به گزارش روابط عمومی نقشه و مسیریاب بلد، طبق تصمیمات اعلام شده از سوی هلدینگ هزاردستان، ایمان محمدی که بیش از ۵ سال سابقهٔ فعالیت در جایگاه مدیر توسعهٔ تجاری در کافه بازار و دیوار را داشته به عنوان مدیرعامل جدید بلد منصوب شده است. براساس این خبر در کارنامه کاری محمدی فعالیت‌هایی مانند طراحی و اجرای پروژه‌های شهر هوشمند در تعدادی از کلان‌شهرهای کشور نیز دیده می‌شود.
 
بلد در اردیبهشت ۹۷ نسخه اول خود را منتشر کرد و از زمان تأسیس آرین بختیارنیا به عنوان مؤسس و مدیرعامل، همراه بلد بوده است. هم اکنون طبق آمار کافه بازار، بلد با بیش از ۴ میلیون کاربر فعال، یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های فعال در حوزه نقشه و مسیریاب کشور است. این نقشه و مسیریاب در بین ۱۰ اپلیکیشن پرنصب اندرویدی در بازار قرار گرفته است.
 
 
ایمان محمدی، به عنوان مدیرعامل جدید نقشه و مسیریاب بلد انتخاب شد
 
با اتخاذ این تصمیم از سوی هولدینگ هزاردستان، به‌‌نظر می‌رسد سابقه و تجربهٔ فعالیت محمدی در توسعهٔ محصولاتی مانند بازار و دیوار و همچنین پروژه‌های شهر هوشمند نیروی محرکه‌‌ای جدید برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر در بلد باشد. 
 
هر چند بلد دلیل تغییر مدیریت در این نقشه و مسیریاب آنلاین را اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد این تغییرات بی‌ارتباط با اضافه شدن مهدی امیری، مدیرعامل پیشین همکاران سیستم به عنوان قائم مقام توسعه بازار به گروه هزار دستان نباشد. براساس شنیده‌ها، پیوستن امیری به هلدینگ هزاردستان، بیشتر برای استفاده از تمرکز و دانش بورسی‌اش در هدایت کافه‌بازار برای ورود به بازار سرمایه و همچنین توسعه کسب و کارهایی مانند بلد و زیرک که پلتفرم خدمات ابری گروه هزاردستان است، اتفاق افتاده است.